• ja mensen die zeiken over mijn uiterlijk. Ik ben nogal dun en mensen denken nogal snel dat ik anorexia heb. Dat is echt heel kut. Laatst ook weer dit is niets persoonlijks maar toen zei iemand dat ik meer moest eten. Het probleem: ik eet super veel. Serieus en ik haat het dat ik mezelf moet verdedigen en steeds maar weer moet zeggen dat ik heel veel eet. Ik durf soms zelfs niet na het eten naar de wc bij andere mensen omdat ik bang ben dat ze denken dat ik anorexia heb. Ook denken mensen soms dat ik ziek ben omdat ik bleek ben en meestal wel wat wallen heb terwijl ik gewoon op tijd naar bed ga. Ja, ik wordt er best moe van. Mensen die daarover beginnen & steeds weer kan ik mezelf verdedigen. Ik eet gewoon het meeste thuis maar ja dat geloven mensen niet D: Maar ik ben wel tevredne met mijn uiterlijk alleen hier baal ik gewoon van. Sorry dit moest ik even kwijt.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 22:35 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik word ook dik genoemd, maar oke

    Ach, waarschijnlijk zijn mensen gewoon jaloers op je. Zelf heb ik dit ook, maar ik heb gewoon een snelle spijsvertering dus ik kan er niks aan doen. Waarschijnlijk heb jij dat ook gewoon, dus mensen moeten gewoon niet zeuren. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen vinden het gewoon nodig om op anderen te zeiken. Niets van aantrekken!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    PRESIDENT schreef:
    Jij bent gewoon een lekker wijf, klaar!:9~

    En daarnaast snap ik dat je daar gek van word. Ook al zal ik daar -helaas- nooit last van krijgen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.