• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Zo! Iemand anders mag hem ook openen, hoor. Niet dat jullie denken dat ik daarop geil. Maar ik ben toevallig eerst en het lijkt me makkelijker vanwege al die links enzo?:'D

    LAATSTE POST:

    Milla - Mens.

    Hm, zo zou je het kunnen noemen, denk ik. Zijn gezicht betrekt iets en ik wil vragen of hij pijn heeft, maar het lijkt me nogal logisch. Helaas glijdt dan zijn arm weer van me af, damn.
    Plots komt er een zuster, die naar mijn naam vraagt. Tegelijk kijken we op en ik knik. 'Jezus, ze moeten hem opereren? Eh, mijn nummer, juist.' snel geef ik mijn 06-nummer op, daar ben ik tenminste altijd bereikbaar. Even denken, zijn er nog bijzonderheden? 'Eh, hij mag absoluut geen morfine, daar is hij allergisch voor.' Arme Jason, hoe gaat hij dat overleven zonder morfine? De zuster knikt en loopt weer weg om het te melden.
    Ik zucht en laat me naast Fjodor terug op de stoel vallen. 'Fack, dat is erger dan gedacht. Maar wat ik wilde zeggen, is dat als ik ook maar iets voor jou kan doen, je dat moet zeggen. Dat is wel het minste wat ik voor je kan doen.'


    everything, in time

    4e Deel ;D

    Farrah

    Ze zuchtte geluidsloos toen ze het kleine dorpje binnen liep dat Bon Temps moest heten. Het zag er rustig en burgerlijk uit, maar haar gevoel vertelde heel wat anders. Een koude rilling trok over haar rug en het liefst zou ze meteen weer omdraaien om een andere verblijfsplaats te gaan zoeken. Dat was dan ook dat ze bijna ging doen, bijna totdat ze opeens een rare lucht rook. Een geur die ze nog nooit eerder had geroken en compleet nieuw voor haar was. Nieuwsgierig draaide ze haar nek zodat ze richting de geur kon kijken, maar ze zag geen enkel mens lopen. Toch bleef ze een tijdje zo staan met wijd opengesperde ogen, vol van opwinding. In al die 500 jaren had ze nog nooit zoiets spannends meegemaakt en kon het niet laten om het tot de bodem uit te gaan zoeken. Vrijwel automatisch begon ze met een rustig tempo, té rustig naar haar zin, richting de sterke geur te lopen.


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

    Oké, ik ben hier echt al een tijd niet meer mee bezig geweest, hoe kan ik weer inspringen ;D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Eeeeeeeeeeeeh. Je kunt misschien bij Farrah beginnen? Die is nieuw? Gérard is .. I dunno. Runako weet ik ook niet, maar die zou je ook zo tegen het lijf kunnen lopen. Dan heb je nog Naira, geloof ik, een zeemeermin, daar is ook nog nooit iemand geweest. Fjodor, Jason en Milla zijn in het ziekenhuis.:'D
    Maar mss is Farrah leuk omdat Neveah nu ook online is?(:


    everything, in time

    Aha oké. Ik zal eens iets verzinnen ;D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Romy - Heks,

    Met half dicht geknepen ogen kijk ik naar het Aziatisch uitziende meisje. Wat doet zij hier? Voorzichtig loop ik haar achteraan en hou haar goed in de gaten. Ik schrik als ik een takje onder mijn voeten hoor kraken. Mijn god, wat moet ik doen? Dadelijk hebt ze het gehoord en denkt ze dat een stalkende freak ben .. Wat zal het. Ik ben een heks, en ik woon in Bon Temps, het zal mij een rot zorg zijn wat andere over me denken.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Farrah

    Ze had geen idee wat deze geur kon betekenen. Een goed wezen of een slechte? Het zou waarschijnlijk de laatste zijn, want goede wezens had ze nog nooit ontmoet in al die jaren dat ze over deze aarde rond zwierf. Haar voetstappen waren langzaam en beheerst, maar was anders. Ze was zenuwachtig door de geur, maar ook nieuwsgierig tegelijk. Opeens hoorde ze gekraak van een takje waarna ze meteen met een ietwat agressieve houding naartoe draaide. 'Hallo?' zei ze zacht, al was haar stem duidelijk te horen, met een zenuwachtige trilling die ook goed hoorbaar was.


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

    Romy - Heks,

    'Hallo?' het meisje draait zich naar me toe en ik sla een geïrriteerde zucht. 'Hallo!' ik kijk het meisje grijnzend aan en steek mijn hand uit. 'Ik ben Romy, jij bent nieuw hier volgens mij'.
    Ik ben me er 100% van bewust dat als je iemand achtervolgd, het niet de bedoeling is dat je kennis maakt, maar toch. Ik hou er van om net iets anders te doen dan anderen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Welkom Nevaeh :3 Die foto van Farrah is mooi trouwens _O_

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik snuif arrogant. Lafaard. Nu mijn lichaam rust krijg voel ik ineens hoeveel pijn alles doet. Mijn gezicht vertrekt terwijl ik naar huis loop, en er eenmaal aangekomen ben ik uitgeput, ook door het zonlicht. Snel loop ik naar de keuken om wat water te drinken en mijn wonden te wassen. Als ik klaar ben loop ik naar boven en ga op bed liggen. Ik vraag me af of we dit gevecht ooit nog echt gaan afmaken.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kijk haar even medelevend aan. Ik weet niet of het overkomt, als ze maar weet dat dit nooit mijn bedoeling was geweest.
    'Het spijt me. Ik had.. ik had niet opzij moeten gaan. Ik had niet door dat hij daar stond. Ik wist wel dat hij achter me stond, maar niet dáár. En ik..' Jezus, hoor mij nu raaskallen. 'Ik heb het verknald.'
    Ineens kijkt Milla me aan en uit haar dankbaarheid. Verdwaasd knipperen mijn ogen een paar keer, voor ik mezelf wakker schud.
    "Maar wat ik wilde zeggen, is dat als ik ook maar iets voor jou kan doen, je dat moet zeggen. Dat is wel het minste wat ik voor je kan doen." Ik leg even een hand op haar schouder. 'Rust nemen, Milla. Ook al staat je hoofd er niet naar. Als je geen rust neemt stort je in. Je broer is in goede handen, hij redt het wel. Ook al gaat hij veel pijn hebben als hij moet helen, hij redt het wel. En doe dingen die je plezier geven in het leven. Ik heb misschien wel alle tijd van de wereld, maar jij niet. Dus geniet van dingen die je echt plezier geven en je gelukkig maken. Dit is het meest menselijke advies dat ik iemand heb gegeven en ik zou het aannemen.' Ik glimlach zacht naar haar. Ik ben te egoïstisch geweest om te denken dat ze gelukkig met mij zal worden, maar dat betekent niet dat ze geen recht heeft op geluk. Ze heeft er recht op als geen ander, zeker na dit alles. En waar en bij wie ze dat geluk vindt, ik gun het haar met heel mijn hart.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Best komisch, zoals we door elkaar heen praten. Ik wil hem zeggen dat het zijn schuld niet is, dat hij inderdaad niet kon weten dat Jason daar stond, maar hij is me voor. Hij legt zijn hand op mijn schouder en neemt zo even al mijn adem weg.
    "Rust nemen, Milla. Ook al staat je hoofd er niet naar. Als je geen rust neemt stort je in. Je broer is in goede handen, hij redt het wel. Ook al gaat hij veel pijn hebben als hij moet helen, hij redt het wel. En doe dingen die je plezier geven in het leven. Ik heb misschien wel alle tijd van de wereld, maar jij niet. Dus geniet van dingen die je echt plezier geven en je gelukkig maken. Dit is het meest menselijke advies dat ik iemand heb gegeven en ik zou het aannemen."
    Zal ik het zeggen? Ach, ik heb toch niets meer te verliezen.
    'Ik weet dat Jason geneest en ik zal mijn rust nemen, dat is het probleem niet. Maar dat laatste kan moeilijk worden, want jij was hetgeen wat me gelukkig maakte en wat me plezier gaf in mijn leven.' Pfoeh, dat klinkt wanhopig. Ik moet erover heen lullen. 'Maar jij moet naar huis, denk ik, ik wil niet dat de zon je nog meer te pakken krijgt.'

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:29 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kijk verbaasd op, maar ik krijg de kans niet om haar in de ogen te kijken. Ze staart de andere kant op, dus wend ik me weer af. Wat moet ik daarop zeggen? Dat ik ook om haar geef maar geen emotionele zelfmoord wil plegen? Het laatste waar ik zin in heb zijn ongemakkelijke situaties en die gaan er komen als haar vriend - of wie het ook in godsnaam moge zijn - langswipt. Het is compleet uitzichtloos.
    "Maar jij moet naar huis denk ik, ik wil niet dat de zon je nog meer te pakken krijgt." Ik zwijg even, durf niet op de voorgaande zinnen in te gaan. 'Ik wacht wel tot de zon onder is, dat is nog een paar uur. Hierbinnen ben ik wel veilig. Zal ik je zo bij huis afzetten?' Mijn blik valt op de rode haren die weer in een slordige staart bijeen zijn gebonden en op haar slanke hals. Een flashback schiet naar voren en even zie ik haar onder me liggen en mijn vreselijke onzekerheid.

    "Milla.. Ik ben bang om je pijn te doen."

    Zo was het en zo is het. Ik wil niet alleen mezelf geen pijn doen, maar ook haar niet. En elke keer als ze bij me komt gebeurt er narigheid. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als haar broer zou sterven dankzij mij. Wellicht is dat nog erger dan dat ze zelf zou sterven, aangezien hij de enige dierbare is bij haar. En dat ga ik haar niet afnemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Het feit dat hij niet reageert op mijn lulverhaal, maakt me aan de ene kant blij, want dan hoeven we het er niet meer over te hebben. Aan de andere kant ook weer niet, want nu weet ik nog niet hoe hij erover denkt.
    "Ik wacht wel tot de zon onder is, dat is nog een paar uur. Hierbinnnen ben ik wel veilig. Zal ik je zo bij huis afzetten?" Ik wrijf even door mijn ogen en kijk weer terug zijn kant op. 'Nee, dat hoeft niet. Dat is heel erg lief van je, maar ik wil er graag bij zijn als Jason wakker wordt, hij is zo'n watje als hem iets mankeert,' grinnik ik, maar het is waar, dan kan Jason heel zielig lopen doen. Iets wat ik prima van hem kan hebben, aangezien hij ook altijd heel erg voor mij heeft gezorgd als ik ziek was.

    Het is fijn dat hij nog even hier blijft, hoewel hij min of meer gedwongen wordt vanwege de zon. Als ik nu alleen zou zijn, zou ik mezelf vanbinnen opvreten. O, dat herinnert me nog ergens aan. 'Het is trouwens niet jouw schuld, dat ben ik zojuist vergeten te zeggen. Jij wist niet dat hij vlak achter je stond en ieder normaal mens zou wegspringen als hij aangevallen werd. Zowel Jason als ik begrijpen dat wel, dat moest even gezegd worden.' Niet dat Jason dat heeft gezegd, maar dat is duidelijk. Als hij dat niet had gevonden had Fjodor de volle laag gekregen toen hij hem wilde helpen. Hij zou hem waarschijnlijk voor de ergste dingen hebben uitgescholden, zolang het Fjodor maar zou kwetsen. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan.


    everything, in time

    Vond 'm ook super Vluuv ^^

    Sorry trouwens dat ik nu pas weer online kon komen, heb het nogal druk met school, paarden en werk enzo...


    Adored schreef:
    Romy - Heks,

    'Hallo?' het meisje draait zich naar me toe en ik sla een geïrriteerde zucht. 'Hallo!' ik kijk het meisje grijnzend aan en steek mijn hand uit. 'Ik ben Romy, jij bent nieuw hier volgens mij'.
    Ik ben me er 100% van bewust dat als je iemand achtervolgd, het niet de bedoeling is dat je kennis maakt, maar toch. Ik hou er van om net iets anders te doen dan anderen.


    Farrah

    Ze voelde zich erg ongemakkelijk, zeker nadat ze de geïrriteerde stem van het onbekende wezen voor haar hoorde. 'Ehm, ja klopt' zei ze aarzelend en keek Romy even aarzelend aan, kon ze haar vertrouwen? Kon ze Romy haar naam vertellen en hopen dat ze nog nooit van haar achternaam gehoord hadden? Na een paar ongemakkelijke stille seconden begon ze weer stotterend te praten. 'I-ik ben Farrah' haar stem was opnieuw zacht, maar de klank was anders toen ze haar naam uitsprak. Sterker en misschien ook wel harder. Haar houding veranderde ze ook wat, haar rug werd rechter en minder argwanend.


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

    Ik ben van woensdag tot vrijdag avond naar Hamburg, en daar heb ik geen internet, dus ik kan waarschijnlijk zaterdag pas weer reageren.. Dus dan weten jullie dat even :']