• Kijk ik wil nu geen haat berichtjes ofzo,Maar ik wil gewoon even wat kwijt.Ik ben best vaak online op Quizlet,En het is elke dag maar TH dit en TH dat.Ik voel me gewoon OVER geTokioHotelt x] als je snapt wat ik bedoel.Ik ben ze zeker niet zat ofzo,maar ze zijn nu zo standaard en ik heb niet meer hetzelfde gevoel als daarvoor.Ja en ik weet dat ze bezig zijn met een nieuw album,dat is leuk ja.Maar ik ben het gewoon een beetje ziek,Wij maken ze anders dan dat ze zijn het is moeilijk uitteleggen,alleen de experts zullen het snappen *grapt*=D. maar snappen jullie een beetje wat ik bedoel?Jullie Freaken al helemaaal als bill een vriendin zou hebben ofzo [ met jullie bedoel ik niet iedereen ] Maar wat ik een beetje wil zeggen is , ze zijn nu al 19 jaar,en het lijkt gewoon alsof wij voor hun beslissen en ik ben die hysterische fans ook wel zat enzo,Ze waren leuker toen ze minder fans hadden.En ik ga niet liegen,Heel veel mensen haten JB maar ik vind ze goed noem me vooral geen overloper want dan zwaait er wat.Ik vind veel bands goed,Maar als je teveel bezig bent met 1 band verveeld het gewoon,Hoe denken jullie hierover? Ja sorry voor het lange verhaal je leest het of je leest het niet.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9743
    lees dit ook maar even


    Pictures fade away, but memories are forever

    k ben t helemaal met je eens, k ben nooit een th fan geweest en zal er ook nooit een zijn, m aben ook geen ahter

    en k vind JB ook goed, en idd soms dan komt alles een beetje uwe nek uit


    everything you imagined, and more...

    tja, ik ben het wel ongeveer met je eens(A) 2 jaar geleden, was ik vet fan enzo, maar nu niet meer.. mensen worden helemaal bezeten enzo.. Ik snap het gewoon niet.. Ze hebben ook gewoon een leven (A) en ze worden ook gewoon gemaakt zoals we ze willen hebben enzo.. Ik bedoel, ik geloof echt niet dat Tom zo'n playertje is enzo.. En, ik vind gustav en georg niet het leukst, maar, ik vind het wel maf dat iedereen het altijd alleen maar heeft over t&b.. Fans maken ze gewoon minder leuk (A)

    (...)
    ik weet niet of je het weet hoor maar die hysterische fans steekke gewoon mensen neer als je dat normaal wil noemen :|

    maar ik heb het ni over zo'n mense
    maar over hysterische fans da bv alles alles alles kope ofzo ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Schat, ik snap het niet echt.
    Bedoel je dat je gek word van al die té over hysterische TH fans?

    TH verveeld me niet.
    en over JB heb ik geen mening. (omdat ik ze persoonlijk bucht vind, en er dus ook geen aandacht aan ga besteden :')

    van die fans heb je zeker wel gelijk
    maar de haters overdrijven ook wel hard
    en van dat over getokio hotelyseert
    oké, das wel waar
    maar vind ik iet zo erg..
    en, ja, de jb' zijn ook wel goed
    maar, ik heb het er niet zo voor
    ik heb vooral iets tegen th-haters
    wij zitten toch ook geen fans van Mika uit te schelden
    of gasten met een slipknot t-shirt in elkaar te slaan ofzow?

    YEAAAAH!(yeah)

    OGott, nooit gedacht dat ik hier iemand met dezelfde mening ging vinden:D
    Het forum wordt steeds stommer door dat gezeik over wat Rihanna over Bill zei, wat de JB over Bill zei, wat er gebeurde tussen Tom en Nicolle!
    En dan zeggen ze allemaal: Maar ik gun ze alles, hoor!
    Maar geen nieuwe vriendin, geen doorbraak in Amerika en blijkbaar zijn ze al die reacties over 'dat bespottelijke uiterlijk' van Bill ook nog lang niet gewend:((

    Iedereen heeft een mening over TH en over Bill, maar al die fans beginnen om alles te zeuren en te janken dat het niet waar is!
    WIJ KUNNEN ANDEREN GEEN ANDERE MENING GEVEN!:@

    AMEN.


    I want my bloody cheese now!^^

    Jup me eens !

    (...)
    maar ik heb het ni over zo'n mense
    maar over hysterische fans da bv alles alles alles kope ofzo ><

    is het zelf soort hoor dus weet niet

    e hebt gelijk en weet je ik ben ook niet alleen fan van TH hoor,,ook van Simple Plan:'D<3


    Why don't you break my heart

    waarom denk je dat ik geen fan meer ben ?

    omdat je overal hoort van Tokio Hotel dit,TokioHotel dat,

    toen ik ze kende ware ze ng lekker onbekend

    En nu, iedreen luistert dr na,

    Ik word dr seireus gek van Ö


    I solemny swear i am up to no good

    waarom denk je dat ik geen fan meer ben ?

    omdat je overal hoort van Tokio Hotel dit,TokioHotel dat,

    toen ik ze kende ware ze ng lekker onbekend

    En nu, iedreen luistert dr na,

    Ik word dr seireus gek van Ö
    Ja maar dat is toch geen reden om geen fan meer te zijn?? [/in mijn ogen dan hè, don't attack me]
    want ja als ze eenmaal beroemd worden dan krijgen ze meer fans,,nogal logisch toch??


    Why don't you break my heart

    ik ben het met je eens!
    fans doen hysteriesch als ze alleen een flesje aan raken je kan zeggen oh dit is tom flesje en ze worden al hysterisch!
    en ik ben tokio hotel niet zat maar die fans die niet normal kunnen doen.

    ahg ja dit was mijn mening:P


    My Foughts You Can't Decode

    ik ben het met je eens!
    fans doen hysteriesch als ze alleen een flesje aan raken je kan zeggen oh dit is tom flesje en ze worden al hysterisch!
    en ik ben tokio hotel niet zat maar die fans die niet normal kunnen doen.

    ahg ja dit was mijn mening:P


    My Foughts You Can't Decode

    Ik ben het met je eens. Ik ben ook JB fan en TH. Maar ik vind TH beetje saai worden. Vroeger luisterde ik het heel vaak nu nooit meer, :$


    Pcies etzelfde je haalt me woordjes uit me mond schat!! <3