• Ingewikkelde titel all the way!
    Nou, ik heb best wel wat quotes die mensen geniaal vinden, dus besluit ik ze maar even te plaatsen. Ik spreek vaak Engels met vrienden, dus er zitten ook Engelse tussen die ik plaats. Hey, ga 'ns plaatsen dan!

    Wat ik wel eens heb gezegd (of meerdere malen):

    -'I made a song about soup. SOUP SOUP YARRHARRHARR, REFILL YER SOUP RIGHT AT THE BAR. SIP THAT SOUP, GET THOSE CHICKS, SOUPSOUPSOUP, NO ROOM FOR DICKS.'
    - Ik zat met een vriend uit Nieuw-Zeeland te praten.
    Hij: 'So, have you ever been so drunk that you puked on someone else?'
    Ik: 'No, but I've been so drunk one time that I puked right into the sky, causing a beautiful puke fountain, and I sprayed lotsa people with my puke.'
    Hij: -zuchtend- 'Which means you puked on people.'
    -'You know, when I'm drunk and I'm walking, I always look at my feet for a reason I don't know. It's like my shoes walk me home, not me.'
    -'Wut? Zij is geen echte Zeeuw. Echte Zeeuwen kunnen namelijk geen electronica aansluiten.'

    En de geniale quotes van anderen:
    -'I'm pretty sure even monkey brains and human shit would be delicious if you crushed up little pieces of oreos in it.', Frank Iero.
    -'Echt, Colibre. Ik doop je tot Colibre omdat Colibre de fucking awesomeseseste naam is!' (Maar mijn naam IS Colibre?)- Vriend die ik 'Bob' noem.
    -'Jongens, Coli is de all-round gitarist. Ze speelt gitaar op alle gitaren. Ze speelt gitaar als een baas op alle gitaren. Ze speelt gitaar. En ukelele.', -Jay.


    OH YES.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 0:41 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)