• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Alles op een rijtje;


    -Ze is gestorven aan een hartaanval
    -Ze is een lilliputter


    topic twee

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dit zijn echt van die dingen dat wanneer je het antwoord weet, je denkt 'jezus, dat was makkelijk'
    Maar ik ben hier slecht in lol (cat)


    As travars

    Martyr schreef:
    Dit zijn echt van die dingen dat wanneer je het antwoord weet, je denkt 'jezus, dat was makkelijk'
    Maar ik ben hier slecht in lol (cat)


    Bij die ik van mijn vriendin heb (ook deze dus) dacht ik echt; wtf!? Daar was ik never nooit opgekomen xD


    Happy Birthday my Potter!

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Die maar in je zin klopt niet, want een maar zorgt voor tegenstelling daarna en dat is niet zo. Je kon volgens mij beter zegt;
    Als zxe vervolgens uit het raam kijkt schrikt bij het zien van het mooie weer en sterft.
    ______________________________
    Staat er iets ergst te gebeuren waarvoor ze bang is en daarom zelfmoord pleegt om het te ontlopen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    jezus, ik krijg op den duur koppijn van het nadenken...
    had ze een speciale gebeurtenis voorspeld??

    Endure schreef:
    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Die maar in je zin klopt niet, want een maar zorgt voor tegenstelling daarna en dat is niet zo. Je kon volgens mij beter zegt;
    Als zxe vervolgens uit het raam kijkt schrikt bij het zien van het mooie weer en sterft.
    ______________________________
    Staat er iets ergst te gebeuren waarvoor ze bang is en daarom zelfmoord pleegt om het te ontlopen?


    Ja, ik vond het ook een vage zin, maar zo stond het op het kaartje;)

    ______________________________
    zie het rode gedeelte. De rest klopt niet


    Happy Birthday my Potter!

    hylketjeuhx schreef:
    jezus, ik krijg op den duur koppijn van het nadenken...
    had ze een speciale gebeurtenis voorspeld??


    Jaaaa!


    Happy Birthday my Potter!

    ze kijkt naar buiten en ziet dat de ozenlaag (ofzo) geknapt is waardoor de zon op de aarde gaat vallen! -vaag-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    ze kijkt naar buiten en ziet dat de ozenlaag (ofzo) geknapt is waardoor de zon op de aarde gaat vallen! -vaag-


    Nee. Het weer is gewoon lekker zonnig en warm.


    Happy Birthday my Potter!

    Ze had voorspeld dat ze zelfmoord zou plegen en nu komt die voorspelling uit?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fides schreef:
    Ze had voorspeld dat ze zelfmoord zou plegen en nu komt die voorspelling uit?


    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien is het handig eerst wat meer informatie te winnen. Zie vooral tip twee. Jullie moeten er achter komen wat er met die andere mensen is en wat de voorspelling precies was.


    Happy Birthday my Potter!

    er komt een komeet op sandera en dan is ze dood?

    Heeft de voorspelling iets met het milieu te maken?

    Heeft de voorspelling iets met geld te maken?

    Zouden die mensen erg boos worden als ze er achter komen dat de voorspelling niet waar blijkt te zijn?

    Zijn de mensen die het weten een bepaalde groep mensen? Is die soort groep belangrijk voor het antwoord?

    ^^

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:54 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    is ze een soort van waarzegster ofzo???

    is ze waarzegster?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.