• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Antwoord;

    Lucy is blij als ze ziet dat ze eindelijk groot genoeg is voor je meubels. Ze denkt dus dat ze gegroeid is. Als ze het zaagsel op de grond ziet, komt ze er achter dat dat helemaal niet het geval is. Omdat ze altijd ongelukkig was kan ze de klap niet aan een krijgt een hartaanval.



    Gebeurtenis nummer 3;

    Er ligt een man dood in de sauna met een thermosfles naast zich.

    Antwoord;

    De man zat in de sauna, toen er een man met een thermosfles binnenkwam. Hij opende die en er bleek een ijspegel in te zitten. De man stak de andere man neer en liet de thermosfles liggen. Het ijs smolt en het moordwapen is nooit gevonden.



    Gebeurtenis nummer 4;

    De man kon de moordenaar niet zien door de maan.

    De man was aan het lezen op het strand. Hij viel in slaap en door de maan werd het vloed. Het boek spoelde weg. Het was een moordverhaal en de is de man er nooit achter gekomen wie de moordenaar was.


    topic 1

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    PedoBear schreef:
    De man had het warm, waardoor hij ijskoud water dronk. En vervolgens aan een hartaanval stierf door de wisseling van temperaturen?


    Jij leest echt goed hè? hij is met iets scherps vermoord.


    Happy Birthday my Potter!

    Lachgas is koud en dodelijk? Zat dat erin?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okee, dus er zat een steekwapen in de fles.
    De moordenaar heeft de man gestoken met de thermos en dus met het wapen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rooftops schreef:
    (...)

    Hij is vermoord.

    Ehm, zaten er allemaal kleine mesjes in die zijn keel openrijten?
    Heeft de man wel van de fles gedronken?


    Nee
    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Amused schreef:
    Okee, dus er zat een steekwapen in de fles.
    De moordenaar heeft de man gestoken met de thermos en dus met het wapen.


    Ja, maar wat zat er in de fles?


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    Lachgas is koud en dodelijk? Zat dat erin?


    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Het steekwapen zat in de dop verwerkt en toen de man verbaasd in zijn thermos keek, die leeg was, pakte de moordenaar de dop en stak 'm neer. Lol'd


    "I shut my eyes in order to see.'

    BloodyGum schreef:
    Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Antwoord;

    Lucy is blij als ze ziet dat ze eindelijk groot genoeg is voor je meubels. Ze denkt dus dat ze gegroeid is. Als ze het zaagsel op de grond ziet, komt ze er achter dat dat helemaal niet het geval is. Omdat ze altijd ongelukkig was kan ze de klap niet aan een krijgt een hartaanval.



    Gebeurtenis nummer 3;

    Er ligt een man dood in de sauna met een thermosfles naast zich.

    even alles op een rijtje;

    -De man is vermoord met een scherp iets
    -In de thermosfles zat niks giftigs, maar wel iets kouds en dodelijks
    -De man is met de thermosfles gestoken waar dus het dodelijke koude iets in zat


    topic 1


    Happy Birthday my Potter!

    Silmarillion schreef:
    Het steekwapen zat in de dop verwerkt en toen de man verbaasd in zijn thermos keek, die leeg was, pakte de moordenaar de dop en stak 'm neer. Lol'd


    Hahahah, Creatief bedacht :'D

    Zat er een zakmes in?
    Een dolk?
    Een scheermesje?
    Een chirurgisch mesje?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lees goed mensen! Ik had hem in vijf minuten door :O


    Happy Birthday my Potter!

    Er zat een dolk in de fles?
    een mes?
    een naald?
    een voorwerp met een scherpe punt?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rooftops schreef:
    Zat er een zakmes in?
    Een dolk?
    Een scheermesje?
    Een chirurgisch mesje?


    Nee

    Nee

    Nee

    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    De thermosfles had de vorm van een mes?

    Zaten er Siberische wespen in? (bat)


    "I shut my eyes in order to see.'