• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    roooott? :8


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Weetje wat het is, ik zou best nog wel een andere RPG willen joinen, maar ik kan er maar een tegelijk bijhouden. Ik ben geen vrouw die 20340328458902346046 dingen tegelijk kan doen hahah :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haha, ik zat ooit op een site en daar joindeik 20 rpg's ofzo :X
    Nu 3 [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik houd het toch maar gewoon op msn :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Endure schreef:
    Haha, ik zat ooit op een site en daar joindeik 20 rpg's ofzo :X
    Nu 3 [:

    hahah toe maar! Ö


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Okeeee, alles wat er ooit met Naira is gebeurd (en dat is niet veel -_-) is nooit gebeurd :3

    Naira - Zeemeermin
    Onhandig kruip ik de kant op, en schichtig kijk ik om me heen of ik mensen zie. Gelukkig, het lijkt rustig. Mijn lange haar plakt aan mijn gezicht, en het zand schuurt ruw over mijn staart. Ik slik en merk hoe warm de zon hierboven is. Waarom moest ik nou ook zo'n grote mond hebben? Nu hebben ze me weggestuurd en kan ik voorlopig niet meer terug. Ik zucht en draai me om, zodat ik over de zee uit kan kijken. Ze zeiden dat hier vlak bij een stadje ligt, waar ik heen moet gaan. Dat ik daar wel onderdak zou kunnen vinden. Maar wat als iemand me ontdekt? Wat als ze merken dat ik niet zoals alle andere mensen daar ben? Ik wring mijn haar uit en voel aan mijn puntige oren. Gelukkig zullen die straks verborgen gaan onder een laag krullen, anders zou ik meteen door de mand vallen. Nu maar wachten tot ik opdroog.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    foutje had het te vlug opgegeven zet me er maar weer bij sorry voor het ongemak niet zo'n goede dag vandaag


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik ga nog maar even mooi door met schrijven :']

    Naira - Zeemeermin
    Als mijn staart eindelijk droog is komen langzaam twee benen tervoorschijn. Verbaasd beweeg ik mijn tenen en ik giechel omdat het er zo idioot uitziet. Niet te geloven dat alle mensen dit hebben. Ze hadden me wel verteld dat ik ook benen zou krijgen als ik opgedroogd was, maar dat ze er zo belachelijk uit zouden zien had ik niet verwacht. Ik heb eerder mensen zien lopen, en met behulp van mijn handen probeer ik op te staan. Ik wiebel even en val terug op mijn knieën. Dit gaat nog lastig worden. Maar ik heb geen andere keus, ik kan hier niet de rest van mijn leven blijven zitten. En ik kan ook niet terug de zee in. Ineens schuift er een wolk voor de zon en waait er een koude windvlaag langs mijn huid. Ik ril en sla mijn armen om me heen. Even vergeten dat het boven zo koud is. Mensen hebben kleren, maar waar moet ik die vandaan halen? Zal ik het vragen als ik iemand tegenkom? Weer probeer ik op te staan, maar mijn onderlijf is het duidelijk niet gewend en ik zak weer neer. Ik begin het nu echt koud te krijgen, en ik zie er niet naar uit hier nog lang te blijven zitten. Ik voel me naakt en kwetsbaar zonder staart, en voorzichtig kruip ik verder over het strand. Na een paar meter kom ik bij een duin, waar prikkerig gras op groeit. Het prikt vervelend tegen mijn benen en buik, en ik kruip snel naar verder omhoog. Achter de dijk ligt een weg, en in de verte zie ik het stadje al liggen. Moet ik daar helemaal heen kruipen? Naakt? ik dacht het niet. Gelukkig zie ik een man staan. Hij staat te roken, en het lijkt alsof hij een wond aan zijn been heeft. Misschien wil hij me helpen als ik in ruil daarvoor zijn been heel? Dat is een handige gave waarover alle zeemeerminnen beschikken. "Hallo?! Meneer!" Ik zwaai en roep tot ik zijn aandacht heb. Hij kijkt me wat vreemd aan en ik glimlach. "Heeft u misschien kleren voor me?"

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Hetishierdood?


    We're all mad here.

    Ja, nogal :/
    Ik wacht trouwens op jou, check Naira maar even :p
    Als je wilt ten minste X]
    Dan maken we het weer levend ^^

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik staarde verbaasd naar het naakte meisje, mijn ogen werden groot en ik grijnsde. 'Ja ik heb wel kleren; maar ik weet niet of ze je passen?' Ik bood haar zo lang mijn blouse aan. Hij was lang genoeg om haar 'naakte delen' te bedekken. 'Loop maar mee, ik breng je terug naar mijn huis en haal wel wat kleren voor je.' Ik glimlachtte vriendelijk. Ineens bedacht ik me; 'Heb je geld of iets voor kleren? Anders moet je het op een andere manier eh.. betalen. A naturella' Ik grinnikte en keek naar haar verwarde gezicht. Ze was overduidelijk niet van hier, ze was mysterieus en daardoor wou ik alles van haar weten.


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    Blij loop ik op de man af, en ik trek het kledingstuk aan. Na even begrijp ik dat mijn armen door de gaten kunnen en verrukt sla ik de stof om me heen. "Dankuwel, meneer." Ik zie hem naar me staren en vraag me af of ik er misschien vreemd uitzie zonder staart. "Heb je geld of iets voor kleren? Anders moet je het op een andere manier eh.. betalen. A naturella." Verbaasd kijk ik naar hem en ik schud mijn hoofd. "Nee, ik heb geen geld. Maar ik kan wel de wond op uw been genezen, als wederdienst." Bedoelt hij dat met a naturella? Het is tenslotte een gave die ik heb gekregen van de natuur.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    Diablo

    Ik keek naar me been, 'Serieus?' Ik glimlachtte; 'Dat zou fijn zijn..' Ik nam haar mee mijn huis in, 'Ik zal eerst even kleren voor je halen,' ik wees even naar de bank 'Ga maar ztten ik ben zo terug. ' Ik liep het uis uit, naar de dichtstbijzijnde winkel. Ik kocht wat kleren, geen idee wat haar maat was en nam het mee naar de bank. Ik gaf haar haar kleren en strompelde terug. Ik glimlachtte.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 18:21 ]


    We're all mad here.

    Naira - Zeemeermin
    Ik loop achter hem aan het huis in en ga op het meubelstuk zitten. Als ik er zeker van ben dat hij weg is sta ik op en loop door de kamer heen. Het ruikt er grappig, en er liggen allemaal spullen. Ik pak wat papieren op en probeer me te herinneren hoe het alfabet van mensen werkt. Het lukt me niet en gefrustreerd richt ik mijn aandacht op wat anders. Er liggen kussens op de bank en gefascineerd pak ik er een op. Ik ruik aan de stof en probeer de binnenkant er uit te plukken als ik de deur ineens weer open hoor gaan. Snel gooi ik het kussen terug en ga weer zitten. Ik pak blij de nieuwe kleren aan en glimlach naar hem. Het was niet verstandig van hem om te lopen met die wond, maar ik kan hem waarschijnlijk toch wel helen. Mijn benen voelen nog steeds wat trillerig als ik opsta, omdat ik nog niet gewend ben om te lopen. Ik laat zijn overhemd over mijn schouders naar beneden zakken en trek voorzichtig de kleren aan die hij heeft meegebracht: Ondergoed en een luchtig zomerjurkje. "Heel erg bedankt, meneer. Zal ik nu uw been genezen?" vraag ik en met opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar hem. De wond zal wel veel pijn doen.

    Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

    Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:24 ]

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik keek naar haar, ze schaamde zich in ieder geval nergens voor. Ik kon het niet laten haar lichaam goed te bekijken nu ze het niet door had. Er verschijn een klein grijnsje op mijn gezicht. 'Graag gedaan,' Ik keek naar mijn pijnlijke been. 'Graag!'

    Ik ben even heeel erg inspiratieloos sorry XD


    We're all mad here.