• Omdat ik rood/oranje haar heb, lijkt het soms alsof jongens me dan minder vinden. Ik weet niet maar soms heb ik echt dat gevoel. Dat ze bijvoorbeeld blond veel leuker vinden, zoals mn vriendin .. Niet dat mn vriendin nou veel jongens heeft ofso, maar nogsteeds soms heb ik ecth het gevoel dat jongens dat minder leuk vinden ..

    Wie heeft ook zoiets ?

    niet dat ik nog nooit met iemand heb gehad maar dat is al wel een tijdje geleden (cat)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 18:14 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik heb lang haar en ben een jongen (een afknapper voor meisjes XD)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik. Het is best irritant.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb een piercing. De meeste jongens vinden dit nou niet leuk...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rood haar is juist iets waar de meesten op Kicken.

    Maar Blondine's krijgen toch sneller Boys. I dont Know Why


    Firm believer of all that is magic

    LENI schreef:
    Ik. Het is best irritant.(cat)
    Heb je ook rood/oranje haar ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Heb je ook rood/oranje haar ?

    Nee bruin.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 18:14 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    GeniusFerb schreef:
    Rood haar is juist iets waar de meesten op Kicken.

    Maar Blondine's krijgen toch sneller Boys. I dont Know Why
    Hoe bedoel je op kicken ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    gekkeNOOTJE schreef:
    ik heb lang haar en ben een jongen (een afknapper voor meisjes XD)

    Maar dat kan je afknippen, right? =P

    OT: Er zijn ook een hoop jongens die juist smachten naar een meisje met rood haar omdat dat zo bijzonder is ;)


    ars moriendi

    LENI schreef:
    (...)
    Nee bruin. Maar aangezien ik iets steviger ben dan andere meisjes bij ons op school denk ik ook steeds dat ze om die redenen mij niet zien staan.(cat)
    Das kut (cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    gekkeNOOTJE schreef:
    ik heb lang haar en ben een jongen (een afknapper voor meisjes XD)

    kutje
    dat is sexy x)
    OT: dan zijn die jongens gewoon eikels
    want rood haar is gewoon bijzonder =P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rood oranje haar is mooi. Iemand die ik ken, heeft ook oranje of rood orandje haar en ze is nu model. Ze doet nu mee met misverkiezingen en mag haar haar niet verfen.
    Be proud of it.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 18:15 ]


    <3

    StillBored schreef:
    (...)
    kutje
    dat is sexy x)
    OT: dan zijn die jongens gewoon eikels
    want rood haar is gewoon bijzonder =P


    XD hahaha maar tot op de schouders :P
    nope niemand intresse!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Heel veel jongens vinden rood haar juist mooier ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Heel veel jongens vinden rood haar juist mooier ;)
    Blond nog mooier, weet zeker (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ken een meisje met rood haar, en die playt erop los :') En de jongens vinden haar nog leuk ook. Maar ze failt keihard.
    En veel mensen vinden een vriendin van me veel leuker, omdat ze super spontaan is, en ik totaal niet, maar daar heb ik vrede mee (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42