• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Haha, ik moet een leven gaan zoeken.(':

    Dit is trouwens de man die ik probeerde te beschrijven:




    everything, in time

    Wie is die dude?! Dat haar! :9~
    Oh by the way, Chase has been spit in the face >:], always a pleasure ghehe

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 16:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Wie is die dude?! Dat haar! :9~
    Oh by the way, Chase has been spit in the face >:], always a pleasure ghehe


    Nah, eigenlijk heet hij Alexander Skarsgård, maar als je hem met lang haar wil kun je beter zoeken op Eric Northman -en dan nog eventueel 'long hair' erachter-. Hij is lekker!:9~
    En van mij!(duivel)

    Pft, bitch! She will be punished. Even bedenken hoe.:3


    everything, in time

    Die gast is echt uber joh! ;o Jamjam.
    Ik ga nu richting huis. Het is like kwart over 5 en ik ben nog steeds op school, wat voor leven heb je dan. Geen leven dus O_o En ik heb honger! Trek. Dus Burger king here I come!


    No growth of the heart is ever a waste

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik volg er weinig voor om het laatste uur door te brengen zonder wodka, dus ik wurm me tussen de mensenmenigte door en druk subtiel een man aan de kant.
    'Wat mot je,' sist hij. 'Drank. En nu opflikkeren,' sis ik even nijdig. 'Je wil niet weten tegen wie je het hebt, jochie.' 'Goed geraden. En nu wegwezen voor ik deze vuist in je maag ram.' Ik geef hem de kans niet om te antwoorden, want ik draai me om naar de barvrouw en zeg:
    'Ik wil graag een wod- Milla..? Wat doe jij hier?' Haar gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen en ik kan de zin 'dat zie je toch?' er letterlijk vanaf lezen. 'Dit is veel te gevaarlijk. Je bent een..' Ik besef hoe idioot het klinkt dus ik hou ogenblikkelijk mijn mond. Het is een kwestie van afwachten voor één of andere rat haar te pakken krijgt. Zo eindigen bijna alle menselijke werknemers van Fangtasia. Ze mogen haar dan misschien hier binnen niet leegzuigen, buiten hebben ze vrij spel. Het lijkt er niet op dat ze zich iets van wat ik zeg aan gaat trekken, dus slaak ik een zachte zucht en noem mijn bestelling nogmaals op. 'Eén wodka graag.' Ik kijk op de klok. Nog een half uur. Waar ís Kate eigenlijk? Ik kijk de zaal rond maar ze is nergens te vinden. Zij zou nu Milla's collega moeten zijn. Ik krijg het warm, te warm naar mijn smaak. Ik kom naar Fangtasia om de rust te vinden, maar nu blijkt dat de herinneringen me zelfs hier gaan achtervolgen. Dus ik moet het maar accepteren en zorgen dat ik geen deel meer uit maak van haar leven.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 19:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    Haha, ik moet een leven gaan zoeken.(':

    Dit is trouwens de man die ik probeerde te beschrijven:





    Kutmarleen, is dat die ene van eerst? Ik weet niet meer precies van wanneer dat precies was, maar dat was toch nog met T & B? :9~ Oké laat die :9~ maar zitten, dat zijn zen iet. haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    (...)

    Kutmarleen, is dat die ene van eerst? Ik weet niet meer precies van wanneer dat precies was, maar dat was toch nog met T & B? :9~ Oké laat die :9~ maar zitten, dat zijn zen iet. haha


    Ik ben niet kut.:C En het was idd TrueBlood. :3 Maar hij is lekkeeeeer, leave me alone!(huil)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik ben niet kut.:C En het was idd TrueBlood. :3 Maar hij is lekkeeeeer, leave me alone!(huil)


    Neeeeee dat bedoel ik niet, maar ik ga het hier niet neer zetten. Laten we zeggen onze verslaving. :Y) En het maakt niet uit, maar ik moest er gewoon even aandenken. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Progeny schreef:




    Oftewel, I like him :3

    Ik ben nu trouwens vet benieuwd wat voor doldwaze avonturen Milla in Fangtasia gaat beleven, dus snel verder schrijven :3
    En ik maak Naira misschien wat ouder, want ze is volgens mij 16 ofzo en dat is gewoon wat jong vergeleken bij de rest van de mensjes hier :3
    Dus vanaf nu is ze.. 19 :]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 20:17 ]

    Oeh Sanne, ik snap al wat jij bedoelt! -wbw-

    Milla - Mens.

    Vlak nadat de vrouw, ze heeft me haar naam nog niet verteld, me alles heeft laten zien en een cursus 'achter de bar staan' in 10 seconden heeft gegeven, is ze er weer vandoor en sta ik er alleen voor. Lekker dan. Het is verbazingwekkend druk, ik wist niet dat vampiers zoveel dronken. Of de mensen, ik heb geen idee wie ik steeds voor me heb staan. Het verbaast me trouwens wel dat het hier nog best rustig is, qua gevechten bedoel ik dan. Waarschijnlijk is dat ook een regel.
    "Ik wil graag een wod- Milla..? Wat doe jij hier?" Die stem ken ik. Met een ruk draai ik me om, Fjodor! Verdomme, die was ik helemaal vergeten. Hij komt hier natuurlijk ook. Hoewel ik probeer over hem heen te komen, zoals hij dat ook bij mij doet, vind ik het wel een prettig idee dat ik hem hier vaker zie. Tenzij hij besluit hier nu niet meer te komen natuurlijk.
    Aangezien hij ook al aan mijn gezicht kan zien dat ik dat een domme vraag vind, geef ik geen antwoord. "Dit is veel te gevaarlijk. Je bent een.." 'Een mens, ja,' maak ik zijn zin af. Ik ben niet bang. Wanneer hij zijn bestelling nogmaals herhaald, haal ik het direct voor hem, veel mensen drinken wodka, dus de plaats waar het staat weet ik nu wel. 'Alsjeblieft,' zeg ik terwijl ik het glas nog even vasthoud. Ik wil niet dat hij weggaat, maar ik ben ook niet in de positie hem hier te houden. 'Ik heb het geld nodig, Fjodor. Het spijt me als je denkt dat ik je plaats afpak, ik wist niets anders.' En nu pas laat ik het glas los.


    everything, in time

    Vluuv schreef:
    (...)


    Oftewel, I like him :3

    Ik ben nu trouwens vet benieuwd wat voor doldwaze avonturen Milla in Fangtasia gaat beleven, dus snel verder schrijven :3
    En ik maak Naira misschien wat ouder, want ze is volgens mij 16 ofzo en dat is gewoon wat jong vergeleken bij de rest van de mensjes hier :3
    Dus vanaf nu is ze.. 19 :]


    Omfgomfg, "de doldwaze avonturen". Dat klinkt als een kinderserie, haha!:'D


    everything, in time

    Ik weet het, dat was ook de bedoeling X]
    Ik zie uit naar de confrontatie tussen Kate en Milla -wbw-

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Bedankt,' zeg ik en geef haar het geld. Ik weet de prijzen hier inmiddels uit mijn hoofd. Ik heb toch alle tijd om ze te kennen. 'Ik snap het,' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb je van het werk gehouden en dat was niet slim van me. De fooien hier zijn hoog, dus het zal een goede bijverdienste zijn.' Ik besluit te kappen met het gelazer over hoe gevaarlijk het hier is voor een mens. Dat weet ze zelf ook wel. 'Netwerken,' zeg ik dan tegen haar. 'Dat is de key om hier te blijven leven. Als je vrienden wordt met vampiers blijf je buiten schot. En geloof me, er zitten hier best aardige vampiers.' Ik neem een slok van de wodka als mijn blik weer naar de klok glijdt. Milla heeft meteen een zware nachtdienst te pakken. Ze ziet er ongelofelijk mooi uit in zwart. Het geeft haar iets sjieks en haar rode lokken komen nog beter uit. Wakker worden, schreeuw ik mezelf in gedachten toe. Ik slaak een korte zucht en gooi de rest van de wodka achterover. Die kan ik zo gaan afspoelen met koffie. Ik kijk de zaal rond en kan Kate nog steeds niet vinden. Waar is ze heen? Heeft ze me hier achtergelaten? Het was toch zeker haar voorstel om koffie te gaan drinken? Enfin, ik heb nog een kwartier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, Els heeft al een heel plan.:'D Nou, als ze aan míjn Fjodor komt gaad ze dood. Ik bedoel aan die van Milla, verdomme!:'D

    Milla - Mens.

    Ik neem het geld aan en stop het terug in de kassa, een van de weinige dingen die ik wel kan, aangezien mijn ervaring bij Merlotte's. Ik haat het om het moeten toe te geven, maar zijn glimlach doet me nog steeds smelten. 'De fooien tot nu toe zijn inderdaad prima, al betwijfel ik of dat door mijn "goede werk" komt,' grinnik ik. Dan gaat hij verder over netwerken. 'Klopt, denk ik. Maar je zult zien dat ik de verkeerde vampiers uitkies. En anders bijt ik van me af, ik ben tenslotte medeplichtig aan Gustavs dood en..' Oh fuck, zei ik dat te hard? Doorpraten Milla, dan valt het misschien minder op. 'En jij hebt mij, onbewust, geleerd hoe ik ze aan kan pakken.' Volgens mij heeft hij dat laatste niet eens gehoord, want hij kijkt alweer de zaal in. 'Zoek je soms iemand?'


    everything, in time

    Jaja, smoesjes. We both know you want him!

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach even. Verkeerde vampiers. Daar weet ik alles van.
    'Ik ben blij dat je dat weet. Hoe je een vampier moet pakken kan vroeg of laat je leven redden. Ik kijk de zaal door. Her en der beginnen al mensen af te druipen en ik voel dat het niet lang gaat duren voor de zon op komt.
    "Zoek je soms iemand?" hoor ik haar dan vragen. Opnieuw glimlach ik even. 'Ik wacht op iemand, ja. Niet dat ik haast heb - heb alle tijd van de wereld - maar ik zou het wel waarderen als ik hier weg ben voor de zon op komt.' Veel voel ik er niet voor om er ver op in te gaan, dus ik switch op een belangrijker onderwerp. 'Hoe gaat het overigens met je broer? Heb je al wat nieuws ontvangen?' 'Ja ik ben er,' hoor ik achter me en ik draai me om. Het is Kate.
    'Goh, je moet eens proberen hier je auto te parkeren, wat een hel. En om hem vervolgens nog tussen al die anderen weg te vissen.' Ze zucht. 'Oh. Je bent nieuw hier. Sorry, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld. Ik ben Kate.' Ik zie hoe ze al glimlachend haar hand uit steekt.
    'Jullie.. kennen elkaar?' 'Ja,' reageer ik. Ik heb geen zin om het hele verhaal aan Kate uit te leggen, dus zeg ik niks. 'Milla, Kate. Kate, Milla,' zeg ik dan maar. Ergens is er de neiging om een nieuwe wodka te bestellen, maar als ik dat doe kom ik meer aangeschoten dan nuchter aan in de koffiezaak.


    No growth of the heart is ever a waste