• Ik was met de 2 minuten stilte bij mijn stiefmoeder&stiefzus met mijn pa, hun liepen nog gewoon te praten, terwijl ze ook wel wisten dat er herdenking was. Dat vind ik zo respectloos, echt waar. o,o
    en dan zeggen ze; waarom geef je geen antwoord?
    dus ik zo; OMDAT IK 2 MINUTEN STIL WIL ZIJN?
    Lol.

    Zijn jullie ook 2 minuten stil geweest of wie is er gewoon doorgegaan met praten. x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik was wel stil..
    ik moest zelfs huilen want iemand die ik kende is een paar jaar geleden in Afghanistan om het leven gekomen omdat hij in het leger zat.
    Ik mis hem echt..


    It's not the same without you.

    Ik was stil. Ik vind het ook onwijs respectloos als je in die 2 minuten gat praten.


    Time is like rain dripping through the hands

    Ik ben het vergeten ik dacht dat dat morgen was, iig normaal doe ik het wel.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik was wel stil :') het is idd respectloos om dan niet stil te zijn.
    Mijn zus heeft zelf bloemen gelegt bij een modument (Ik gaa daar heel vaak langs en had geen idee dat daar een monument zat?)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Monument bedoel je? x'3
    En dat is lief van haar. ;3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik was aan het rijden in de auto, maar we hebben de auto aan de kant van de weg gezet en de radio opgezet en toen waren wij twee minuten stil (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik was stil, maar dat is alleen omdat het moest van mijn vader.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik was gewoon stil. Me zusje was aan het lachen.

    Ik was stil, Maar m'n Pa ging wel even door met praten


    Firm believer of all that is magic

    Ik was te vroeg stil, want mijn laptopklok staat voor :"D
    Ik zat namelijk boven en mijn ouders beneden, dus ik na die minuten stilte naar beneden om te kijken, moest het stil zijn nog beginnen. Mijn ouders praatten gewoon door en ik op den duur 'we moeten stil zijn hoor'.
    En toen waren ze stil.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ja ik hem me stilgehouden


    What is youre favo scary movie?

    Ik was wel stil(maar meer omdat ik niks te zeggen had), maar ging wel door het huis lopen omdat ik wat moest pakken.

    Ik vind twee minuten stilte eigenlijk maar raar, je kan toch elke week wel even aan die mensen denken terwijl je op de fiets zit, of niet kan slapen, of wat dan ook...
    Maar dat ben ik dan weer.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zat in bad, maar ik ben wel 2 minuten stilgeweest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was stil, met veel moeite. Ik haat stil zijn xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik was stil.
    Zelfs ook op msn.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.