• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Iwanna schreef:
    (...)

    Bek dicht

    Punt!


    /= betekend niet gelijk aan, dus eigenlk is ze gwn aardig :X


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Je kan ook een beetje aardig proberen te doen hoowr. (cat)
    Niet slecht bedoelt ofzo, maar daar is niks onaardigs aan. Ik zeg gewoon dat snijden niet gelijk is aan emo en omgekeerd. Niks mis mee.

    @ Alle andere die /= niet begrijpen. Dat is niet gelijk aan. Dus kom niet kakken in mijn GB dat ik mijn bek moet houden omdat ik snijden aanmoedig ofzo!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik zou maar oppassen als ik jou was, niet alle ouders reageren vriendelijk en behulpzaam. Sommige worden fucking boos en sturen je weg. Just sayin.

    Oke, maar heb jij dan ooit in zo een lastige situatie gezeten dan? want zij heeft nu best wel een groot probleem. Ze kunnen natuurlijk wel boos worden en ik ken haar ouders natuurlijk niet. En ik weet natuurlijk ook niet of ze haar zouden wegsturen, maar ik probeer alleen te vertellen dat als ze van haar ouders weet dat ze haar nooit weg zullen sturen om die reden, dat ze het dan moet vertellen! Noujah, tenslotte heb je gelijk ze kunnen haar ook wegsturen ofzo. Ik bedoel niet iedereen zn ouders zijn hetzelfde. Maar ze moet in ieder geval niet doorgaan en een oplossing bedenken.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Passerby schreef:
    (...)Niet slecht bedoelt ofzo, maar daar is niks onaardigs aan. Ik zeg gewoon dat snijden niet gelijk is aan emo en omgekeerd. Niks mis mee.

    @ Alle andere die /= niet begrijpen. Dat is niet gelijk aan. Dus kom niet kakken in mijn GB dat ik mijn bek moet houden omdat ik snijden aanmoedig ofzo!

    Oowww, ik dacht dat je bedoelde dat het gelijk aan was!
    Sorry, mijn excuses dan. :$


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee als je snijdt ben je depressief (:
    Sommige -fake- emo's denken dat snijden bij emo hoort, wat dus totaal niet zo is. Dus ze gaan zich snijden en daardoor denkt iedereen dat emo's zich zelf snijden. Maar dat slaat nergens op want er zijn genoeg mensen die geen emo zijn of die stijl hebben en toch snijden! Puur depressie.


    Sometimes it's best not to care.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Oke, maar heb jij dan ooit in zo een lastige situatie gezeten dan? want zij heeft nu best wel een groot probleem. Ze kunnen natuurlijk wel boos worden en ik ken haar ouders natuurlijk niet. En ik weet natuurlijk ook niet of ze haar zouden wegsturen, maar ik probeer alleen te vertellen dat als ze van haar ouders weet dat ze haar nooit weg zullen sturen om die reden, dat ze het dan moet vertellen! Noujah, tenslotte heb je gelijk ze kunnen haar ook wegsturen ofzo. Ik bedoel niet iedereen zn ouders zijn hetzelfde. Maar ze moet in ieder geval niet doorgaan en een oplossing bedenken.


    Ik denk dat je zo'n reactie niet plaatst als je zelf geen ervaring met zulke dingen hebt.. Dan ga je er vanuit dat ouders je altijd steunen en zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iwanna schreef:
    (...)

    Bek dicht

    Punt!

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik denk dat je zo'n reactie niet plaatst als je zelf geen ervaring met zulke dingen hebt.. Dan ga je er vanuit dat ouders je altijd steunen en zo.


    Juist.
    @MissChatered: Ik had zo'n reactie dus ook helemaal niet voorzien, maar sommige mensen weten niet goed hoe ze met hun emoties moeten omgaan & dan zetten ze machteloosheid + woede al snel om in haat èn dan zit je in de problemen en kun je dus bijvoorbeeld uit huis gestuurd worden oid.
    Iedereen reageert anders, dus hoe Topicstarter's ouders zullen reageren weet je pas nadat je ze het verteld hebt.

    Kelc schreef:
    (...)





    :'D, sorry, moest even.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik denk dat je zo'n reactie niet plaatst als je zelf geen ervaring met zulke dingen hebt.. Dan ga je er vanuit dat ouders je altijd steunen en zo.

    Oke, ik heb misschien niet zo iets heftigs als zij meegemaakt, maar ik weet van mijn eigen ouders dat ze me nooit zouden wegsturen! en als zij dat ook weet van haar ouders moet ze het gwn zeggen, dat is mijn punt.
    En verder heb ik niks te zeggen....


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dominance schreef:
    (...)

    Juist.
    @MissChatered: Ik had zo'n reactie dus ook helemaal niet voorzien, maar sommige mensen weten niet goed hoe ze met hun emoties moeten omgaan & dan zetten ze machteloosheid + woede al snel om in haat èn dan zit je in de problemen en kun je dus bijvoorbeeld uit huis gestuurd worden oid.
    Iedereen reageert anders, dus hoe Topicstarter's ouders zullen reageren weet je pas nadat je ze het verteld hebt.
    [/quote


    Hier geef ik je geijk, maar ik heb toch bij die andere topics gezte van: Ja, maar iedereen heeft natuurlijk andere ouders, en ik ken jouw ouders natuurlijk niet enzo?? jullie lezen ook niet goed...

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 20:18 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mensen die minder black zijn, kunnen zich ook snijden. Dus nee: ik vind je geen Emo. Maar je moet er mee stoppen, het kan uit de hand lopen.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Oowww, ik dacht dat je bedoelde dat het gelijk aan was!
    Sorry, mijn excuses dan. :$
    Excuses aanvaard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kelc schreef:
    (...)

    _O_


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    volgens mij ben je dan niet gelijk emo.
    ja het is een bijzaak. somige emo's doen het. maar dan hoef je er nog niet gelijk 1 te wezen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3