• Ik zit zelf pas in de 3e, maar heb echt genoten van de acties van de examenklassen vandaag, echt geniaal. En nu wil ik van jullie weten; (voor de examenleerlingen) Wat voor stunt hebben jullie uitgehaald? En voor de mensen die nog te jong zijn, wat hebben ze bij jullie op school gedaan?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    in de ochtend hebben ze hele grote hangsloten aan de hekken gezet
    iedereen stond niet midden in de aula omdat boven alle examen klassen water balonnen gingen gooien en toen ging daar ook nog een stink bom af dus iedereen vluchten weg. en er ging er nog meer af en ze gingen toeteren in de gangen
    (met die hangsloten zat er dus ook 1 op het elektrische hek en nu is het moter van bijna 1000 euro kapot (krul))


    Shoganai i ne~

    We mochten niks meer doen en dus zijn we naar Walibi geweest vandaag .________.
    Wie verzint dat nou dan? Op je laatste schooldag naar Wálibi >.<


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De week voor de examens (int laatste trimester) hebben wij Noonfest.
    Das een festival op ons sportveld die 1 week duur, tijdens de middag en een paar weggevallen lesuren.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Martyr schreef:
    Ik had hem vorig jaar en hij was zoo saai hahaha, maar we hadden gelukkig geen les toen en hebben de hele dag buiten in de zon gezeten :'D


    I´m nothing special.

    In België noemt dat de 100 dagen, omdat er dan nog 100 dagen zijn voor ze afgestuurd zijn (:
    Bij ons op school is het niets speciaal, omdat er verschillende regels zijn. Je mag niemand bekladden, er mag geen alcohol, geen andere leerlingen erin betrekken... Eigenlijk is er niets aan. Als laatstejaar moet je een show voorbereiden voor de andere leerlingen, heb je de hele dag vrij, eet je 's middags barbecue en 's avonds ga je op café :')

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:02 ]


    Never run out of reasons to smile...

    ik had gister mijn examenstunt :D
    we hadden de thema's hippies en cowboys xd
    ik vond het niet echt spectaculair, maar dat komt gewoon omdat ik nog 2 jaar op dezelfde school zit... xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oe,LSD,was best leuk.
    We hebben voor school,op de straat ontbeten,en zo de tafels neer gezet dat niemand er meer door kon. Voor de ingang van de school hebben we vlaggenmasten staan en daar tussen hebben we folie gedaan zodat niemand er meer door kon,dus zijn fiets niet kwijt kon.
    Verder hadden we nog een DJ,maar die was bagger,de 2 leringen waren beter.
    We hebben de leraren een toneelstuk laten opvoeren en in de pauze hebben we gesoftbal,dat doen we elk jaar.
    Verder hebben we gewoon in het pauzepark gelegen enzo.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 23:27 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mmm, bij ons zijn ze de laatste tijd niet meer zo leuk. Toen ik nog niet op school was hadden ze wel een stripster ingehuurd, die eerst een vioolvoorstelling deed en toen opeens haar jurk uittrok hahahaxd


    We can't spend our lives waiting to live.