• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Antwoord;

    Lucy is blij als ze ziet dat ze eindelijk groot genoeg is voor je meubels. Ze denkt dus dat ze gegroeid is. Als ze het zaagsel op de grond ziet, komt ze er achter dat dat helemaal niet het geval is. Omdat ze altijd ongelukkig was kan ze de klap niet aan een krijgt een hartaanval.



    Gebeurtenis nummer 3;

    Er ligt een man dood in de sauna met een thermosfles naast zich.

    Antwoord;

    De man zat in de sauna, toen er een man met een thermosfles binnenkwam. Hij opende die en er bleek een ijspegel in te zitten. De man stak de andere man neer en liet de thermosfles liggen. Het ijs smolt en het moordwapen is nooit gevonden.



    Gebeurtenis nummer 4;

    De man kon de moordenaar niet zien door de maan.

    De man was aan het lezen op het strand. Hij viel in slaap en door de maan werd het vloed. Het boek spoelde weg. Het was een moordverhaal en de is de man er nooit achter gekomen wie de moordenaar was.


    topic 1

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zat het steekwapen in de fles?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    De moordenaar had een mes in de thermos gestoken en toen de man 't wilde drinken, doorboorde het zijn keel. IDK o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    Zat er ijswater in? :'D
    Is het van belang dat we weten wat erin zat?

    (Kan je weer alles op rijtje zetten in begin? Is handig (:)


    Komt in de richting

    Ja

    Tuurlijk


    Happy Birthday my Potter!

    Zat het steekwapen in fles, probeerde de man het toen te drinken, en stak dat steekwapen zijn keel open?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bestaat er wel een koude vloeistof, die niet giftig is, maar wel dodelijk?
    Was de man allergisch voor de vloeistof?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dodelijk en koud dus?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Dodelijk en koud dus?


    en dan door warmte die er eerst was hartaanval en tóen gestoken? xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zat er stikstof in?


    "I shut my eyes in order to see.'

    De man had het warm, waardoor hij ijskoud water dronk. En vervolgens aan een hartaanval stierf door de wisseling van temperaturen?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Toendra schreef:
    Zat het steekwapen in fles, probeerde de man het toen te drinken, en stak dat steekwapen zijn keel open?


    Ja, Nee, Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Zat er een gas in de fles?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Amused schreef:
    Bestaat er wel een koude vloeistof, die niet giftig is, maar wel dodelijk?
    Was de man allergisch voor de vloeistof?


    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Nee


    Ik heb trouwens al gezegd dat er geen vloeistof in de fles zat :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    PedoBear schreef:
    De man had het warm, waardoor hij ijskoud water dronk. En vervolgens aan een hartaanval stierf door de wisseling van temperaturen?


    Hij is vermoord.

    Ehm, zaten er allemaal kleine mesjes in die zijn keel openrijten?
    Heeft de man wel van de fles gedronken?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Silmarillion schreef:
    Zat er stikstof in?


    Nee


    Happy Birthday my Potter!