• Ik zit zelf pas in de 3e, maar heb echt genoten van de acties van de examenklassen vandaag, echt geniaal. En nu wil ik van jullie weten; (voor de examenleerlingen) Wat voor stunt hebben jullie uitgehaald? En voor de mensen die nog te jong zijn, wat hebben ze bij jullie op school gedaan?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dit jaar lag in de school van mijn zus overal wcpapier, en vorig jaar op mijn school hadden ze ingebroken (wel eerst de politie gewaarschuwd), de sloten vervangen en alles afgesloten. Helaas werd het verpest door de concierges, die een deur hebben geforceerd.

    Ik had hem vorig jaar en hij was zoo saai hahaha, maar we hadden gelukkig geen les toen en hebben de hele dag buiten in de zon gezeten :'D


    As travars

    Ah, dat was een jaar geleden, maar wij hebben dus een playbackshow voor leraren georganiseerd, uiteraard verkleed. En alle leerlingen die het plein op kwamen, hebben we natgespoten met waterpistolen. :9~

    Edit: En ik ging met een paar anderen leraren smokkelen. Met een bivakmuts op ;D

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 20:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Karaoke voor de docenten en we hebben ze op taart getrakteerd. Wat er overbleef hebben we zelf opgegeten.

    Onze school is té streng.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pff, zo gemeen. Een paar vrienden van me hadden bij scheikunde een substantie gemaakt die heel erg stinkt, en ze hadden al toestemming van de scheikundedocent om de hele school te laten ruiken.

    Komen ze de directeur tegen op de gang: "NEE, dat MAG niet."

    Wij hadden sowieso allemaal regeltjes wat betreft die eind"stunt": Niet op school slapen, niks verstoren, niks raars doen etc. etc. Ja, leuk hoor, wat moet je dan nog doen? =S
    Onze laatste lesdag was sowieso bagger.


    ars moriendi

    Wij hebben de achteringang gesloten zodat alle leerlingen maar een ingang hadden. We hebben met meel, water, soort flubberslijm en confetti gegooid, op het grasveld hadden we een groot zwembad, een glijbaan & gratis ijs/popcorn/suikerspin een een DJ :9~:9~:9~

    Daarna was er nog champagne en wat hapjes (nerd)

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 20:40 ]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Een stormbaan voor de leraren xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    er is al is een boekentas gestolen, maar die is teruggevonden, dan zijn er ook twee of drie fietsen gestolen, maar die zijn ook teruggevonden, en in de zomer zijn er op sgool kei veel sprinkhanen in de bakken met bloemen, en er heeft iemand al is zo'n sprinkhaan gepakt, de poten eraf gedaan en opgegeten en dan zijn speeksel tegen een raam gespuwt en da was helemaal groen, echt vies en heel de sgool stond te kijken

    HAVO; De leraren snachts wakker gemaakt en dat gefilmd.
    VWO; Alle tafels omgedraaid, beamer beeld omgedraaid, leraren karaoke laten doen, muziek geregeld op school, dansjes.
    VMBO-T; Waterballonen tegen leraren aangegooid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons mogen examenstunts niet meer. :s Echt kinderachtig.


    I like boys who drive cars too slow.

    ze hebben kettingen op de poorten gehangen, alle borden onder geklad, de deuren van binnenuit allemaal op slot gedaan (maw als de concierge door de poort geraakte waren er de deuren nog) ze hebben papieren slingers over het grapsveld gegooid en de hele dag muziek afgespeeld. xD


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zit ook in examenklas maar had geen zin om er aan mee te doen want bij ons moeten alle examenklassen samenwerken aan 1 geheel, en dan nemen de HAVO en VWO mensjes altijd de leiding. Gaan ze bijvoorbeeld alleen hun leraren irriteren en dat soort dingen. Dus voor ons VMBO mensen is het dan lang niet zo leuk om te zien hoe onbekende leraren genaaid worden. Plus ze kunnen nooit wat origineels verzinnen hiero, altijd zelfde dingen alleen veranderen ze er kleine dingen aan.
    Dit keer was het thema cowboys en indianen, dus hier en daar liepen een paar verklede mensjes rond maar meer ook niet. Owja ze waren met waterpistool leerlingen aan het natspuiten, ze hadden de spiegels uit alle toiletten gejat en een soort hindernis baan bij de ingang gemaakt. Dan moesten de leerlingen door een donkere gang en daar stonden dan zulke kleuterbadjes vol water en daar moest je dan doorheen op je blote voeten. That was it. (Ik geloof dat ze de rest van de dag leraren gekke dingen gingen laten doen maar toen was ik al lesvrij dus was naar huis gegaan)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Bij ons hadden ze party fucking hardy op binnenplaats (krul)
    Ze gingen als campinggasten, hadden waterpistolen gevuld met bier, hadden muziek, een zwembad, tentjes, trampolines, een caravannetje en ijsco wagentje enzo 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit jaar zaten ze met een kip te gooien (zo een dooie die je in de supermarkt vindt). Het was best wel grappig, eigenlijk.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik had hem vandaag, maar ik lag lekker in bed. Ik ben gewoon niet gegaan toch niets aan,


    Everything is worse without music.