• Bruidsmeisje Grace van Cutsem was in een humeurige bui toen prins William zijn kersverse echtgenote Kate Middleton dan eindelijk mocht kussen. Het 3-jarige petekindje van de prins had het helemaal gehad met het kabaal rond Buckingham Palace.

    Toen de vliegtuigen van The Royal Air Force over het paleis vlogen, was het hek helemaal van de dam. Het bruidsmeisje 'verpestte' met haar beteuterde blik zo het moment waar iedereen vol ongeduld naar uitkeek: het ogenblik waarop Will en Kate elkaar een kus gaven.


    Klik hier voor foto's

    Daarom kijkt ze zo

    Het is echt zielig voor dat kindje
    Ze is amper 3 jaar hoe zou je zelf zijn ?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 20:26 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Alcatraz schreef:
    Arm meisje


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ocharme, wat zielig voor het kind.
    Ik vind het wel een beetje triest dat er hier een aantal mensen zijn die zeggen dat ze lelijk is. Kom op, ze is drie jaar (en volgens mij las ik ergens dat ze een handicap heeft). Lopen we nu al het uiterlijk van drie-jarige, 'gehandicapten' kinderen af te kraken?(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik vind dat kind ge-ni-aal!


    Believe in yourself, change the world.

    Hahaha, ik vind die blik echt grappig ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    >.<


    And in that moment, we were infinite.

    omg
    ''im gonna kill u all''.


    I live for the applause, you will die for it.

    -plat- en daarom is het verpest?
    Sorry, maar zelfs als 16-jarige zou ik er nog dodelijk verveelt bij staan! Heb je al die mensen buiten gezien, en die ceremonie en naja, alles?


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Het is een kind van 3, die toevallig heel chagrijnig kijkt tijdens de kus van William en Kate. Alsof het de einde van de wereld is ofzo! Jemig zeg, daarover hoef je toch geen nieuws te maken?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ze keek ook al zo boos is de Westminister Abbey!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Trouwens, het lijkt wel of ze het syndroom van Down heeft.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    Trouwens, het lijkt wel of ze het syndroom van Down heeft.


    Dat komt omdat het zo is, zie je ook op de trouwfoto's die William en Kate vrij hebben gegeven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Op mijn ouders hun bruiloft liep ik stiekem naar de zaal van het gemeentehuis om met de blokken te spelen(cat) Arm meisje.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    bruiloften zijn gewoon mega saai. kan dat arme kind ook niets aan doen.

    Silmarillion schreef:
    Hallo, zeg. Zij heeft het verpest? Dat arme kind is drie :'D Vind je 't gek.. ik zou die drukte ook helemaal niks vinden.


    Sometimes it's best not to care.