• Euhmmm...
    Wij moeten met de school parcour fietsen gaan doen.
    probleempje: ik kan helemaal niet goed fietsen!
    Natuurlijk kan ik wel fietsen, maar van die parcours...
    Dat wordt zo genant!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Je moet gewoon je eigen tempo aanhouden en iemand vinden die hetzelfde tempo als jij heeft, en dan moeten jullie gewoon samen fietsen. Het gaat niet echt om hoe snel je moet fietsen, maar dat je gewoon fietst.
    We moesten deze week 45 km in het platte land fietsen en het viel best mee, voor mij dan, maar ik heb ook wel een goede conditie. Maar mensen die normaal gezien heel slecht kunnen fietsen hebben het ook doorstaan, dus je moet je geen zorgen maken. Gewoon doen. ;')


    Where there is a sea there are pirates...

    Wat Captain zegt.

    [offtopic; jij hebt echt een topic bui :3]


    They fell in love, didn't they?

    ja, was eerste dag ingelogd op quizlet & wou me laten gaan ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Heeej, uiteindelijk was het toch helemaal niet zo erg? Dat parcours viel eigenlijk heel goed mee!
    1. Over een plankje rijden (dat gewoon plat op de grond lag!)
    2. Tussen blokjes rijden die in de vorm van een 8 stonden (stonden wel heel kort op mekaar en ik heb er een paar omgereden x')
    3. 2 palen waartussen een ketting hing; je moest die ketting vastnemen en een rondje fietsen
    4. Slalommen tussen een paar palen
    5. Van zogezegde 'rijstrook' wisselen. Je móest achterom kijken, want er stond iemand met een kleurenbordje.
    Ten slotte moest je voor twee kegels met een plankje tussen stoppen.
    Helemaal niet zo moeilijk en geloof me: Ze had dat goed gedaan.

    Niet zo onzeker, Myrthe! ;d


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Oh ik was donderdag gaan mountenbiken met school, het was sportdag en ik vond het zo leuk!, en de bossen en in diepe putten, was echt gaaf, totdat we onze leerkracht kwijd waren stonden we daar een kwartier tewachten, haha het was best wel lachen dat hun de weg kwijd waren.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hahaa, dus de leerkrachten waren de weg kwijt?! xd
    In de bossen en diepe putten vind ik ook dikke fun! ;d
    Het enige waar ik schrik voor had, was een wip waarover je moest rijden.
    Jaa, je weet wel wat ik bedoel. Een plank met in het midden eronder een steen. Dat vind ik maar niks. nn'


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.