• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Lazy schreef:
    Je moet hulpzoeken!

    Emo, betekend emotioneel.
    het is een label dat mensen toegekregen krijgen die zich anders gedragen dan alle anderen.

    Dat ben ik met je eens!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dom is het in ieder geval. Maar of het emo is, weet ik niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hingucker schreef:
    (...)

    Emo is niet enkel een kledingstijl, er hoort ook een gevoel bij.
    Waarom denk je dat ze mensen die zichzelf snijden 'emo' noemen?


    er zijn ook mensen die zich alleen maar snijden om emo te zijn. die vind ik dan echt wemo's. er zijn ook mensen die er helemaal niet uitzien als emo en die zich snijden voor een uitweg, maar dat zijn dan toch geen emo's?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Emo zijn gaat gepaard met bepaalde gevoelens, emoties, kledingstyle, muziek etc. etc. Maar een hele duidelijke versie van een echte emo is er volgens mij niet. Iedereen voegt er toch zijn eigen style een beetje aan toe.

    Oké, ik dwaal af.
    Ik vind dat je dan geen emo bent. (ik ken het hoor, daar niet van, maar het is niet slim.)


    We were blessed with this curse.

    Ligt eraan. Er zijn mensen die zichzelf snijden om emo te zijn, of die vinden dat het een vereiste is om je emo te mogen noemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Sam, dat vind ik dus zo dom van mensen... soms snap ik mensjes (lees pubers) echt niet.


    I am an idiot, I move.

    Jezelf snijden lijkt me niet dat je het uit jezelf bent gaan doen, Maar doordat je het op internet of ergens anders hebt gelezen. Stop er zo snel mogelijk mee, later krijg je er alleen maar spijt van als je helemaal onder de littekens zit! en wat schiet je er uberhaupt mee op? er zijn vast wel andere manier om iets te kunnen verwerken, zoals met iemand praten of dergelijke

    Bosworth schreef:
    (...)

    Hier staat alles.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)

    Dat is zon slechte definitie srssly.


    We're all mad here.

    Je kan emo zijn van levenstijl en emo zijn van kledingstijl.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 21:11 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, je bent dan geen emo,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    nee hoor, voor mij ben je niet meteen emo als je jezelf snijd, maar ik kan de fun van jezelf snijden er niet inzien


    -

    Neen, dan ben je niet altijd emo.
    Emo is meer een soort stijl, in die stijl raak je vaak als je je slecht voelt omdat die soort muziek vaak over gelijksoortige problemen gaan. En daarom associëren ze dat met snijden.
    Als je je snijdt maakt het je dus geen emo ;'D


    Love is louder.

    ik vind van niet...
    want je gaat jezelf snijden als je echt serieuze problemen hebt!
    en dat zijn meestal psygische problemen!
    en daar is Emo helemaaaal geen onderdeel van!!

    vind ik:X


    Be weird...Be Kawaii!!

    Gadget schreef:
    ik vind van niet...
    want je gaat jezelf snijden als je echt serieuze problemen hebt!
    en dat zijn meestal psygische problemen!
    en daar is Emo helemaaaal geen onderdeel van!!

    vind ik:X


    I agree


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aangezien je op een forum zet dat je je snijdt en je halve school het weet, heb je aandacht en/of hulp nodig. Dat heeft niks met emo te maken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.