• Ik heb voorspellende dromen, zoals enkelen van jullie wellicht al weten. Ik heb het gedroomd toen de cafetaria van mijn nichtje werd overvallen, toen mijn oom werd aangevallen, en nu ook nu mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis. Ze had twee LITER urine in haar blaas die ze niet weg kon krijgen, en ze werd maar niet wakker.
    Ik droomde dus dat ik een verpleegster was in het bejaardentehuis waar zij woont, en dat ze niet wakker werd.
    Precies datgene gebeurde dus, en ze ligt nu op de SEH (spoedeisende hulp).

    Ik zet dit onder Harry Potter omdat ik me ineens erg goed kan inleven in Harry, met zijn vreselijke dromen. Sorry dat ik jou ooit zwak heb genoemd, Harry. Mijn excuses.

    Reacties zijn een welkome afleiding, want ik heb al veel koffie op om maar niet te hoeven slapen.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    expecto patronum!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    tip: neem een kussen vast, hou het tegen je gezicht en schreeuw eens lekker hard, geloof me het helpt.
    en misschien moet je eens aan je dokter vragen voor slaappillen als je zoiets echt niet kan volhouden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zulke dromen heb ik ook wel eens.:( ik vind het ook vreselijk. maar het ergste is nog het gevoel hebben dat er iets vreselijks gaat gebeuren,, en bij mijn gebeurd er dan ook altijd iets vreselijks.en dan word je wakker uit de droom. pff echt ***

    maar veel beterschap met je oma.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:56 ]


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Amaryllis schreef:
    tip: neem een kussen vast, hou het tegen je gezicht en schreeuw eens lekker hard, geloof me het helpt.
    en misschien moet je eens aan je dokter vragen voor slaappillen als je zoiets echt niet kan volhouden.


    Firm believer of all that is magic

    Amaryllis schreef:
    tip: neem een kussen vast, hou het tegen je gezicht en schreeuw eens lekker hard, geloof me het helpt.
    en misschien moet je eens aan je dokter vragen voor slaappillen als je zoiets echt niet kan volhouden.


    <3

    Misschien moet je in je apotheek eens vragen of ze er slaappilletjes of druppels hebben zodat je geen nachtmerries hebt. Die zou ik dan even nemen, en langzaam weer afbouwen ... wie weet zullen je dromen tegen dan gestopt zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Leer occlumentie. Daar krijg je rustige dromen van, heb ik eens geprobeerd =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Leer occlumentie. Daar krijg je rustige dromen van, heb ik eens geprobeerd =)


    Ik heb zelfs een occlumentielessen-topic geopend, Rosa. Wel goed van je dat je er aan dacht.
    Occlumentie helpt niet altijd, heb ik gemerkt...


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    MrsMalfidus schreef:
    (...)

    Ik heb zelfs een occlumentielessen-topic geopend, Rosa. Wel goed van je dat je er aan dacht.
    Occlumentie helpt niet altijd, heb ik gemerkt...

    Oh, haha, was jij dat? Bij mij helpt het nogal om aan die witte kamer te denken, maar ik weet niet of dat voor jou ook werkt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...