• Hoe vaak per week, Hoe lang per week en waar zwerkbal teams hun trainingen houden? Ik heb het erg nodig voor mijn verhaal
    :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Dat verschilt. De Gryffindors trainen best wel hard als Wood hun Captain is, volgens mij toch sowieso een paar keer per week. Maar dat is aan de Captain om te beslissen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 13:23 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waar? Op het Zwerkbalveld


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hoe vaak hangt af van de captain. Toen Wood captain was, weet ik dat ze ooit 's morgens heel vroeg getraind hebben (ik dacht iets van een 2 uur aan een stuk, maar ik ben niet zeker) en ze trainen op het Zwerkbalveld


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Op het zwerkbalveld oefenen ze, maar de lengte van een training en hoe vaak verschilt. Dat ligt aan de teamcaptain, want die organiseert de trainingen. Ik denk dat het meestal 1 á 2 keer per week is, en dan een uurtje of twee. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In deel 1 trainen ze drie keer per week.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik gok een paar keer per week (1-2), maar als er wedstrijden zijn langer en meer. De captain van het team beslist dat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Heeft Harry geluk dat Snape geen captain van Griffoendor is, dan moest hij áltijd trainen. Maar dat lijkt me wel gaaf, Snape op een bezem. Stel je voor (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Op het zwerkbalveld oefenen ze, maar de lengte van een training en hoe vaak verschilt. Dat ligt aan de teamcaptain, want die organiseert de trainingen. Ik denk dat het meestal 1 á 2 keer per week is, en dan een uurtje of twee. (:


    Shoganai i ne~

    Ligt aan de aanvoerder en het is gewoon op het zwerkbal veld xd


    =

    Square schreef:
    Op het zwerkbalveld oefenen ze, maar de lengte van een training en hoe vaak verschilt. Dat ligt aan de teamcaptain, want die organiseert de trainingen. Ik denk dat het meestal 1 á 2 keer per week is, en dan een uurtje of twee. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.