• ja, ik ga morgen met alle HAVO3 klassen naar Lille, Frankrijk en ik heb er geen zin in (: bijna niemand heeft er zin in. want we moet natuurlijk leuke opdrachten daar maken en die kut franse interviewen (:
    -.- ik versta die lui niet en dan moet ik ze interviewen, jesus. ik wil gewoon winkelen in euralille, done. niks interview, speurtocht en mensen vragen stellen :l

    EN EN EN ik ga 21 mei naar Extreme Freestylers en de Dudesons komen ook <3
    en dat wou ik gewoon vertellen.. wij maken altijd stomme uitstapjes met school, altijd om culturele redenen. al het geld gaat naar kut vmbo, hun gaan altijd leuke activiteiten doen en wij zitten maar in de boeken :c gaan we eens naar frankrijk, moeten we weer opdrachten maken! hetzelfde toen we naar duitsland gingen, alleen maar opdrachten en interviews afleggen. volgend jaar gaan we wél eindelijk fatsoendelijke uitstapjes maken <3

    maken jullie leuke uitstapjes met school? waarheen? :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow, Kut franse? :x Vind je dat niet wat rasistisch?
    Maar ehm, veel succes en plezier.


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Wow, Kut franse? :x Vind je dat niet wat rasistisch?
    Maar ehm, veel succes en plezier.
    er wordt gezegt dat als je iets verkeerd uitspreekt ze zo maar weglopen. en ik ben geen racist ik ben zelf buitenlands yes.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Frans is een kuttaal :Y)

    Ik moest de vorige keer naar een kunstuitleen hal, een meubelzaak en een kerk. Fan-tas-tisch. Doe mij dan maar Frankrijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mykonos schreef:
    Frans is een kuttaal :Y)

    Ik moest de vorige keer naar een kunstuitleen hal, een meubelzaak en een kerk. Fan-tas-tisch. Doe mij dan maar Frankrijk.
    meubelzaak? kerk? :'D
    waarom dat haha


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    (...)er wordt gezegt dat als je iets verkeerd uitspreekt ze zo maar weglopen. en ik ben geen racist ik ben zelf buitenlands yes.

    Oh, dat is onbeleefd van hun x)
    Okee, sorry. Ik bedoelde het voor de rest ook niet kwaad ofzo ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Oeeeeeeeh nice dat je naar de Extreme Freestylers gaat! 8D
    ik euh, had dit jaar mijn stedenreis, en ik was naar Rome gegaan. Je kon kiezen tussen Rome, Londen, Berlijn, Parijs. Volgend jaar kan je blijkbaar ook kiezen om naar Barcelona te gaan, o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lol, wij gaan met school in juni dacht ik, naar Beeksebergen van die opdrachten maken wat apen de hele dag doen.:Y)

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:05 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Crowstorm schreef:
    (...)meubelzaak? kerk? :'D
    waarom dat haha

    Omdat ik een fucking idioot ben die een kunstprofiel kiest terwijl ik kunst haat, en die dingen er gratis bijkreeg XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Frans is saai. Frankrijk is saai.

    Wij gingen naar Hamburg toe ;-; en dat was pas saai. Terwijl de vmbo klassen leuk aan het skiën waren en bobsleeën, liepen wij rondjes door de stad en door een museum met dingen die ons niet boeiden.

    Maar we zijn wel naar Engeland geweest! En dat was wel leuk. Want wij waren daar in zo'n gastgezin, zo leer je ook wat. Maar het eten was niet zo lekker though...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.