• Ik had laatst nieuwe schoenen gekocht, leuke platte.


    Zoiets.

    Maar toen ging ik meeten met Louisaaa en had ik die schoenen aangedaan, maar ik was mijn sokken vergeten. -.- Echt heel dom, dus toen had ik op Utrecht Centraal maar sokken gekocht, toen was het al te laat, een dikke vette blaar op mijn hiel. Toen ik thuis kwam heb ik hem bekeken, was hij helemaal opengegaan. Lekker dan, want de volgende dag moest ik nog hakken aan voor een bruiloft. En die deden pijn zeg! Maar ik ben eigenwijs en heb ze toch aangedaan en ben erop gaan lopen in Delft -ja ik heb wat met hakken, blaren en Delft, het overkomt me elke keer daar- Nou, aan het einde van de dag zag hij er echt eng uit. Ik had wel een pleister eroverheen gedaan maar toen ik die eraf haalde, echt eng. Echt een rood gat gewoon haha, en pijn doen zeg, nu heb ik zelfs pijn tot in mijn kuit.
    Doen jullie ook wel eens zulke domme dingen?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 10:14 ]


    Your make-up is terrible

    jep, bekend fenomeen. -.-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ja ik heb wel eens op nieuwe schoenen de avondvierdaagse gelopen zonder die schoenen daar voor in tel open ik had na die vierdagen geen voeten meer maar opgezwollen iets aan met benen

    Amaryllis schreef:
    jep, bekend fenomeen. -.-


    To infinity and beyond •

    Amaryllis schreef:
    jep, bekend fenomeen. -.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb op driedaagse in Londen alleen maar op mijn nieuwe ballerina's rondgelopen.. wat denk je? aan het einde van de driedaagse zaten er bloedvlekken op (:
    dus ja, ik weet wat je doormaakt


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik doe zo vaak domme dingen. ;'D
    Maar dat klinkt wel heel pijnlijk...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik doe nooit sokken aan, ik krijg er pijn van aan mijn voeten xD
    omgekeerde wereld

    Ik heb echt weinig last van blaren o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik had ook zoon blaar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wie mooi wil zijn, moet pijn leiden :Y) Haha.

    Ik was ooit naar kermis, op nieuwe ballerina's.. Op iedere hiel 2 blaren, op de mijn ene hiel waren ze ook al stuk.. Dus wij naar zo'n ehbo ding spuit ze er van dat spul op en prikken dat het deed! Holy shit. o-o Haha. Achja :Y) Geen ballerina's, flatjes etc. meer voor mij (: Heb veels te tere hielen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Helaas wel :'D
    Laatst 6 Mei geloof ik, ging ik naar Raamdonksveer op bezoek bij Dania en Sarita. En ik had dus mijn nieuwe sleehakken aan, niet ingelopen ofzo, gewoon hup aan dr mee. Dania had ook sleehakken aan. Wij twee kropen in elkaar van de pijn, maar toch gewoon doorlopen op die dingen. Ik kom thuis en op de achterkant van mijn enkels 2 huge blaren, mijn kleine teentjes ook één en al blaar (cat)