• Jaaaa, ik ga morgen met school voor 5 dagen naar Parijs! En me tas is een beetje tering zwaar en ik heb een beetje veel eten bij ;$ Hahaha. Komt wel goed! Nou, ik ben dus weg van 9 tot en met 13 mei in Parijs. Niet dat iemand me gaat missen, maar ik denk laat ik het toch maar eventjes melden (nerd)

    Yosemite schreef:
    (...)
    Ja, hahaha. Dat was ook heel erg in Berlijn dus daar weet ik wel hoe ik daar mee om moet gaan, lol.

    Ja, ik niet eens rustig op een bankje zitten in Berlijn.
    En het schijnt er heel erg te zijn in Parijs, naja, daar moet je maar overheen kijken (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omg, wat superleuk!
    Jaloerss!
    Kan ik niet gewoon stiekem mee in je tas, bij het eten, dan eet ik gewoon al het eten op, en dan kom ik daarvoor in de plaats :'D Right.... o.O
    Nouja, in iedergeval veel plezier daar!

    ik ga wss volgend jaar me het 5de jaar ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wat een toeval ^^.

    Ik vertrek deze week ook met school naar Parijs, wel maar voor drie dagen =(...
    Van woensdag tot en met vrijdag en mijn koffer zit ook helemaal plof vol ^^.


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Veel plezier! (:
    Ik ga met school naar Londen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Prosecco schreef:
    Aaaah j'aime Paris. Heel veel plezier!


    Hope goes lost but never dies.

    Toevallig :O

    Mijn school gaat ook, van 9, tot 13 mei. Maar ik ga niet mee, blijf hier. Heeft zo een reden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, Parijs is echt geweldig. <3 Ik ben vorig jaar geweest en ga in de bovenbouw weer naar Parijs met m'n Fransklas. c: Heel veel plezier jij!


    wth.

    Ik wil ook
    Ik ga over een haljfaar ong naar Parijs


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one