• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    gonna write all the stuffs
    // ik raak altijd in lichte paniek als ik in een whatsappgroep wordt gedumpt met mensen die ik niet/niet goed ken. act casual sarah act casual

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    i put the fun in funeral

    ik heb het echt heel hard geprobeerd en over het algemeen vind ik vrijwel iedereen wel aardig maar jezus, dat gedoe uit de hoogte telkens haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, sorry hoor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Shit neee ze hebben de afspraak verzet. Nu mag ik piano dit weekend pas halen ipv morgen en nu zit ik keihard te janken om niks stom wrak. Ik weet nu niet meer hoe ik de dagen door kan komen zonder afleiding, volgens mij word ik gek.

    Zucht... ik wil echt even een tijdje slapen en niet wakker worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil schrijven maar mijn hoofd is te moe. Struggles.

    Titel problemen. Ik bedenk de titel later wel. Eerst schrijven.
    Note to self: please vergeet je andere verhalen niet? Je hebt er nóg 3 die niet af zijn.

    // Wanneer leer je nu om niet met vochtige handen ijs vast te pakken, dan blijf je vast zitten en moet je je vel los trekken...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:46 ]

    Dratini schreef:
    (...)

    Het klinkt alsof mijn middelbare school het echt chill had. Wij begonnen om 9.45, hadden 45 minuten lessen en het achtste was het maximaalste wat je kon hebben


    9:45??? Ik hoop dat je 8:45 bedoelde, want dat is nog steeds iets om mild jaloers op te zijn, maar kwart voor tien zou het echt een wonder maken dat niet half Nederland voor die school kiest.

    ---

    Lieve buren, waarom is jullie timing altijd zo perfect dat jullie iedere keer luid kletsend tijdens het achtuurjournaal binnenkomen? Ik ben zowel onder de indruk als erg geïrriteerd. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh forget about writing. Winter Soldier is op tv.

    Stiekem begin ik hem ergens wel leuk te vinden, al is het misschien dat ik vooral zijn naam leuk vind. Why am I gonna kill him?


    Stenenlikker

    Square schreef:
    (...)

    9:45??? Ik hoop dat je 8:45 bedoelde, want dat is nog steeds iets om mild jaloers op te zijn, maar kwart voor tien zou het echt een wonder maken dat niet half Nederland voor die school kiest.

    ---

    Lieve buren, waarom is jullie timing altijd zo perfect dat jullie iedere keer luid kletsend tijdens het achtuurjournaal binnenkomen? Ik ben zowel onder de indruk als erg geïrriteerd. (no_chears)


    Hahaha ja ik bedoelde 8.45, damn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Krolock schreef:
    Oh forget about writing. Winter Soldier is op tv.


    Ah, damn, dat was ook vanavond inderdaad. Mijn buren hebben echt altijd een heerlijke timing. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is er dan geen enkel toezicht op wat universiteiten wel of niet mogen doen? Die master begint nondeju over een week en ik weet nog steeds niet of ik toegelaten ben of niet. Groot voordeel natuurlijk dat ik Groningen wel gewoon door mag, maar het grande probleme is dat ik nu totaal niet op de hoogte / voorbereid ben op welke master het dan ook maar gaat worden. HALLO WAT VERWACHTEN ZE? DAT IK ALS IK TOEGELATEN BEN BINNEN DRIE DAGEN EEN KAMER IN AMSTERDAM TE VOORSCHIJN KAN TOVEREN OFZO

    frustratielevel 100%


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, damn, dat was ook vanavond inderdaad. Mijn buren hebben echt altijd een heerlijke timing. :'D

    Winter Soldier heeft voorrang!

    Okeuj, liefde voor mijn ouders. Ja, tuurlijk, Sofie, tablet van een paar honderd euro is geen probleem. En een styluspen plus hoesje met toetsenbord is ook totaal geen probleem.
    _O_


    Deep inside, I've never felt alive