• hallo,
    ik ben een meisje van 13 jaar maar ik draag eigenlijk nooit make-up,
    toch niet naar school, heel af en toe met een feestje of als ik naar de stad ga.
    Ik vind het wel mooi, maar mag het eigenlijk niet van thuis en dat is ook altijd zo een gedoe als het uitloopt enzo.
    Nagellak gebruik ik eigenlijk ook zelden.
    Maar nu, er zijn zo veel 13jarige shminkpoppen,
    ik ben toch niet de enige naturel? ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik draag mascara, potlood, oogschaduw (grijs of bruin, heel simpel), poeder, coverstick en lipgloss. Maar ik ben 17, toen ik jouw leeftijd had droeg ik soms een beetje mascara (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik denk niet dat er veel meisjes van 13 zijn die make up gebruiken
    ik ben 11 en ik ben er "verslaafd" aan, maar ik ben dan ook een uitzondering

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:07 ]

    Ik ben één van de weinigen in mijn klas die wél make-up draagt :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ianthomas4ev schreef:
    ik denk niet dat er veel meisjes van 13 zijn die make up gebruiken
    ik ben 11 en ik ben er "verslaafd" aan, maar ik ben dan ook een uitzondering

    klopt (A)
    ik ben bijna 14 en ik gebruik:mascara,oogschaduw, wel eens eyeliner,wel eens lipgloss/lipestift,zomers poeder en s'winters foundation
    (A)


    Shoganai i ne~

    Op mijn 13de ging ik mascara gebruiken en daarna oogpotlood.
    Je bent niet te jong voor make-up, ik denk dat je er nu wel mee kan beginnen, maar niet te overdreven, begin gewoon simpel en bouw het daarna op naarmate je ouder word.


    Your make-up is terrible

    Op je 13e is het heel normaal hoor, om niet je gezicht vol te plamuren. ;3


    It's time to be happy again.

    Nope, ik ben 15 en draag nooit make-up :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik ben 14 en draag alleen make-up voor feestjes en 'speciale gelegenheden'. Maar naar school? Nooit. Hoewel ik er wel zou mee willen beginnen volgend schooljaar en, zoals Assassin zei, het opbouwen. Enkel ken ik niet echt veel van make-up. *schaamschaam* Ik heb ook niemand aan wie ik het kan vragen. Ik kan toch moeilijk beginnen met ineens vanalle crèmes te kopen en die op m'n gezicht te smeren? Doet niemand font de teint of crèmes op? Of is er iemand die wat uitleg kan geven? :')
    Janne (ianthomas4e) bv? :d


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Ik gebruik ook nog maar sinds mijn 14de make up?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik draag coverstick, mascara, oogschaduw (bruin/goude, niet zo'n opvallende), lipbalsem en beetje rouge. zie ik er meteen n stuk gezonder uit xD en ook 2 schooldagen per week niets.

    en ik ben 15 xD

    en nja, het natuurlijk te zien wat je als barbie ziet. iemand die zoals ik make-up gebruik vindt ik nog geen barbie, maar als je IEDERE dag een laag foundation, 2 lagen mascara en wimperkruller, krul/stijltang, veel eyeliner, en opvallende oogschaduw gebruikt ben je dat wél in mijn ogen. enkel de emo's op mijn school komen daarmee weg xD de sletjes niet xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kijk wat een beetje make-up doet :'D






    Zeg nou zelf; wat vinden jullie mooier? met of zonder?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben 16 en gebruik nog niet eens make-up als ik uitga. Puur natuur :'D


    Let the Night embrace you

    ik draag sinds de eerste klas (dus 13?) mascara. En nu is het opgebouwd naar heel af en toe eyeliner, foundation en mascara. Haha, ik heb het niet zo met van die 'barbies'. En als jij het niet nodig vindt om make-up te gebruiken, dan is dat toch niet erg? (:

    ik ging pas eind 1e klas een beetje mascara dragen
    En midden tweede ging ik met oogpotlood onder me ogen
    En nu in de derde doe ik alleen foundation en maskara op
    En als ik met vrienden ben ga ik ook gewoon heel makkelijk zonder makeup.

    Nouja, ik vind meisjes persoonlijk veel mooier met make-up.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.