• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    'Gaat het wel?' vraagt ze. Ik knik, maar aan haar gezicht kan ik aflezen dat ze me niet gelooft. Gelukkig zijn we net thuis en ik wil uitstappen, maar Brooke is dat nog niet van plan. 'Nou, ga je je hart nog luchten of niet?' vraagt ze en vanwege haar blik durf ik nu niet eens uit te stappen. Mijn gevoel is dubbel, aan de ene kant wil ik graag praten, dat lucht op en bovendien heeft Brooke misschien nog adviezen of iets in die richting, aan de andere kant wil ik er helemaal niet aan denken. Nogmaals kijk ik naar Brookes blik. Heb ik wel een keuze?
    'Binnen,' zucht ik uiteindelijk, waarna ik uitstap, wacht tot ook Brooke bij de deur is en haar vervolgens binnen laat. 'Wil je wat drinken?'


    everything, in time

    ( ik geef het op ik ben dit niet gewend kan mijn draai er ook niet in vinden en snap niet hoe ik me er nu in moet mengen :S )


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Zie ik nou allemaal nieuwe RPG'ers hiero? :'D Awesome 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik drukte de sigarette uit tegen de muur. En liep rustig verder, ik begon iets te wennen aan het mank lopen; misschien moest ik toch een dokter zoeken. Het was een aardig groot dorp merkte ik na een half uur lopen. Ik werd moe van het idee dat ik nog helemaal terug moest. De plaats waar ik was voelde warmer en vetrouwder. Ik glimlachtte, ik had beter hier een huis kunnen kopen. Ik liet de frisse geur door mijn neusgaten in, ineens rook ik iets heel bekends. Ik zag de auto die ik eerder had gezien staan met een deuk erin. Ik staarde naar de schimmen en besloot me achter een bankje te verstoppen, het was al wat later dus ik was tamelijk onzichtbaar.



    Out of inspiration


    We're all mad here.

    Omfg, ja, het zijn nieuwe RPG'ers :'D Hahaha, sorry, wordt even enthousiast.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahahahah! Hoezo wordt jij enthousiast? Je doet bij deze niet eens mee!:C

    Enja,ikhebzehierheengelokt.x]


    everything, in time

    justjeff8d schreef:
    ( ik geef het op ik ben dit niet gewend kan mijn draai er ook niet in vinden en snap niet hoe ik me er nu in moet mengen :S )


    schrijf mij er maar uit


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ik schreef weer ik wordt met dt, hoe dom.

    En ik vind het gewoon cool dat er meer RPG'ers op Q komen x'D Misschien kunnen ze ook joinen in andere RPG's of zelf nieuwe openen -wbw-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Jeffrey, ahw jammer, maar oké.D:

    @Simone, jaaaa, wie weet! *O*


    everything, in time

    Endure schreef:
    ik schreef weer ik wordt met dt, hoe dom.

    En ik vind het gewoon cool dat er meer RPG'ers op Q komen x'D Misschien kunnen ze ook joinen in andere RPG's of zelf nieuwe openen -wbw-

    Laat maar weten als je een nieuwe hebt gemaakt en ik joi hem in 10 seconden (/ reële tijd kan verschillen)


    We're all mad here.

    jaa vind het ook jammer maar ik ben er echt slecht in hier jullie kunnen allemaal je gang gaan ik weet niet wat ik moet typen >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Brooke - Mens.

    "Ja lekker" antwoord ik, terwijl ik een wandelingetje maak door de woonkamer. "Leuk huis" zeg ik uiteindelijk.
    Ik loop naar de keuken en pak een glas dat Milla net heeft ingeschonken. Daarna loop ik naar de woonkamer en neem plaats op de bank.
    "Dus, ik geloof dat jij iets aan mij moest vertellen".
    Ik hoop niet dat ze een slechte indruk van me krijgt, maar ik wil haar gewoon graag helpen. Ik help altijd al graag mensen. Ik ben goed in luisteren naar iemands problemen, wordt er tegen me gezegd.
    Ik kijk naar buiten waar het al een beetje begin te schemeren. Pff, ik moet zo gaan werken geloof ik.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Solitario schreef:
    (...)
    Laat maar weten als je een nieuwe hebt gemaakt en ik joi hem in 10 seconden (/ reële tijd kan verschillen)


    Haha, we hebben een piraten rpg waar je momenteel zeer gemakkelijk in kan springen.. Ze zijn namelijk aan land en dan kan je als nieuw bemanningslid komen [:

    En een vampieren RPG waar makkelijk in te springen valt, we hebben slechterik nodig volgens mij xd

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik houd het wel op 1 op 1 rpg op msn alleen jammer dat zo weinig mensen dat doen :(


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    RPG via msn is roooot x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.