• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik schud mijn hoofd en leg mijn hand op de zijne. "Nee, nee.. Ik vind het niet erg." Glimlachend geef ik een zacht kneepje in zijn hand. "Ik vroeg het me gewoon af. Dit hele mensengedoe is nieuw voor me, ik moet er nog aan wennen." Hij lijkt haast wel verdrietig, alsof hij ergens aan terugdenkt. In de hoop hem af te leiden probeer ik het gesprek weer op te pakken. "Dus, zijn er hier nog meer wezens behalve mensen?" Ik heb wel eens roddels over vampiers gehoord, maar of die echt waar zijn.. Wat zouden ze in een dorpje als Bon Temps te zoeken hebben?

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    Ik glimlachtte naar haar; 'Niet dat ik weet eigenlijk. Ik woon er nog maar net. ' Ik herriner me enkel een rare kerel, en twee meisjes. Ja hoe heette ze nou toch Milla. Ik glimlachtte; het meisje dat me soort van haat nu waarschijnlijk. 'Ik dacht dat hier vampieren leefde, maar ik heb er in ieder geval geen gezien. '


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    "Ja, ik heb ook verhalen over vampieren gehoord.." Ik kijk hem aan en glimlach. "Tja, wij bestaan ook echt. Dus waarom zouden vampieren niet echt zijn?" Ik voel mijn maag knorren en leg een hand op mijn buik. "Heb je misschien wat te eten? Ik heb honger.." Ik glimlach verlegen naar hem en hoop dat mensen eten een beetje normaal smaakt.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    'Haha inderdaad; er zullen er vast wel zijn. ' "Heb je misschien wat te eten? Ik heb honger.." Ik glimlachtte en zocht wat te eten voor haar. Ik warmde wat op en bracht het terug. 'Ik hoop dat het je smaakt. ' Ik glimlachtte. Ik pakte een sigrette en stak hem op. Ik zuchtte en liet de rook uit mijn neus komen. Iwerd al aardig moe;


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    "Dankje." Ik glimlach en pak het eten aan. Het is warm, en ik brand bijna mijn mond, maar het is wel lekker. Het smaakt heel anders dan het eten thuis, maar toch denk ik dat ik hier wel aan kan wennen. Het eten is veel flauwer, omdat er in de zee sowieso zout zit dat je mee naar binnen krijgt. Toch smaakt het goed. Even kijk ik gefascineerd naar de rook die hij uitblaast. Het lijkt haast wel op de inkt die een octopus spuit als hij bang is. Maar Diablo ziet er niet bang uit. Eerder moe. "Zullen we zo maar gaan slapen? Het begint volgens mij al laat te worden." zeg ik daarom als ik het eten op heb.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    Ik knikte en glimlachte. Ineens bedacht ik me; er was hier maar 1 bed. 'Eh, ik slaap wel op de bank. ' Ik glimlachtte naar der. Ik denk ik dat ze met in een bed gaat ligge. Ik grinnikte, zou wel leuk zijn geweest. Ik keek naar mijn vrouwelijk gezelschap.

    kort


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    "Op de bank? Oke.." Ik sta op en breng het bord naar waar hij het vandaan haalde. "Waar moet ik dan slapen?" vraag ik terwijl ik me omdraai. "Is er nog een bank?" Het is wel interessant dat mensen deze "banken" zowel gebruiken om op te zitten, als om op te slapen. Het bespaart natuurlijk wel materialen enzo.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    'Nou kijk, normaal slapen mensen op een bed; maar we hebben maar een bed. Of je wilt een bed met me delen, maar anders slaap ik wel op de bank. ' Ik grinnikte. Het was schattig omdat ze dingen niet wist die voor mij normaal zijn. Ik stond op, 'I'll show you around . ' Ik nam haar mee naar boven. Ik liet haar de kamer zien en plofte even op bed; 'Dus wat vind je ervan?'


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    "Ah.. Nu snap ik het." Enigzins beschaamd loop ik achter hem aan. Zijn slaapkamer is niet enorm, maar wel knus en redelijk netjes. Ik kijk naar het meubelstuk dat hij "bed" noemde en ga er voorzichtig op zitten. "Het is zacht.. Het voelt wel fijn." Even wiebel ik een beetje, en het bed veert zachtjes mee. Het lijkt me geweldig om op zoiets te slapen. Ik wil bijna voorstellen om er gewoon samen in te slapen als ik me bedenk dat hij daar wat moeilijk over deed. Misschien is het niet normaal om een bed te delen. "Anders ga ik wel gewoon op de bank. Dit is immers jouw huis." Ik glimlach even naar hem. De bank was ook best zacht, dus dat moet ook lukken.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    Ik glimlachtte; ze keek zo lief. 'Nee nee nee! Je bent mijn gast; dus jij slaapt sowieso op het bed. ' Ik glimlachtte, de bank was redelijk klein dus ik moest nog even kijken hoe ik daarop in een comfortabele positie wou gaan liggen. Ik keek even naar haar en toen weer weg. Ik glimlachtte, het was een lief meisje. Raar idee dat ze eigenlijk een 'staart' heeft..


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    "Oh, oke." Blij glimlach ik en ik laat me achterover zakken op het bed. "Het is zo zacht.. Vreemd." Ik ga weer recht op zitten en glimlach naar hem. "Heel erg bedankt voor alles.. De kleren, het eten en nu dit.. Ik ben je veel verschuldigd."

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    Ik glimlachte even terug, 'Maakt niks uit joh, het is niks. ' Ik sloot rustig mijn ogen en wachtte tot het zonlicht me zou wekken. Op het teken van een nieuwe dag.


    We're all mad here.

    Ik ga er maar even vanuit dat de bank beneden staat en het bed boven :p

    Naira - Zeemeermin
    "Welterusten." zeg ik zacht, terwijl hij de kamer uitloopt en daarna naar beneden gaat. Ik sta op en sluit voorzichtig de deur. Dan kijk ik met grote ogen de kamer rond en ik giechel om alle vreemde spullen. Ik open een van de kasten die er staat en zie allerlei kleding hangen. Ik laat mijn vingers zacht langs de stof gaan en gaap dan. Het is echt tijd om te slapen. Ik stap uit mijn schoenen en kijk nog eens naar het bed. Ik pak de dikke lap die er bovenop ligt en herinner me dat dit een 'deken' wordt genoemd. Voorzichtig ga ik er onder liggen en ik rol me op tot een balletje. Nog een keer gaap ik, en dan val ik in een diepe, droomloze slaap.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.