• Mijn Usernaam Dreft. Ik heb hem veranderd in Positive en nu mis ik hem heeeeeeel erg. Hebben jullie ook soms spijt van Usernames die je veranderd?

    Btw ik heet Positive door Negative(huil)

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Van je eigen account kan je usernames hergebruiken, maar je kan natuurlijk niet van andermans account een oude username nemen :'D

    Ja, dus zei kan ze niet meer terug nemen omdat het blijkbaar usernames zijn van haar oude account lol

    Positive schreef:
    (...)
    Ja, dus zei kan ze niet meer terug nemen omdat het blijkbaar usernames zijn van haar oude account lol

    Ooooh. Ik meende te lezen dat jij je oude username weer terug wilde, maar dat jij dacht dat dat niet kon - Sorry ben moe 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Ooooh. Ik meende te lezen dat jij je oude username weer terug wilde, maar dat jij dacht dat dat niet kon - Sorry ben moe 8D

    hahah geeftniet

    Ik vind je username heel leuk! ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    enhm ja ik mis wel mijn oude usernaam ghoul xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik niet, mijn oude naam is van in mijn vorige tijd op Q (zo'n 3 jaar geleden) en toen ik terug kwam vorig jaar heb ik hem veranderd in Amused, en dat is die nu nog altijd :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    haha ahw. ;[


    Smile and live.

    Ik mis ze nooit. In het begin wel even wennen. Maar daarna vind ik ze leuk (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Dan neem je die allemaal weer terug, je kan ze toch om de 2 week veranderen nu *O*


    Van mijn oude account schat, die is toch gesloten?
    Vengeance, Mistress, AK47 en nog een paar ... All gone forever. (huil)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Dan neem je die allemaal weer terug, je kan ze toch om de 2 week veranderen nu *O*

    Dat kan niet, dat kan ze alleen op haar oude account.
    Soort anti-verwar systeem D:

    Insomniac schreef:
    (...)

    Van mijn oude account schat, die is toch gesloten?
    Vengeance, Mistress, AK47 en nog een paar ... All gone forever. (huil)

    Ja dat was ik even vergeten (no_chears)


    -

    Insomniac schreef:
    (...)

    Van mijn oude account schat, die is toch gesloten?
    Vengeance, Mistress, AK47 en nog een paar ... All gone forever. (huil)

    Als je inlogt gaat die toch naar inactief, of zit ik nu bij iets totaal anders? D:

    OT: Ik heb EstrellaVida héééééééél lang gemist, maar dan kwamen er steeds ideetjes in me op voor nieuwe usernames en een tijdje geleden had ik zo iets van: 'Thats it! En nú neem ik EstrellaVida terug!' :Y)

    ach over een maand mag je een nieuwe:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor