• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Alles op een rijtje;


    -Ze is gestorven aan een hartaanval
    -Ze is een lilliputter


    topic twee

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    IK WEET HET

    Ze had voorspeld dat er wat verschrikkelijks zou vergaan, maar toen ze naar buiten keek was dat niet gebeurd maar had iedereen wel zelfmoord gepleegd uti angst en toen was ze als enige over dus pleegde ze ook zm 8D


    Ze heeft niet de hele wereld verteld wat er zou gaan gebeuren. Alleen een klein groepje


    Happy Birthday my Potter!

    Guapa schreef:
    Ze had voorspeld dat de werld zou vergaan. toen gingen alle mensen op de wereld zelfmoord plegen omdat ze de ramp niet wouden meemaken. Toen ze de volgende ochtend naar buiten keek leek het daar niet echt op. Omdat ze toch nog maar alleen over was pleegde ze zelfmoord.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ze heeft niet de hele wereld verteld wat er zou gaan gebeuren. Alleen een klein groepje


    Dna had ze daar zoveel verdriet om dat ze zm pleegde ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iedereen pleegde zelfmoord zódat de voorspelling niet uit zou komen?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Endure schreef:
    (...)

    Dna had ze daar zoveel verdriet om dat ze zm pleegde ;p


    Ja, schrijf dit alles maar even op in een duidelijk antwoord ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    (...)

    Dna had ze daar zoveel verdriet om dat ze zm pleegde ;p


    Ja, want ze had alleen maar dierbare mensen het vertelt, en zonder kon ze niet leven.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Sandera kan dus toekomst kijken.
    Ze had een beeld dat er eits verschrikkelijk ging gebeuren met haar familie en vrienden en lichten het daarover in waardoor zei zelfmoord pleegden.
    En toen ze dan zag dat de wereld niet was vergaan, was het haar schuld, maar waarom ging ze dood? ;'D


    effort never betrays you

    Ze had voorspeld dat er wat verschrikkelijks zou vergaan, maar toen ze naar buiten keek was dat niet gebeurd maar hadden de mensen om wie ze gaf zelfmoord gepleegd uti angst en toen was ze zo verdrietig dus pleegde ze ook zm 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze had een voorspelling en dit had ze verteld aan haar dierbaren. Toen hadden die allemaal zelfmoord gepleefd. Toen is de voorspelling niet uitgekomen en heeft zelf ook maar zelfmoord gepleegd.

    Guapa schreef:
    (...)

    Ja, want ze had alleen maar dierbare mensen het vertelt, en zonder kon ze niet leven.


    Het is niet duidelijk wie de mensen zijn, maar ja, ik zou me ook *** voelen als door mijn niet uitgekomen voorspelling mensen dood waren


    Happy Birthday my Potter!

    Gaat ze plotseling dood? of doet ze iets waardoor ze dood gaat?

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 20:09 ]


    effort never betrays you

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Het is niet duidelijk wie de mensen zijn, maar ja, ik zou me ook *** voelen als door mijn niet uitgekomen voorspelling mensen dood waren


    Ojaa, dat kan ook nog..

    Heb je nog zo een raadsel?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Endure schreef:
    Ze had voorspeld dat er wat verschrikkelijks zou vergaan, maar toen ze naar buiten keek was dat niet gebeurd maar hadden de mensen om wie ze gaf zelfmoord gepleegd uti angst en toen was ze zo verdrietig dus pleegde ze ook zm 8D


    Jep. En ze had dus voorspeld dat de wereld verging!


    Happy Birthday my Potter!

    Zag ze toen ze naar buiten keek allemaal mensen dood liggen?

    whoehoe *rent blij rondjes*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.