• Ik ben school echt zat.
    En dan nog niet eens vooral door de lessen.
    Er zitten gewoon zoveel bitchen in mijn school en klas!
    Er zijn zoveel meelopers, niet normaal.
    Ze denken dat ze super hot én slim zijn, maar zonder hun 10 dubbele laag make-up zijn ze zo lelijk als de nacht en ze zijn nog dommer en oppervlakkiger. En natuurlijk voelen ze zich geweldig als ze weer iemand hebben kunnen vernederen.
    in mijn klas zitten er een paar niet zo erge,
    maar 1 is echt verschrikkelijk!
    Ik ben haar zo zat!
    Ik wil haar echt vermoorden, niet normaal.
    Want ze ziet mij als hoofd van de seuten, gewoon omdat ik in de klas wat stiller ben.
    Sorry, dat moest er ff allemaal uit.
    heeft iemand nog last van die monsters???


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    vroeg had ik er wel last van): ze moesten altijd mij hebben):
    Maar toen heb ik ze even de les gelezen:X oké ik heb ze geschopt en geslagen en nu zijn ze bang voor me:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sja, je zult altijd zo van die mensen hebben op school


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Welkom in mijn dagelijkse leven:Y)
    Maar ik ben volgend jaar er hopelijk van af :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, want die 'monsters' realiseren zich op een bepaalde leeftijd dat ze ook mooi, meestal zelfs mooier zijn met minder make-up en ik heb geluk dat ik schijnbaar in die leeftijdscategorie zit zo langzamerhand :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaa.
    In mijn vorige klas , heel die klas , de jongens en de meisjes...
    Maar daar was ik dan ook na een week weg :Y)
    Ik zou het vermoorden alleen achterwege laten , het zou toch zonde zijn , al die bloedspetters op je shirt (nerd)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    maar je hebt toch ook aardige mensen in je klas hoop ik?
    tjah, gewoon negeren.
    ik heb er ook een paar, afschuwelijk vind ik dat soort mensen.
    ik hoor ze iedere dag roepen, O MY GOD, waar is mijn BB?

    ohja dat ken ik heel goed
    het probleem is dat je dan bang wordt en dat werkt als blokkade
    al was er geen angst dan had je hun zo in één keer af kunnen bekken en dissen. vroeger was ik echt een bang muisje, ik werd al bang als er iemand op me af kwam lopen. nu ben ik 15 en aardig op weg met mn grote mond en mijn duidelijke mening. ik ben wel redelijk hoor, maar waarom zou ik bang zijn voor iemand? we zijn gelijken. als zij mij af kunnen bekken kan ik dat ook met hun. het klinkt heeeel raar maar zoiets kan je trainen en je zelfvertrouwen opbouwen om terug te vechten. je moet de angst proberen van je af te schudden en niet in hun val trappen. en volgens mij begin ik een beetje door te draaien. komt doordat ik het zelf meegemaakt heb x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sjaa, je hebt wel leuke mensen natuirlijk,
    & ze pesten niet echt,
    maar ik krijg het ervan dat ze mij & mijn vriendinnen seuten vinden,
    & dat ze denken dat ze beter zijn als de rest.
    & meestal zijn het ook nog de favorietjes van de leerkrachten...
    Aaarghhh!!!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Haha, ik herken het helemaal!
    Op onze school zitten meisjes die constant zitten te bitchen, tegen zowat ieder meisje iets naars zeggen, en denken dat ze écht de elite zijn op school.
    Mijn vriendinnen en ik lachen ze keihard uit als ze weer zo'n verwaande actie hebben. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nee, je draait niet door hoor. (;
    Ben idd ook zo'n bang muisje. ):
    maar ik kan nu gewoon niet ineens een grote mond hebben &zo.
    Zo ben ik gewoon nie.
    & daarom vinden velen mij een seut,
    maar ze weten niet hoe ik buiten de klas ben.
    Ze maken school gewoon kut. ):


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Sjaa, ik probeer dat ook wel maar toch...
    Het geeft gewoon zo'n slecht gevoel als je weer eens hoort wat zij over je gezegd hebben...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    nee, je draait niet door hoor. (;
    Ben idd ook zo'n bang muisje. ):
    maar ik kan nu gewoon niet ineens een grote mond hebben &zo.
    Zo ben ik gewoon nie.
    & daarom vinden velen mij een seut,
    maar ze weten niet hoe ik buiten de klas ben.
    Ze maken school gewoon kut. ):

    Poor You. Ik druf ook gewoon geen grote mond te zetten (behalve als ik een woede uitbarsting krijg) Maar soms moet je toch proberen en voelt het wel eens goed om wat terug te schelden zeggen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar dan beginnen ze je te pesten & dan ben ik helemaal dood! ):


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    Sjaa, ik probeer dat ook wel maar toch...
    Het geeft gewoon zo'n slecht gevoel als je weer eens hoort wat zij over je gezegd hebben...

    je weet wie het zeggen toch?
    het zijn domme kutjes die dat alleen maar doen om jou te kwetsen
    weet je
    diep vanbinnen zijn ze nog onzekerder dan jij
    en op deze manier verbergen ze dat (;
    omdat ze het niet op de normale manier kunnen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb toch totaal geen medelijden met ze hoor.
    Voor mij mogen ze doodvallen.
    & liefst met veel pijn.
    nee, echt waar, als ze dood zouden zijn zou dat echt beter voor deze wereld zijn!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein