• Ik was met de 2 minuten stilte bij mijn stiefmoeder&stiefzus met mijn pa, hun liepen nog gewoon te praten, terwijl ze ook wel wisten dat er herdenking was. Dat vind ik zo respectloos, echt waar. o,o
    en dan zeggen ze; waarom geef je geen antwoord?
    dus ik zo; OMDAT IK 2 MINUTEN STIL WIL ZIJN?
    Lol.

    Zijn jullie ook 2 minuten stil geweest of wie is er gewoon doorgegaan met praten. x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Yes, ik was twee minuten stil.
    Was onderweg naar huis vanuit Londen, en de bus ging even aan de kant staan voor de herdenking.
    Een paar buitenlanders achterin leken het echter niet te begrijpen, ze kletsten gewoon door :S


    Life is hard and then we die

    Siriusly schreef:
    Ik was stil (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik was stil, ik kreeg alleen wel in de 2e minuut de slappe lach om de gezichten van mijn broertje, maar die heb ik wel ingehaald (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik vroeg om een kaartje voor Gooische vrouwen van half negen.
    Was in de bioscoop en het totaal vergeten, nu vind ik mezelf ook respectloos..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben echt erg :o
    Ik weet sowieso al bijna nooit data, ook niet de datum van vandaag, dus ik was gisteren gewoon helemaal vergeten dat we twee minuten stil moesten zijn.
    Ik weet niet wat ik op dat moment aan het doen was, dus misschien was ik wel stil, maar ik vind het nog steeds nogal respectloos van mezelf :$

    Ik was twee minuten stil ja. Mijn broertje alleen niet, met z'n kut dubstep. xd


    To infinity and beyond •

    Dit keer sprak ik wel, maar ik was alleen met mensen die er toch niet aan meededen enzo, dus dan is het okay :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Archimedes schreef:
    Ik vroeg om een kaartje voor Gooische vrouwen van half negen.
    Was in de bioscoop en het totaal vergeten, nu vind ik mezelf ook respectloos..

    Lol dan waren die kaartverkopers ook niet stil dus. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Sssshh shut it je maakt me jaloers, ik wil Assassins creed ZO graag hebben . T,T


    ik heb hem laatst bij de v&d voor 5 euries gekocht...en bij de media markt was ie 10...dus lekker goedkoop^___^
    zit alleen te klooien met de spelinstellingen...het beeld schokt...

    ik was de dodenherdenking ook vergeten...wou zelfs nog naar de saturn, maar die bleek dicht te zijn...thuis herinnerde ik het me dan...
    ik was gister bijna de hele dag stil, dus maakt dat volgens mij niet zoooo veel uit...ik stond niet stil bij de dag zelf, maar so what...klinkt misschien bot, maar bij de mensen die honderden of misschien zelfs duizenden jaren geleden massaal afgemaakt zijn staat ook niemand stil...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    StillBored schreef:
    ik was stil x)


    I´m nothing special.