• *trotsheid*

    inspiratiebron:


    nagetekend van dit plaatje btw (: zelf heb ik niet zoveel inspiratie

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Katten is het niet, het zijn argumenten.
    En welk niveau? dingen in de stad tekenen? dat is niet zo moeilijk toch? Als je elke dag een ander gebouw tekent, of wat dan ook, dan zie ik je wel weer eens met een kunstwerk, believe me. Dat schiet meer op dan anime natekenen. Als je slim bent kijk je uit je raam en teken je wat je dan ook ziet vanuit je raam. Dan maak je ons trots ~


    ons? waarom doe je nou alweer alsof anderen het ook met je eens zijn? mensen hebben hun eigen mening. accepteer dat ook eens :'D en nu doe je alweer alsof ik een goede tekenaar wil worden. ik teken anime omdat ik dat leuk vind. LAAT MIJ LEKKER DAN! ik wil niet eens de dingen in de stad tekenen of een vogeltje buiten. ik wil anime tekenen! en of ik nou nateken of niet dat is dan jammer (VOOR JOU ***)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Laatste Waarschuwing


    Life is hard and then we die

    Murdoc schreef:
    (...)
    Als jij luistert, stop ik met argumenten geven.


    nee, je wilt me dwingen te stoppen met mijn hobby.
    ik luister naar je als je het normaal zegt en niet zo op deze manier reageert


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    ons? waarom doe je nou alweer alsof anderen het ook met je eens zijn? mensen hebben hun eigen mening. accepteer dat ook eens :'D en nu doe je alweer alsof ik een goede tekenaar wil worden. ik teken anime omdat ik dat leuk vind. LAAT MIJ LEKKER DAN! ik wil niet eens de dingen in de stad tekenen of een vogeltje buiten. ik wil anime tekenen! en of ik nou nateken of niet dat is dan jammer (VOOR JOU ***)

    Wat als er ook nog iemand meekijkt met mij. Dan doe ik niet ALWEER alsof anderen het met me eens zijn. Ik heb hier een groep met meer dan 4 miljoen mensen, die tegen joun tekeningen zullen zijn. C:


    Oh what to do with all the trollkids

    PUKKELxDING schreef:
    Laatste Waarschuwing


    oeps sorry :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    nee, je wilt me dwingen te stoppen met mijn hobby.
    ik luister naar je als je het normaal zegt en niet zo op deze manier reageert

    Oh ja je hobby, natekenen, was ik even vergeten, sorry.
    20 jaar later als je had geluisterd; Omg jij kan mooi tekenen.
    20 jaar later als je niet luisterd; ... is dat niet dat plaatje uit die anime. :c


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Wat als er ook nog iemand meekijkt met mij. Dan doe ik niet ALWEER alsof anderen het met me eens zijn. Ik heb hier een groep met meer dan 4 miljoen mensen, die tegen joun tekeningen zullen zijn. C:

    en ik heb hier mensen in dit topic die het met mij eens zullen zijn C: plus de mensen die zelf ook natekenen
    ga al die 4 miljoen mensen eens na en vraag of je kunt leren van natekenen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is echt prachtig nagetekend, ik zou dat never nooit kunnen. Laat je niet van de weg maken door een wijsneus die denkt dat hij mooier tekent. Iedereen moet ergens beginnen! Go stillbored*O*


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Oh ja je hobby, natekenen, was ik even vergeten, sorry.
    20 jaar later als je had geluisterd; Omg jij kan mooi tekenen.
    20 jaar later als je niet luisterd; ... is dat niet dat plaatje uit die anime. :c

    nogmaals, ik doe het niet om goed te tekenen :'D
    ik doe het omdat ik het leuk vind
    ik zit niet op de kunstacademie.
    ik doe het niet om goed te worden
    ik vind het gewoon @#%Q@%@#$ leuk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rickjuh schreef:
    Het is echt prachtig nagetekend, ik zou dat never nooit kunnen. Laat je niet van de weg maken door een wijsneus die denkt dat hij mooier tekent. Iedereen moet ergens beginnen! Go stillbored*O*


    _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickjuh schreef:
    Het is echt prachtig nagetekend, ik zou dat never nooit kunnen. Laat je niet van de weg maken door een wijsneus die denkt dat hij mooier tekent. Iedereen moet ergens beginnen! Go stillbored*O*

    Amen :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Rickjuh schreef:
    Het is echt prachtig nagetekend, ik zou dat never nooit kunnen. Laat je niet van de weg maken door een wijsneus die denkt dat hij mooier tekent. Iedereen moet ergens beginnen! Go stillbored*O*

    Nee, natekenen kan alleen Stillbored.


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Nee, natekenen kan alleen Stillbored.

    klopt natekenen kan alleen ik :'D
    en ik vind het leuk, dus get the hell out of here :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Nee, natekenen kan alleen Stillbored.


    Nu ben ik het zo fucking zat.
    Oké hiervoor waag ik wel een waarschuwing maar je haalt me het bloed onder mijn nagels uit.
    LAAT DAT KIND GEWOON TEKENEN ZOALS ZIJ HET WILT.
    Ze tekent voor haar LOL. Niet om er mee BEROEMD te worden. Ze vind het LEUK. En ze laat alleen even haar NAGETEKENDE tekening zien voor OPBOUWENDE kritiek. En dus geen AFKRAKENDE kritiek. Jennifer doet het als HOBBY en niet meer en niet minder. Je mag je mening geven maar doe het wel AARDIG. En niet zo BITCHY als jij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    StillBored schreef:
    (...)
    klopt natekenen kan alleen ik :'D
    en ik vind het leuk, dus get the hell out of here :'D

    Dus dit nagetekende werkje is mooier dan die bulldog die ik je opstuurde? Waar er maanden werk in is gekropen? sommigen onder jullie moeten werkelijk een dikkere bril aanschaffen, want die fake glasses die jullie emo kids dragen werken niet meer goed.
    En omdat de mods nu eventjes aan jullie kant staan omdat ik welgeteld 1 verkeerd woordje heb gebruikt, betekent niet dat je mij kan intimideren. in tegendeel, I like this. Het is uitdagend om opnieuw duidelijk te maken aan jullie dat natekenen zero talent vereist en daarom eigenlijk geen complimenten verdient.
    Zo, dat moest ik toch nog maar even kwijt.


    Oh what to do with all the trollkids