• Bondi
    Boardriders


    Good Vibes Happen On The Tides




          Setting                       

          Bondi Beach, Sydney, Australia; heaven on earth voor iedereen in het bezit van een surfboard. Zo ook voor de surfers die zich willen kwalificeren voor de welbekende en felbegeerde Bondi Boardriders Cup.
          Bondi Beach is een van de meest bekende surf walhalla's van de wereld en het winnen van de Boardriders Cup is een mooi opstapje naar wedstrijden verderop in het seizoen. Voor pro's is het een mooie kers op de taart. Voor amateurs is het echter hetgeen het verschil kan maken tussen blijven surfen voor de fun, of je naam op de kaart zetten en uitgenodigd worden voor andere en grotere evenementen.
          Het surfseizoen begint met een twee weken lang durende feestweek, gedurende de kwalificaties zullen plaatsvinden. Op de laatste dag is de finale van de Bondi Boardriders Cup.



    Welcome to Bondi Beach




          Uitleg Rollen

          De Professionals – De professionals willen de Cup graag toevoegen aan hun prijzenkast en het seizoen knallend beginnen. Ze hebben het niet nodig om uitgenodigd te worden voor andere wedstrijden, maar zijn desalniettemin gedreven. Het is training, maar ook een stukje fun met een leuke prijs mochten ze goed presteren. Ze kunnen wat neerbuigend zijn en onderschatten de Locals makkelijk. Ook naar elkaar is er sprake van strijd.
          De Locals – De locals zijn de surfliefhebbers uit Sydney zelf, welke deze wedstrijd nodig hebben om het erg moeilijk te betreden wereldje in te komen. Ze zijn bloedfanatiek en koesteren eigenlijk wrok tegenover de pro's omdat zij het niet per se nodig hebben in hun ogen en hiermee hun kansen flink verminderen.
          De Lifeguards – De Lifeguards zijn eveneens gek op surfen, maar doen niet mee aan de wedstrijd. Zij zorgen er voor dat iedereen op het strand veilig is, inclusie de surfers. Hoe goed iemand de zee ook kent, het water blijft levensgevaarlijk en onberekenbaar. In hun vrije tijd pakken ze uiteraard graag golven, maar tijdens hun dienst grijpen ze alleen naar hun board als dat iemands leven kan redden.

          De pro's en de locals hoeven elkaar niet per se allemaal te haten. Houdt er rekening mee dat de pro's bekend zijn en er voor de Locals dus voorbeelden of zelfs idolen tussen kunnen zitten.






                            Rollen                       


                De Professionals

    •      Thomas Colton – Zac Efron – Mahigan – 1.2
    •      Bjorn Starrett – Diego Barrueco – Necessity – 1.3
    •      Jackson Stanford – Christopher Mason – Plunkett – 1.5

    •      Sage Ripley – Bree Kleintop – Cunning – 1.3
    •      Raina Rosanna Ramalho – Faceclaim – Greenlight – 1.4
    •      Samantha Patterson – Scarlet Leithold – JudithSuzann– 1.4


                De Locals

    •      Milo Collard – Jay Alvarrez – Cunning – 1.5
    •      Solomon Asher Aitkin – Froy Gutierrez – Greenlight – 1.5
    •      Oliver James Wilson – Luke Davis – ForbesBrooks_ – 1.6

    •      Ryan Olivia Marshall – Lindsay Hansen – Tulua – 1.1
    •      Brooke Morgan – Alexis Ren – Limnaden – 1.5
    •      Ava Eastwood – Malia Manuel – Sempre – 1.2


                De Lifeguards

    •      Jesse Lachlan Cooper – Evan Geiselman – IrisWestAllen – 1.3
    •      Roscoe 'Roz' Jonesy – Mario Blanco – Obeah – 1.5
    •      Darryl Christian Di Marco – x – Alegayrol – 1.6

    •      Alice Marina Hemsworth – Kelly Rohrbach – Sombre – 1.3
    •      Susie Eloise Murray – Magdalena Zalejska – philocaly – 1.3
    •      Noi Binda Aitkin – Gwen Cox – Virago – 1.5



    See You On The Next Wave



                                  Invullen                       

    De Professionals

    Naam
    Leeftijd ; 18 – 24
    Geschiedenis ; kort, hoe surfwereld betreden
    Innerlijk
    Uiterlijk ; vernoem faceclaim
    Board ; kleur, stickers, lengte
    Titels ; bedenk wat, maak het niet te gek
    Relaties
    Extra’s ; sponsoren? angsten?


    De Locals

    Naam
    Leeftijd ; 18 – 24
    Geschiedenis ; kort
    Innerlijk
    Uiterlijk ; vernoem faceclaim
    Board ; kleur, stickers, lengte
    Verblijf ; appartementen of thuis
    Relaties
    Extra’s ; werk? Angsten?


    De Lifeguards

    Naam
    Leeftijd ; 18 – 24
    Geschiedenis ; kort
    Innerlijk
    Uiterlijk ; vernoem faceclaim
    Board ; kleur, stickers, lengte
    Relaties
    Extra’s ; levens gered? angsten?




    Verblijf


          De Pro's worden per zes in een appartement geplaatst, wat inhoudt dat degenen die een professional kiezen automatisch bij elkaar in komen te 'wonen'. Het zijn luxe appartementen complexen grenzend aan het strand. Iedereen heeft een eigen slaapkamer, maar men deelt twee badkamers, èèn keuken en èèn woonkamer. Je loopt vanuit de woonkamer door een glazen schuifwand zo het bordes op en vanaf het bordes regelrecht het strand op. Dit is de sfeer van het appartement.

    De Locals mogen zelf kiezen wat ze willen. De appartementen zijn inbegrepen bij het geld wat je neer hebt moeten leggen om mee te doen aan de wedstrijd en dus mogen ook zij gebruik maken van de ideale locatie bij het strand. Mocht je personage echter liever thuis blijven, aangezien hij of zij toch in Sydney woont, dan mag dat ook en geef je zelf aan hoe je woonsituatie is.

    De Lifeguards doen niet mee aan de wedstrijd en beschikken dus gewoon over hun eigen huis of appartement. Of dat nog met ouders is, of dat ze samen misschien een appartement hebben, laat ik aan jullie zelf over. Het kan ook zijn dat er maar twee met elkaar wonen, maar ook met de hele groep of helemaal niemand. Overleg dit uiteindelijk met elkaar en maak het duidelijk voor het speeltopic er is.



    Wedstrijd


    Maandag, opening feest met free ride
    Woensdag eerste ronde, 44 deelnemers – vallen er 10 af
    Zaterdag, tweede ronde, 34 deelnemers – vallen er 10 af
    Dinsdag, derde ronde, 24 deelnemers – vallen er 8 af
    Vrijdag, vierde ronde, 16 deelnemers – vallen er 8 af
    Zondag, finale, 8 finalisten – komen 2 winnaars uit

    Er winnen zowel een man als een vrouw. Alle Pro's en Locals komen door tot de vierde ronde en ik denk dat ik dan een programma ga gebruiken om random te bepalen wie er winnen. Je mag natuurlijk ook aangeven wanneer je niet wilt dat je personage wint, of zelfs wanneer je wil dat hij of zij al eerder uitvalt. Het is maar wat je bij je personage vindt passen.





    Regels


    – Quizlet huisregels
    – Reservering staat 72 uur
    – Geen perfecte personages
    – 16+ is toegestaan in overleg
    – Max 2 personages per persoon
    – Een post heeft minstens 250 woorden
    – Alleen ik, Amber, maak nieuwe topics
    – Vermelding post; naam, locatie en gezelschap
    – Graag een actief speeltopic, minstens 1 post per week





    Your Wave Is Waiting



    [ bericht aangepast op 29 aug 2019 - 10:59 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    This sounds interesting! Ik heb niks met surfen maar ik vind de oceaan wel geweldig! Mag ik een vrouwelijke lifeguard?

    by the way, dear. Er staat bij de rollen lieguards ipv lifeguards. xx


    - thank you for existing -

    *Heeft er 26 keer overheen gelezen...* Thanks Babe.
    Ik reserveer hem voor je! ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    mhm, interessant


    Mhm?

    Mag ik een vrouwelijke Local reserveren?


    I have seen my own sun darkened

    Dit is zo Baywatch hehe. MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sugasyub schreef:
    Dit is zo Baywatch hehe. MT.



    hehehe, wie faceclaimt Zac Efron? *giggles*


    - thank you for existing -

    Over baywatch gesproken, ik faceclaim Kelly Rohrbach.


    - thank you for existing -

    Mijn personage draagt de naam Ryan Olivia Marshall en ik faceclaim Bridget Satterlee


    I have seen my own sun darkened

    Sugasyub schreef:
    Dit is zo Baywatch hehe. MT.

    Daar dacht ik ook gelijk aan, hahaha
    Zou ik een mannelijke prof mogen fc Zac Efron

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 12:52 ]


    Do I look like Mother Teresa?

          Ryan       Marshall
    PROVE
    THEM
    WRONG


    • Naam
    Ryan Olivia Marshall

    Ryan / Little Queen
    Olivia / Olive Tree
    Marshall / The One Who Looks After Horses

    Ryan wordt door de mensen om haar heen vaak Ry genoemd, maar sommige geven de voorkeur aan Ann.


    • Leeftijd
    18 — Juni, 21



    • Geschiedenis
    Vader: Davis Marshall / 42 jaar / Ex-Surfer / Ryan’s trainer
    Moeder: Helena Marshall / ✞ / Ex-Surfer

    Davis en Helena waren allebei ervaren surfers in hun jonge jaren. Allebei kwamen ze uit Australië en hadden ze een aantal titels op hun naam staan. Aangezien die twee, qua techniek, heel dicht bij elkaar lagen en ook vaak bijna tegelijk eindigden, sloten ze weddenschappen af. Ze waren zelfs zo vaak met elkaar te zien, dat de ze als stelletje werden bestempeld. En tot grote vreugde van ieder, werd dat ook werkelijkheid. Op hun twintigste trouwden ze met elkaar, en niet veel later werd Ryan geboren. Haar ouders waren helemaal in de zevende hemel, voornamelijk omdat zij ook hun liefde voor de zee bleek te hebben.
    Maar het geluk dit gezin mocht niet lang duren. Door een verschrikkelijk ongeluk werd hun zonnige leven overspoeld met verdriet. Helena had haar board weer eens uit de kast gehaald om even tot rust te komen op de zee. Door de wispelturigheid van de zee, die al snel te woest werd voor haar, werd Helena nooit meer teruggezien.
    Door die reden verbood Ryan’s vader haar om ooit nog in de buurt van de zee te komen, hij was te bang om ook zijn dochter aan haar te verliezen en hield haar koste wat het kost uit de buurt van het water. Maar Ryan was koppig en luisterde niet. Stug bleef ze volhouden dat de zee een deel van haar was en haar vader kon niet anders dan toegeven. Als compromis mocht ze niet alleen de zee op en altijd als hij erbij was. Davis trainde haar zodat het gevaar van de zee verkleinde, al was hij natuurlijk nog steeds aanwezig.


    • Board
    Ryan's heeft een redelijk simpel evolutive board van 6'7 inch. Hij heeft een witte kleur en de enige sticker die ze er op heeft zitten, zit in het midden en heeft de vorm van een rijkelijk versierde hand. Daar net boven staat in een schuin lettertype haar naam: 'Marshall' Over de lengte van het board, net onder de hand staat de zin: '
    Η φωτιά μου καίγεται' wat betekent: 'Mijn vuur blijft branden.'



    • Innerlijk
    onafhankelijk – standvastig – koppig – nieuwsgierig – eigenwijs – sarcastisch – levenslustig – ongeduldig – engergiek – kort lontje


    Ryan is een energieke en levenslustige dame die geen uitdaging aan haar neus voorbij laat gaan. Ze komt nogal chaotisch en naïef over, terwijl ze alles wat ze doet goed overweegt voor ze een beslissing maakt. Haar nieuwsgierige aard zorgt ervoor dat ze duizend vragen stelt voordat ze tevreden is met het antwoord,
    dat deed ze al als klein kind en als ze dan geen antwoord kreeg, stampvoette ze altijd als een verwend prinsesje.
    Verrassend genoeg heeft ze een verschrikkelijk gevoel voor humor en duurt het uren voordat ze een grapje doorheeft. Desondanks worden mensen toch naar haar toegetrokken door haar optimistische aard en haar drang om het beste uit het leven te halen.


    • Uiterlijk
    roodblond – zeeblauwe ogen – klein – zongebruind - sproetjes


    Ryan is een redelijk kleine jongedame, van ongeveer 167 centimeter, die stevig met beide benen op de grond staat. Haar huid heeft de bronzen kleur van iemand die elke dag in de zon zit, met zeeblauwe ogen waar gouden spikkels in te vinden zijn. Een sterrenhemel aan sproeten siert haar gezicht, iets waar ze een verschrikkelijke hekel aan heeft. Tevens heeft ze van nature roodblonde lokken die ze vaak in een paardenstaart stopt om ze uit haar gezicht te houden. Doordat ze zo vaak op het strand te vinden is, heeft ze altijd een zweem van de zilte van de zee om haar heen hangen.



    • Relaties
    Ava Eastwood ~ Ryan is een van de vaste klanten in het strandtentje van de familie Eastwood. Ze kwam pas echt regelmatig toen haar moeder overleed en haar vader niet bleek te kunnen koken. Later nam Ryan de kooktaken op zich, met de tips die ze van Ava en Callum meekreeg om een goede maaltijd in elkaar te draaien.

    Thomas Colton ~ Ryan’s neef van haar moeders kant. In hun jonge jaren waren ze heel close en ze waren altijd bij elkaar te vinden. Totdat hij een ongeluk kreeg en Ryan plotseling niets meer van hem hoorde. Hun contact verwaterde al helemaal toen Ryan’s moeder overleed en de familie Colton helemaal niet meer bij elkaar op bezoek kwamen. Hier heeft Ryan het altijd moeilijk mee gehad.

    Sage Ripley ~ Een zeer aardige jongedame, volgens Ryan. Sage flirt altijd met haar, maar Ryan is te ongemakkelijk en te traag van begrip om hier een goede reactie op te geven. Ondanks dat beschouwt Ryan haar als een vriendin met een vreemd gevoel voor complimenten.

    Björn Starrett ~ Deze man laat Ryan zien dat, als ze iets echt wilt, ze het ook voor elkaar kan krijgen. Hij helpt haar met surfen en Ryan, die absoluut niet ongevoelig is voor zijn charmes en uiterlijk, voelt langzaam maar zeker vlinders in haar buik fladderen.

    Jesse Lachlan Cooper ~ Een jongen die het bloed onder Ryan’s nagels vandaan haalt. In hun jeugd deden die twee altijd wedstrijden, maar het lukte Ryan nooit om hem te verslaan. En nu, op het punt dat ze uitgegroeid is tot een waardig tegenstander, surft hij niet meer en dat neemt Ryan hem ontzettend kwalijk.

    Samantha Patterson ~ Deze pro heeft zich in het hart van Ryan weten te nestelen en dit is een vriendschap die zich langzaam ontvouwt tot een van de eeuwigdurende. Hun karakters sluiten perfect op elkaar aan en vanaf de allereerste ontmoeting, voelt Ryan zich bij haar op haar gemak.

    Brooke Morgan ~ Deze jongedame is de beste vriendin van Ryan, al vanaf het moment dat ze bij elkaar op de basisschool zaten. Brooke zorgt ervoor dat Ryan steeds meer mensenkennis krijgt, dus niet meer zo bot reageert, gewoon puur omdat ze alles zegt wat ze denkt en Ryan zorgt ervoor dat Brooke uit haar schulp kruipt, aangezien ze energiek is voor twee.

    Milo Collard ~ Milo werd bij Ryan in het gezin geplaatst toen zijn ouders afstand van hem hadden gedaan. Als enige levende familielid moest Davis, Ryan’s vader, de zorg van Milo op zich nemen, iets wat hij niet met plezier deed. Ryan en Milo hebben, ondanks dat ze verre familieleden van elkaar zijn, een broer-zus relatie. Ze heeft het er altijd ontzettend moeilijk mee gehad dat hij vertrok en haar bij haar vader achterliet.

    Jackson Stanford ~ Deze mannelijke professional zorgt ervoor dat Ryan's vuur aanwakkert met de opmerkingen die hij maakt om haar te stangen. Ze doet haar best om bij hem uit de buurt te blijven, maar om de een of andere reden duikt hij altijd op de verschrikkelijkste momenten op.

    Roscoe Jonesy ~ Een oude vriend van de familie die haar nog les heeft gegeven op school. Niet dat Ryan veel oplette, dat begon pas toen hij haar ook les ging geven in surfen omdat haar vader haar niet meer kon leren dan hij al had gedaan. Vandaar dat hij vroeg of Ros het over kon nemen en die nam die uitdaging graag aan.

    Noi Aitkin ~ Deze twee dames kunnen niet met elkaar overweg. Ze maken vaak genoeg elkaars leven zuur en dat allemaal om een voorval in hun verleden. Dit zorgde voor een levenslange rivaliteit.

    Solomon Aitkin ~ Ondanks dat Ryan het absoluut niet met zijn zus kan vinden, is ze dol op Solomon. Ze speelden vroeger al samen in de speeltuin en daagden elkaar uit met allemaal stomme weddenschapjes. Nu ze ouder zijn is die band nog steeds even sterk en samen surfen ze er een flink eind op los. Vaak is hij ook de bemiddelaar tussen Noi en Ryan.
    /font]


    • Extra
    TEXTEXTEXTEXT

    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 10:36 ]


    I have seen my own sun darkened

    Zou ik een vrouwelijke local mogen? FC: Malia Manuel

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 15:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een mannelijke lifeguard?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een mannelijke pro met fc diego barrueco? Ik moet wel waarschuwen: ik heb echt zo totaal geen verstand van surfen :')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 15:49 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mag ik een vrouwelijke local?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een vrouwelijke local?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'