• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Honor schreef:
    (...)

    Zie je wat je zegt ze gingen erheen voor sadam hussein ene andere terrorist

    dus ze gingen er voor hem heem.

    Maar ik zeg juist eerst gingen ze naar Saoudi-Arabië voor de olie of zo & Palestina, om geweld te laten ophouden tussen de joden & Moslims. En DAARNA naar Irak ensow^^


    1.25

    Het is heel logisch waarom mensen blij zijn met zijn dood.
    Het was gewoon zijn verdiende loon nadat hij al die (onschuldige) mensen had vermoord! (cat) Die man was gewoon slecht.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Tranquillity schreef:
    Hij heeft zijn dochters en vrouwen voor hem gezet en die hebben de amerikanen allemaal gedood?
    Zo heb ik het toch vernomen


    Hij zou zn dochters/vrouwen als levend schild hebben gebruikt.

    En zn mannen hebben op de amirikanen geschoten.


    (Be)lieve in (you)rself

    Chicharito schreef:
    (...)
    1960

    Wat gebeurde er toen, als ik vragen mag (:


    1.25

    Seel schreef:
    (...)kolonies , congo , rwanda... daar zijn ook veel mensen gestorven (:

    Dat was voor WOII, niet?


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Maar ik zeg juist eerst gingen ze naar Saoudi-Arabië voor de olie of zo & Palestina, om geweld te laten ophouden tussen de joden & Moslims. En DAARNA naar Irak ensow^^


    1) voor de olie, dan hoeft dat niet perse geweld zijn geweest.
    2) dan zijn ze juist goed bezig ze wouden er vrede hebben.


    (Be)lieve in (you)rself

    Chicharito schreef:
    (...)
    idd, het enige wat ik snap is dat hij een racist was.


    Yea? Die hebben ook een punt? Zo van 'waarom zijn we anders allemaal een andere kleur'
    Wat ik wou zeggen is dat het duidelijk was wàt Hitler wilde, maar ik niet echt Osama's geloof heb begrepen. Het punt is ook dat héél veel mensen deden wat hij van ze vroeg oid, dus dan ligt het niet aan hem maar aan die mensen.

    Honor schreef:
    (...)

    1) voor de olie, dan hoeft dat niet perse geweld zijn geweest.
    2) dan zijn ze juist goed bezig ze wouden er vrede hebben.

    Om d'r van hen te krijgen of zo, dunno hoor. Ik vind dat ze hen er niet mee moeten bemoeien,ze kiezen ook duidelijk partij van de joden en dat vind ik niet kunnen. Als ze 'vrede' willen dan ga je geen partij kiezen .


    1.25

    MrsChartered schreef:
    Het is heel logisch waarom mensen blij zijn met zijn dood.
    Het was gewoon zijn verdiende loon nadat hij al die (onschuldige) mensen had vermoord! (cat) Die man was gewoon slecht.


    Hoe kun je blij zijn dat iemand dóód is. Je weet niet wat er met die persoon gebeurt. Je bent net zo erg als je de dood gaat vieren.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat was voor WOII, niet?
    denk het niet , aangezien congo onafhankelijk werd in 1950 (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dominance schreef:
    (...)

    Hoe kun je blij zijn dat iemand dóód is. Je weet niet wat er met die persoon gebeurt. Je bent net zo erg als je de dood gaat vieren.

    Ja, hoe zou jij je voelen moesten er mensen zijn die je dood vierden en zeg nu niet: Ik ben dood, dus...


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Om d'r van hen te krijgen of zo, dunno hoor. Ik vind dat ze hen er niet mee moeten bemoeien,ze kiezen ook duidelijk partij van de joden en dat vind ik niet kunnen. Als ze 'vrede' willen dan ga je geen partij kiezen .


    Zodat de joden ook nog ene land hebben?


    (Be)lieve in (you)rself

    Dominance schreef:
    (...)

    Hoe kun je blij zijn dat iemand dóód is. Je weet niet wat er met die persoon gebeurt. Je bent net zo erg als je de dood gaat vieren.


    Ik snap juist goed waarom mensen blij kunnen zijn.

    Die vent heeft er zelf naar gemaakt, heeft families kapot gescheurd dan snap ik dat die mensen het vieren eindelijk gerechtigheid.


    (Be)lieve in (you)rself

    Seel schreef:
    (...)denk het niet , aangezien congo onafhankelijk werd in 1950 (;

    Aaah, whatever. Het is toch nog steeds de oude tijd. Vanaf jaren 70-80 vind ik het modern, maar oké. Daar hebben we het nu niet over, nu kunnen ze duizende dingen van vroeger opnoemen ensow & ik geef enkel m'n mening.


    1.25

    Hoe kunnen mensen iemand verdedigen die duizenden mensen vermoord heeft? Mensen verliezen hun menselijkheid zodra ze vrijwillig (dus geen leger/politie) gaan moorden, maar zo zie ik het. Ik snap het gewoon niet zo goed.
    Bdw, de Amerikanen wilden hem netjes oppakken. Maar hij verzette zich, dus hebben ze hem rechtstreeks met 2 kogels, in zijn hart en hoofd gedood.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 21:18 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.