• El Clásico
    Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:24 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Nou, eerst d8 ik ik ga aan Waking schrijven omdat ik zelf in een jank bui ben. Maar ik wil eem niet schrijven, ik huil alleen maar :')


    Awh, hoe komt het?
    Vanwege je broer?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Megalomania schreef:
    (...)
    Uuugh. :3
    Mijn crush is de zoon van de gymleraar, nee dat is fijn. :')

    Fyl, haha :') Dan heb je gelijk leuke familie, lol :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Jongens wat betekend eem nou. ik snap dat nooit -__-


    Hope goes lost but never dies.

    Azza schreef:
    (...)

    Awh, hoe komt het?
    Vanwege je broer?


    Ja ik wil niet dat hij gaat..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lionel schreef:
    Jongens wat betekend eem nou. ik snap dat nooit -__-


    Oh eem zeg ik soms in plaats van even.. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    FML IK MOET NOG LEREN KUT.
    Spaans SO morgen D:
    ELENA RED ME.


    Hope goes lost but never dies.

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Ja ik wil niet dat hij gaat..


    Dat snap ik sweetie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    "Jullie hebben het zelf ook gezien", voegde Ronaldo er nog aan toe. "Altijd hetzelfde spelletje hier, en dat al vier jaar lang. Die mannen van Barcelona hebben veel macht, zowel op als buiten het veld. Met elf tegen elf krijgen we geen goal binnen en is alles onder controle. Na die rode kaart vallen ook de doelpunten. Toeval toch, niet? Het is echt moeilijk spelen hier."

    Ronaldo moet echt stoppen met zich als een baby te gedragen! Ze vergeten dat ze met 10 man de Copa Del Rey hebben gewonnen zeker..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Azza schreef:
    (...)

    Dat snap ik sweetie.


    Ik dacht dat hij over 2 wk weg zou gaan ofzo, maar het is dus maandag al. En nu gaan we zondag met zijn allen barbequen als afscheid zeg maar. Rotzooi


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Crynaldo go die too.


    Hope goes lost but never dies.

    Mourinho schreef:
    "Jullie hebben het zelf ook gezien", voegde Ronaldo er nog aan toe. "Altijd hetzelfde spelletje hier, en dat al vier jaar lang. Die mannen van Barcelona hebben veel macht, zowel op als buiten het veld. Met elf tegen elf krijgen we geen goal binnen en is alles onder controle. Na die rode kaart vallen ook de doelpunten. Toeval toch, niet? Het is echt moeilijk spelen hier."

    Ronaldo moet echt stoppen met zich als een baby te gedragen! Ze vergeten dat ze met 10 man de Copa Del Rey hebben gewonnen zeker..

    Echt he, dat slaat zó nergens op. Het is de hele tijd dat het nou opeens Barca makkelijk heeft gewonnen omdat Real met maar 10 man stond.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mourinho schreef:
    "Jullie hebben het zelf ook gezien", voegde Ronaldo er nog aan toe. "Altijd hetzelfde spelletje hier, en dat al vier jaar lang. Die mannen van Barcelona hebben veel macht, zowel op als buiten het veld. Met elf tegen elf krijgen we geen goal binnen en is alles onder controle. Na die rode kaart vallen ook de doelpunten. Toeval toch, niet? Het is echt moeilijk spelen hier."

    Ronaldo moet echt stoppen met zich als een baby te gedragen! Ze vergeten dat ze met 10 man de Copa Del Rey hebben gewonnen zeker..


    Ja maar hij zei ook zo van; ik wil wel eens met 11 spelen en zij met 10. Dan moet hij maar eens tegen zijn team zeggen dat ze geen vuile overtredingen moeten maken. Ze krijgen rood door eigenschuld.. Ik irriteerde me echt aan die opmerking van hem.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Ik dacht dat hij over 2 wk weg zou gaan ofzo, maar het is dus maandag al. En nu gaan we zondag met zijn allen barbequen als afscheid zeg maar. Rotzooi


    Omg, dat is echt al heel snel o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    (...)

    Omg, dat is echt al heel snel o.O


    Jup ):
    En hij heeft deze week vrij gekregen, omdat hij dan maandag weggaat. Maar gister avond was zó gezellig. We waren Real-Barca aan het kijken, en we hadden gewoon steeds gesprekken over voetbal etc. En ik hem van alles uitleggen over Real en weet ik veel wat. En daarstraks met het eten dik gestoei etc. En nu moet ik dat dus missen de komende weken ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nicklas > Beckham


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus