• Omdat iedereen topics aan blijft maken over hoe een plaatje invoegen werkt... het gaat als volgt.

    Als je de foto op je computer hebt:
    Ga naar http://www.Tinypic.com/ (oid) en upload de foto. Dan kies je de 2e link


    Deze link plak je dan op het forum ([img] en [/img] moeten blijven staan)

    OF

    Als het plaatje op internet staat:
    Klik met je rechtermuisknop en klik op eigenschappen.


    Kopieër de link die er dan bij Adres (URL) staat en plak deze op het tussen de tekst [img] [/img] op het forum (of waar je het wilt).



    voor Google Chrome
    Klik met rechtermuisknop op het plaatje en kies Afbeeldings-Url Kopiëren



    Plak de link tussen de code [img][/img]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:40 ]



    gewoon eventjes proberen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 17:31 ]


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    maar hoe kan je dan meer dan drie plaatjes in een post doen? (zoals in de beginpost)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    maar hoe kan je dan meer dan drie plaatjes in een post doen? (zoals in de beginpost)

    Simpel, je gaat gewoon over op hoofdletters, dus (zonder spaties): [ IMG] [ /IMG]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 11:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Simpel, je gaat gewoon over op hoofdletters, dus (zonder spaties): [ IMG] [ /IMG]


    Ooooh thanksss


    “A queen will always turn pain into power.”


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hoi voor de mensen met een ipad

    Je zoekt eerst een mooi plaatje op
    Dan ga je op bekijk afbeelding
    Je gaat terug naar je zoek balk
    Je duwt tot er een vergrootglas komt
    En dan selecteer je alles
    En kopiëren dan zet je het tussen


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hoi voor de mensen die op iPad werken: eerst zoek je een mooi plaatje op en dan klik je op bekijk afbeelding dan kom het zeg maar op een witte achtergrond en dan tik je op de zoekbalk en dan staat de url er zeg maar alleen moet je ze nog kopieëren en dat doe je als volgt
    Eerst duw je je blijft dus zeg maar een paar seconden duwen en dan komt er een zwart balkje met selecteer alles en kopier enzo en dan
    Duw je op selecteer alles en dan word het zeg maar blauw en dan kopier je het dan zet je het tussen img en dan word de link geplaatst door op plak te duwen


    Dit was dus een voorbeeld en ik heb het dus gekopieerd:) snap je


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful





    Hahah


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Weet iemand hoe ik een plaatje links kan plaatsen, en er naast dan ook nog tekst naast kan zetten? Wat ik ook probeer, het lukt niet..


    Hurry up, We're dreaming!

    Dit werkt bij mij niet, werkt het uberhaupt wel bij macbook?

    Mag ik even een update geven? Op Chrome is de knop Afbeeldings-URL kopiëren veranderd in "adres van afbeelding kopiëren". Ik moest er zelf even naar zoeken, dus ik dacht het even te zeggen.
    Ik heb trouwens geen idee hoe het bij MacBook zit, sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je kopieert gewoon de url uit de adresbalk van bovenin en plakt die tussen de img-codes. Als de afbeelding vergroot is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt