• Hyee.
    Is het iemand al opgevallen dat TH al pakken minder fans heeft in Europa? En volgens mij heeft dat twee redenen: dat ze steeds in Amerika zitten en de JB's. Over Amerika: TH zit daar all the time! Wij - die er al-tijd al bij waren - zijn vervangen door die Amerikanen. (Ja, blabla, het is in veel topics al gezegd, EN DAN!) Over de JB's: de meisjes die eerst claimden dat ze zogezegd hun leven zouden geven voor TH (hahaha, alsjeblief, zeg) zijn nu plots voor de JB's. Dat noem ik dus overlopers :') Maar ik vind het niet erg. Nu kunnen we eens zien wie de échte fans zijn :]



    LENA.





    PS: heb je al gemerkt dat sinds Tokio Hotel niet meer zó populair is in Europa, dat er veel meer commerciëel gedoe rond hen is? Drie maal raden waarom ...


    Oke, en hou ook op met het zeggen dat er niks klopt van wat zij zegt. Want het is een mening, er kan niks kloppen ofzo. Bij jullie klopt er ook niks hoor, het is een mening maar, en veel mensen zijn het er gewoon mee eens.


    ok

    Oke, en hou ook op met het zeggen dat er niks klopt van wat zij zegt. Want het is een mening, er kan niks kloppen ofzo. Bij jullie klopt er ook niks hoor, het is een mening maar, en veel mensen zijn het er gewoon mee eens.



    Nu ga je niet zeggen dat er niets van onze mening klopt, want dat is heus wél zo (:


    -