• Kijk ik wil nu geen haat berichtjes ofzo,Maar ik wil gewoon even wat kwijt.Ik ben best vaak online op Quizlet,En het is elke dag maar TH dit en TH dat.Ik voel me gewoon OVER geTokioHotelt x] als je snapt wat ik bedoel.Ik ben ze zeker niet zat ofzo,maar ze zijn nu zo standaard en ik heb niet meer hetzelfde gevoel als daarvoor.Ja en ik weet dat ze bezig zijn met een nieuw album,dat is leuk ja.Maar ik ben het gewoon een beetje ziek,Wij maken ze anders dan dat ze zijn het is moeilijk uitteleggen,alleen de experts zullen het snappen *grapt*=D. maar snappen jullie een beetje wat ik bedoel?Jullie Freaken al helemaaal als bill een vriendin zou hebben ofzo [ met jullie bedoel ik niet iedereen ] Maar wat ik een beetje wil zeggen is , ze zijn nu al 19 jaar,en het lijkt gewoon alsof wij voor hun beslissen en ik ben die hysterische fans ook wel zat enzo,Ze waren leuker toen ze minder fans hadden.En ik ga niet liegen,Heel veel mensen haten JB maar ik vind ze goed noem me vooral geen overloper want dan zwaait er wat.Ik vind veel bands goed,Maar als je teveel bezig bent met 1 band verveeld het gewoon,Hoe denken jullie hierover? Ja sorry voor het lange verhaal je leest het of je leest het niet.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9743
    lees dit ook maar even


    Pictures fade away, but memories are forever

    mr nicol gaat
    veel plesier verder met jullie meningen x3


    dadag nicol <33

    Mensen niet pissed worden maar weetje wat ik zo leuk vind aan JB? Ze hebben alle drie de aandacht ! Zijn de beste vrienden en zijn gwn gezellig.Bij Tokio Hotel is het altijd TOM TOM TOM BILL BILL BILL ! maar nooit is gustav en georg,Tijdens intervieuws zijn bill en tom die de hele tijd praten en misschien wil gustav ook wel wat zeggen? En Tom die pest georg altijd dat vind georg vast ook niet ltijd even leuk,Hij is tenminste niet zo laag om terug te pesten.GEORG is facking chill.Gustav en georg zijn tenminste zichzelf gebleven en dat maakt hun mijn favo leden! Lekker chill enzo.


    Pictures fade away, but memories are forever

    REAGEER=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mensen niet pissed worden maar weetje wat ik zo leuk vind aan JB? Ze hebben alle drie de aandacht ! Zijn de beste vrienden en zijn gwn gezellig.Bij Tokio Hotel is het altijd TOM TOM TOM BILL BILL BILL ! maar nooit is gustav en georg,Tijdens intervieuws zijn bill en tom die de hele tijd praten en misschien wil gustav ook wel wat zeggen? En Tom die pest georg altijd dat vind georg vast ook niet ltijd even leuk,Hij is tenminste niet zo laag om terug te pesten.GEORG is facking chill.Gustav en georg zijn tenminste zichzelf gebleven en dat maakt hun mijn favo leden! Lekker chill enzo.


    waarom zouden we boos moeten worden ik ben het met je eens hoor dat georg en gustav zijn de enige die nog een beetje hun zelf zijn van de band en van de groep JB kan ik niet veel zeggen wand ik vind ze niet zo supper maar iedereen ze eigen styl he

    Jeej DroogKloot is het met me eens=D -vage bui-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jeej DroogKloot is het met me eens=D -vage bui-


    whaha is tezien :P:P

    IK GEEF JOU ZO GELIJK
    byv: Bill heeft een vriendin
    fan: OH NEE OHNEE HIJ HEEFT MIJN HARD GRBROKEN NU GA IK DOOD IK GA ZELFMOORDPLEGEN IK KAN NIET ZONDER HEM LEVEN
    -.- Chick chill out:W
    sommigwe doen dat echt hoor O: zoveel paniek :W


    don't Worry...Be gay.

    je hebt wel gelijk:)


    Bill is te geil^^.

    laat hysterische fans toch gewoon doen!
    laat iedereen zijn hoe ze zijn!
    nu is het precies of jij voor iedereen beslist!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    laat hysterische fans toch gewoon doen!
    laat iedereen zijn hoe ze zijn!
    nu is het precies of jij voor iedereen beslist!

    ik weet niet of je het weet hoor maar die hysterische fans steekke gewoon mensen neer als je dat normaal wil noemen :|

    Ben het met droogkloot eens,Als jij dat normaal wil noemen ;) En ik beslis niet voor iedereen ik uit mijn mening en toevallig zijn veel mensen het met me eens.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ben het met droogkloot eens,Als jij dat normaal wil noemen ;) En ik beslis niet voor iedereen ik uit mijn mening en toevallig zijn veel mensen het met me eens.


    whaha wanner ben je het niet met me eens wand ik zie kondstand staan ben het met droogkloot eens whaha xD

    (...)

    whaha wanner ben je het niet met me eens wand ik zie kondstand staan ben het met droogkloot eens whaha xD

    Hhaha blijkbaar lijkt jouw mening veel op die van mij! Sexy Toch x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Hhaha blijkbaar lijkt jouw mening veel op die van mij! Sexy Toch x]

    whaha blijbaar :P

    tis jou menig, ik ben het niet helemaal met je eens..


    Je moet worden wie je bent.