• *trotsheid*

    inspiratiebron:


    nagetekend van dit plaatje btw (: zelf heb ik niet zoveel inspiratie

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Je tekening laten zien = vragen om reacties, complimenten en je verwacht respect, anders zou je niet zo gepikkeerd doen. En ja, ik ben bereid die mensen aan te spreken, een per een als het moet. C:


    hou
    gewoon
    je
    bek
    (:

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, ophouden met elkaar af te katten om de mening van een ander en laten we het gewoon houden bij opbouwende kritiek.

    Amen.(heart2)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik volg dit topic niet eens en de manier waarop je tegen haar praat irriteert me al. Je wéét niet hoe goed ze zal worden en alleen omdat jij 'talent' hebt hoef je geen andere mensen af te kraken.

    Weetje wat mij irriteerd? dat mensen gewoon niet snappen wat copyrights inhoud, en dat sommige kunstenaars gewoon respect verdienen, en ze dat met overtrekken, natekenen, en stelen gewoon niet krijgen.
    & en dat die 'thieves' dan ook nog zo kinderachtig doen van; 'het boeit me niet ik ga door'.


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Je tekening laten zien = vragen om reacties, complimenten en je verwacht respect, anders zou je niet zo gepikkeerd doen. En ja, ik ben bereid die mensen aan te spreken, een per een als het moet. C:

    doe je best :3 en ja ik vraag om reacties idd :3
    ik vraag niet om complimenten, ik vraag niet om respect. anders had er wel een bordje boven gehangen
    MENSEN RESPECTEER DIT!
    wat ik wel leuk vind is tips en die heb ik gekregen van een heel aardig meisje hier dat het ook met jou eens was en me toch wou helpen. helaas kun jij dat niet (baby) jij kunt alleen maar op mij zeiken. ik zeg, neem een voorbeeld aan haar :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Je tekening laten zien = vragen om reacties, complimenten en je verwacht respect, anders zou je niet zo gepikkeerd doen. En ja, ik ben bereid die mensen aan te spreken, een per een als het moet. C:

    Ja een tekening laten zien is vragen om reacties. Reacties van opbouwende kritiek, tips waarmee ze zich kan verbeteren. Maar het hoef niet te zijn dat je respect wil of complimentjes, dat zijn dingen die je kan krijgen en mooi meegenomen zijn.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Weetje wat mij irriteerd? dat mensen gewoon niet snappen wat copyrights inhoud, en dat sommige kunstenaars gewoon respect verdienen, en ze dat met overtrekken, natekenen, en stelen gewoon niet krijgen.
    & en dat die 'thieves' dan ook nog zo kinderachtig doen van; 'het boeit me niet ik ga door'.


    Snap nou even dat dit gewoon een site voor de lol is, ze vind het gewoon leuk te laten zien waar ze trots op is. Dan is zo'n reactie met 'respecht voor de kunstenaars' echt lame, want denk je nou echt dat het die kunstenaar wat kan schelen dat ze dit natekent en laat zien waar ze trots op is?

    Murdoc schreef:
    (...)
    Weetje wat mij irriteerd? dat mensen gewoon niet snappen wat copyrights inhoud, en dat sommige kunstenaars gewoon respect verdienen, en ze dat met overtrekken, natekenen, en stelen gewoon niet krijgen.
    & en dat die 'thieves' dan ook nog zo kinderachtig doen van; 'het boeit me niet ik ga door'.

    ja klopt :'D ik doe jou er geen kwaad mee, dus hou op met zeiken
    en die tekeningen bewaar ik verder in een map. ik gebruik ze verder nergens meer voor. je doet nog steeds alsof ik de hele wereld trots laat zien dat ik deze tekening zelf heb gemaakt, maar ik zet het plaatje er toch bij? en als ik zo'n dief was had ik wel dat plaatje weggelaten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    doe je best :3 en ja ik vraag om reacties idd :3
    ik vraag niet om complimenten, ik vraag niet om respect. anders had er wel een bordje boven gehangen
    MENSEN RESPECTEER DIT!
    wat ik wel leuk vind is tips en die heb ik gekregen van een heel aardig meisje hier dat het ook met jou eens was en me toch wou helpen. helaas kun jij dat niet (baby) jij kunt alleen maar op mij zeiken. ik zeg, neem een voorbeeld aan haar :Y)

    Oke hier heb je dan een tip, want dat is wel zo 'aardig'. En misschien zien we je dan wel met origineel spul.
    Stop met natekenen, ga ergens in de stad zitten en teken wat je ziet. Dan kan je leren tekenen zoals het hoort, iedereen kan namelijk anime natekenen.
    Zelfs met edits erbij geraak je niet vooruit - waarvoor tips toch dienen?
    Plus, je zal niet meer afgekat worden, omdat het origineel is.


    Oh what to do with all the trollkids

    StillBored schreef:
    (...)

    jaaaa tante sarita *duimt*
    ik wil een koekje (baby)
    ik ben dit gezeik even zat en wil eventjes ontspannen :'D


    een chocolade koekje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Murdoc schreef:
    (...)
    Oke hier heb je dan een tip, want dat is wel zo 'aardig'. En misschien zien we je dan wel met origineel spul.
    Stop met natekenen, ga ergens in de stad zitten en teken wat je ziet. Dan kan je leren tekenen zoals het hoort, iedereen kan namelijk anime natekenen.
    Zelfs met edits erbij geraak je niet vooruit - waarvoor tips toch dienen?
    Plus, je zal niet meer afgekat worden, omdat het origineel is.

    volgens mij wordt ik alleen door jou afgekat in dit topic?
    ik zei al eerder in een reactie, een meisje die het met jou eens was zei het op een NORMALE manier tegen me en daar heb ik geen problemen mee. maar jij doet alsof iedereen het maar met je eens moet zijn en dat hoeft niet zo te zijn
    arrogantie noemen ze dat
    en ja mischien is het ook goed om na te tekenen wat ik zie, maar ik ben nog lang niet op dat niveau


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Iwanna schreef:
    (...)

    een chocolade koekje?

    yummie :9~


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Oke hier heb je dan een tip, want dat is wel zo 'aardig'. En misschien zien we je dan wel met origineel spul.
    Stop met natekenen, ga ergens in de stad zitten en teken wat je ziet. Dan kan je leren tekenen zoals het hoort, iedereen kan namelijk anime natekenen.
    Zelfs met edits erbij geraak je niet vooruit - waarvoor tips toch dienen?
    Plus, je zal niet meer afgekat worden, omdat het origineel is.

    oh wauw je stopt eindelijk met zeiken?
    YEAH _O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Oke hier heb je dan een tip, want dat is wel zo 'aardig'. En misschien zien we je dan wel met origineel spul.
    Stop met natekenen, ga ergens in de stad zitten en teken wat je ziet. Dan kan je leren tekenen zoals het hoort, iedereen kan namelijk anime natekenen.
    Zelfs met edits erbij geraak je niet vooruit - waarvoor tips toch dienen?
    Plus, je zal niet meer afgekat worden, omdat het origineel is.

    Dude wat heb jij tegen anime/manga? Nu ben jij het die miljoenen kunstenaars respectloos behandeld. Het is een eigen stijl die voor sommige misschien als makkelijk worden beschouwt, maar dat zijn vaak mensen en het niet echt kunnen waarderen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 22:50 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    StillBored schreef:
    (...)
    volgens mij wordt ik alleen door jou afgekat in dit topic?
    ik zei al eerder in een reactie, een meisje die het met jou eens was zei het op een NORMALE manier tegen me en daar heb ik geen problemen mee. maar jij doet alsof iedereen het maar met je eens moet zijn en dat hoeft niet zo te zijn
    arrogantie noemen ze dat
    en ja mischien is het ook goed om na te tekenen wat ik zie, maar ik ben nog lang niet op dat niveau

    Katten is het niet, het zijn argumenten.
    En welk niveau? dingen in de stad tekenen? dat is niet zo moeilijk toch? Als je elke dag een ander gebouw tekent, of wat dan ook, dan zie ik je wel weer eens met een kunstwerk, believe me. Dat schiet meer op dan anime natekenen. Als je slim bent kijk je uit je raam en teken je wat je dan ook ziet vanuit je raam. Dan maak je ons trots ~


    Oh what to do with all the trollkids

    StillBored schreef:
    (...)
    oh wauw je stopt eindelijk met zeiken?
    YEAH _O_

    Als jij luistert, stop ik met argumenten geven.


    Oh what to do with all the trollkids