• Nou, mijn moeder is dus twee weken naar mijn oma met mijn zusje. Ik zit dus al sinds vorige week woensdag opgescheept met mijn vader en broer, en ik leef in een hel, dank je wel. Mijn pa is te beroerd om ook maar z'n eigen bord af te wassen na 't eten, laat staan naar de keuken brengen. Omdat mijn broer vanmiddag aardappelen heeft lopen schillen (maar liefst een kilo!) moest ik toen ik om half 5 thuiskwam van school de vaatwasser leeghalen, wc-rollen bijvullen, prullenbakken leeggooien, et cetera et cetera. En dan wordt mijn broer geïrriteerd als er ook maar een fucking glas buiten de vaatwasser staat. Dus vandaag ging ik even los en vroeg dus aan m'n broer: 'Zeg, je kan je handen gewoon bewegen, en ik zie dat je ze hebt, dus kun je ze ook gewoon gebruiken in plaats van te doen of je verlamd bent of zo?', nouja, hij kwaad. Het irriteert me gewoon verschrikkelijk. Ook dat m'n pa bezopen is nou. YEUY!

    Ook zulke ergerlijke ouders/broers/zussen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Snap je nu wat je moeder meemaakt...?

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 18:53 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja mijn broeren zijn zo facking stom. Ik haat hun soms echt. Het zelfde voor mijn zus.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Junns schreef:
    Snap je nu wat je moeder meemaakt...?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oeps, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 18:59 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Junns schreef:
    Snap je nu wat je moeder meemaakt...?


    Ja, dat weet ik. Ik help mijn moeder normaalgesproken ook gewoon, maar nu hangt het me de keel uit dat ik voor ik naar school ga alles aan kant moet poetsen, en na school gezeik krijg omdat het smerig is thuis omdat ik niet heb kunnen schoonmaken. Like I'm bloody Cinderella man.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tsjaa...

    Ik had wel vaak ruzie met mijn zus en broer..

    Sterktuh


    What is youre favo scary movie?