• Ja met me haar. Ik heb binnenkort een Bruiloft van me neef. En ik weet niet wat ik in me haar moet. Stijlen, heb ik zo vaak gedaan. Krullen ook. Dus dit keer moet ik weer iets orgineels.
    Dit is mijn haar :
    Alleen ik weet nu dus niet wat ik ermee moet doen. Van me moeder mag ik er zelfs een hele kunst van maken, knippen. Sow weten jullie misschien iets leuks voor in me haar?

    Het moet wel passen bij mijn jurk ": de paarse

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 20:55 ]

    geen boblijn D:
    dat is lelijk.
    dan verpest je echt je mooie haren,


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn jurk. Die paars is he. Dus ja wat ik in me haar doe moet ook passen bij me jurk lol

    Lamor schreef:
    (...)
    Je moet je haar niet kort knippen! ;o
    haha dat zeggen me ma en me zussen ook lol

    Positive schreef:
    (...)haha dat zeggen me ma en me zussen ook lol

    Dat is echt zonde!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die jurk is echt gaaf! Maar dan zou ik inderdaad geen vlecht in doen. (: En o wee, als je je haar gaat knippen. (cat)


    wth.

    Quixotic schreef:
    Die jurk is echt gaaf! Maar dan zou ik inderdaad geen vlecht in doen. (: En o wee, als je je haar gaat knippen. (cat)
    Ach, ik laat het wel knippen als ik weer op vakantie ga -over 37645 jaar- Serieus ik ben nu hopeloos -gooit handen hysterisch in de lucht- Wie the hell heeft gezegd dat me neef ene hele grote bruiloft moet geven ugh. Serieus als het aan mij lag ging ik met ene jurkje en me haar in ene staart ofzo, maar dan gaan ze je raar aankijken --'

    Positive schreef:
    (...) Ach, ik laat het wel knippen als ik weer op vakantie ga -over 37645 jaar- Serieus ik ben nu hopeloos -gooit handen hysterisch in de lucht- Wie the hell heeft gezegd dat me neef ene hele grote bruiloft moet geven ugh. Serieus als het aan mij lag ging ik met ene jurkje en me haar in ene staart ofzo, maar dan gaan ze je raar aankijken --'


    Gewoon lekker in je minirokje komen en je haar los en 'ALL MY LIFE I'VE BEEN GOOD, BUT NOW, OOOOOOOH I'M THINKING WHAT THE HELL!' (krul)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 15:47 ]


    wth.

    Misschien zo dat alleen de bovenste helft van je haren vast zit. Wacht, ik zoek een plaatje. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quixotic schreef:
    (...)

    Gewoon lekker in je minirokje komen en je haar los en 'ALL MY LIFE I'VE BEEN GOOD, BUT NOW, OOOOOOOH I'M THINKING WHAT THE HELL!' (krul)
    haha schat, het is een Marokkaans feest daar gaat het heel anders. Als het geen dichtbij familie was ging ik in normale jurkje ofzo maar het is me neef bdbcfgcgfdsnsc ik haat bruiloften --'

    Professor schreef:
    Misschien zo dat alleen de bovenste helft van je haren vast zit. Wacht, ik zoek een plaatje. :Y)
    oke :'D

    zo? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kijk anders hair tutorials op youtube om inspiratie op te doen?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Positive schreef:
    (...) haha schat, het is een Marokkaans feest daar gaat het heel anders. Als het geen dichtbij familie was ging ik in normale jurkje ofzo maar het is me neef bdbcfgcgfdsnsc ik haat bruiloften --'


    Haha, dat weet ik wel. c: Maar je komt er wel uit. Wanneer is het eigenlijk?


    wth.

    Professor schreef:
    zo? (:
    heej dat is ook wel een optie, dankjewel :'D

    Quixotic schreef:
    (...)

    Haha, dat weet ik wel. c: Maar je komt er wel uit. Wanneer is het eigenlijk?
    Dunno ergens hier in mei ofzo. Ik weet nooit de precieze datum ik krijg altijd een dag voor het feest te horen ojah morgen bruiloft he. En nu ik weet dat we een bruiloft hebben ben ik me alvast aan het voorbereiden zodat als het de dag van de bruiloft is dat ik niet helemaal ga stressen wat ik in me haar moet doen lol