• omg O_o
    mijn oom en me moeder waren zo over vroeger aan het praten,en dan vooral over mij xD
    hoor ik:
    -dat,als ik met me ouder met de trein naar me opa en oma gingen ging ik tegen IEDREEN aan praten O_o echt iedereen x'D ,en dan meestal ook onzin :W
    byv: MEVROUW wat een leuk hondeding :) hoe heet ie? mag ik hem aaien? hoe oud is ie? hoe heet ie ?
    -.- (i know 2x xD)

    - en ook dat ik ALTIJD vrolijk was, altijd O_o als je naar me keek had je echt verplichte vrolijkheid ofso x'D ,ook als ik dan iemand tegen kwam HAAAI HOOI HAAI HOI wtf -.-
    OKE ik ga niet alles lullen hier x3

    maar dee ji jvroeger ook dat soort dingen O_o?
    zo ja,wat(A)?




    (bericht aangepast door een moderator)


    don't Worry...Be gay.

    Vroeger was ik zo fucking debiel.x] Ik heb een paar foto's van my vroeger gezien =.=' DAMN, dan denk ik zoiets van, wat een zwerver :') En ik gooide alle dingen die ik maar pakken kon uit het raam, of van de balkon. Zo waren we haast altijd onze dingetjes kwijt.x] En meestal, voordat ik iets ondeugends ging doen, tuitte ik mijn lippen, en zei NAUW. Zo wist iedereen dat ik iets ging doen dat niet goed was. En als ik het deed, zei ik nooiit dat ik het was, meer HONDJE Madena, en geen MADENA.

    Debiel of niet :'D


    ok

    nou wil je weten wat ik allumaal deed O_o


    when words fail, music speaks.

    Eigenlijk zei ik geen hondje, maar WAFWAF Madena. Wat dus hondje betekende =D


    ok

    Vroeger lachte ik naar iedereen. Ja, dat geloofde ik dus niet, tot mijn beugel eruit ging. Nu lach ik ook heel veel.

    ik praatte ook altijd met de engelse R : HORRRRR HELEMAAL NIET HOORRRR x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik was fucking idioot vroeger,en moest altijd onder mijn voette kunne krijge :').Zo ooit is in duitsland,ik was 5 jaar ofso!da herriner ik mij nog goe,er was zo een tweeling me blond haar..van mijne leeftijd ongeveer een beetje ouder[jha da vergeetk nooit meer :')] en die ware mij constant tege mij aan het prate maar ik verstond dus niks van wat die zeide..en ik was da zo beu da ik naar het schijnt me steentjes begon te smijte Oo

    nou wil je weten wat ik allumaal deed O_o

    WEL


    don't Worry...Be gay.

    -ik ging de hele tyd met me dikke luier kont achter me broer aanwaggelen omdat hij een ijsje had :Y)
    -ik deed altyd de deur van de WC open als der iemand opzat (A)
    oe nogmeer?


    when words fail, music speaks.

    -ik ging de hele tyd met me dikke luier kont achter me broer aanwaggelen omdat hij een ijsje had :Y)
    -ik deed altyd de deur van de WC open als der iemand opzat (A)
    oe nogmeer?

    OO die 2e x'D dat dee ik ook altijd :O of de warme kraan aanzette als iemand zat te douchen O_o


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    OO die 2e x'D dat dee ik ook altijd :O of de warme kraan aanzette als iemand zat te douchen O_o


    x'D maar toen deed me vader dat een keer bij mij en maakte een foto O_o die hangt nu in de keuken (lol)
    en ik deed dat niet dat deden ze altyd bij mij :|


    when words fail, music speaks.

    -ik was altijd het zonnetje in huis
    -lief en schattig ( zeggen ze nog steeds)
    -mijn 1ste nederlands woord was "ajuin" jaa mn moedertaal is engels ^^
    -en ik had vroeger zo van die schoenen en volgens men moeder wou ik die niet meer uitdoen omdat ik ze zo leuk vond zelfs toe nze te klein begonnen te worden en mijn voeten zeer deden xD
    -en ik keek iedereen altijd kwaad aan als die tegen mij sprak en ik die niet kende xD
    enzo xD

    okeeJ dit wat ik nu ga zeggen is strikt geheim! ;
    ik had vroeger zo'n palmboom staart op mijn hoofd O_o :$:$:$


    when words fail, music speaks.

    okeeJ dit wat ik nu ga zeggen is strikt geheim! ;
    ik had vroeger zo'n palmboom staart op mijn hoofd O_o :$:$:$

    OMFG ik had altijd 2 knotjes O_o


    don't Worry...Be gay.

    (cool)(typing)(cat)(6)(flower)(K)(lol)(krul)(krul)(krul)(krul)(nerd):)(zip)(huil)(huil) oke wtf --'


    don't Worry...Be gay.

    euhm ik heb samen met mn tweelingzus het bad genagellakt:Y)
    en op de zetesl gekriibbelt met stylos enzo xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay