• ja mensen die zeiken over mijn uiterlijk. Ik ben nogal dun en mensen denken nogal snel dat ik anorexia heb. Dat is echt heel kut. Laatst ook weer dit is niets persoonlijks maar toen zei iemand dat ik meer moest eten. Het probleem: ik eet super veel. Serieus en ik haat het dat ik mezelf moet verdedigen en steeds maar weer moet zeggen dat ik heel veel eet. Ik durf soms zelfs niet na het eten naar de wc bij andere mensen omdat ik bang ben dat ze denken dat ik anorexia heb. Ook denken mensen soms dat ik ziek ben omdat ik bleek ben en meestal wel wat wallen heb terwijl ik gewoon op tijd naar bed ga. Ja, ik wordt er best moe van. Mensen die daarover beginnen & steeds weer kan ik mezelf verdedigen. Ik eet gewoon het meeste thuis maar ja dat geloven mensen niet D: Maar ik ben wel tevredne met mijn uiterlijk alleen hier baal ik gewoon van. Sorry dit moest ik even kwijt.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 22:35 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ken dat gezeur over bleekheid/wallen. En mijn gebit staat niet mooi recht, omdat mijn oude tandarts een beugel niet nodig vond en mijn orthodontist er niet erg veel haast mee heeft om mijn beugel te plaatsen. Hopelijk komende maand.
    Ach, mensen moeten altijd iets op elkaar aan te merken te hebben, denk ik..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik ken dat gezeur over bleekheid/wallen. En mijn gebit staat niet mooi recht, omdat mijn oude tandarts een beugel niet nodig vond en mijn orthodontist er niet erg veel haast mee heeft om mijn beugel te plaatsen. Hopelijk komende maand.
    Ach, mensen moeten altijd iets op elkaar aan te merken te hebben, denk ik..


    Idd.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ken het,ik heb het zelfde,ik ben ook dun dus noemde ze me anorexia kind.
    Val een keer goed uit,dan stopt het meestal wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jij bent gewoon een lekker wijf, klaar!:9~


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Jij bent gewoon een lekker wijf, klaar!:9~


    Aw ty<3 xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb ook een erg bleke huid en wallen onder mijn ogen die ik met make up niet weg krijg.
    Vaak vragen mensen me of ik me wel lekkel voel aangezien ik zo bleek ben :'D
    Negeer het gewoon zou ik zeggen :)
    Laat mensen denken wat ze willen, je weet wel beter ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Iedereen heeft altijd wel zijn mening klaar over het uiterlijk van een ander, terwijl die vaak nergens op slaat. Mensen die dunner zijn krijgen gezeik over dat ze anorexia hebben, terwijl ze er alles aan doen om wat meer aan te komen. Mensen die wat steviger zijn krijgen te horen dat ze minder moeten snoepen etc. terwijl ze zo goed hun best doen om af te vallen, maar het lukt gewoon niet.

    Het is zo vervelend om al dat gezeik aan te horen, helaas kun je er niks aan veranderen ): ..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Aww wat irritant, ik ken het. Maar zolang jij jezelf maar gewoon lekker voelt en jezelf mooi vindt is er niks aan de hand, toch? En zoiets heet gewoon een mooi figuur, dat heb je =D


    “Love is a contradiction.”

    idd mensen moeten altijd wat opmerken aan elkaar.
    maar hé, bekijk het van de positieve kant. Je kunt lekker zoveel eten als je wilt! Veel mensen zouden daar jaloers op zijn!

    eerste waar ik aan moest denken; te snel werkend schildklier
    Heb ook iemand bij mij op school die dat heeft en is ook dun.

    Mja, ik kan niet meer zeggen dat proberen te negeren (: en anders bij hun en dan vet veel eten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    damn ja ik kan daar echt ziek van worden -,-
    gewoon negeren die mensen!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zoals ik je op de fotos die je op Q hebt staan zie, zie je er echt niet vel over been ofzo uit. Gewoon iewat dunner, maar wel mooi. ^^

    Ach, troost jezelf met de gedachte dat te dik zijn misschien nog wel erger is, omdat je dan écht iedere keer met je lichaam geconfronteerd wordt..

    Ik bedoel, ik denk dat iedereen bij het passen van een broek liever maatje 34 dan maatje 44 heeft..


    ars moriendi

    je bent vast hoe je wil zijn,dus die mensen moeten hun bek houden(A)


    Where words fail, music speaks

    ik zie er nu niet zo mager uit (niet dat ik dik ben, ben normaal), maar omdat ik altijd tijdens/na het eten naar het toilet moet dachten mensen dat ik boulemie had. het duurt echt lang om dat uit hun hoofd te praten...
    trek het je niet aan, zij hebben een probleem, niet jij :p


    Fooled ya!

    ja dat is zo iritant en zo gemeen als mensen zo doen.
    en je hebt gewoon mensen die van naturen dun zijn en mensen die van nature wat flinker zijn. daar kunnen mensen niets aan doen.
    gelukkig gaat het om innerlijk en als je er gewoon goed uit ziet is het goed. ondanks dat je wallen hebt en best wit ben. dat heb ik ook. en ik kan er niets aan doen net zoals op mijn tanden heb ik een wit vlekje. dat krijg je niet weg nouwja jammer dan de rest van mij is gewoon oke dus het boiet me niet wat mensen vinden. en als ze zitten te zeuren moet je terug zeuren.
    meestal helpt het (Y)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3