• De stelling van vandaag luidt:
    Seks versterkt je relatie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Er zijn een paar studies die aantoonden dat mannen meer emotioneel "involved" worden als ze seks met iemand hebben gehad, maar ik weet vrij zeker die onderzoekers allemaal mannen waren die naar een excuus zochten... (bloos)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    xMystic schreef:
    Er zijn een paar studies die aantoonden dat mannen meer emotioneel "involved" worden als ze seks met iemand hebben gehad, maar ik weet vrij zeker die onderzoekers allemaal mannen waren die naar een excuus zochten... (bloos)

    Ik geloof wel dat als ze écht van de vrouw/meisje houden dat ze er emotioneler van worden. Niet alle jongens zijn seksseksseksseks en verder niets :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat kan. ;p


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    KimdeKimKim schreef:
    Dat kan. ;p

    Nu ik erover nadenk heeft het mijn relatie wel versterkt ...Hmzzz :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Alissaatje schreef:
    Het kan wel, maar het hoeft niet(A)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    TheBtrChick schreef:
    Not really!!
    Mijn eerste keer toen was ik dronken xD en verder heb ik nu wel seks met een mijn vriendje (andere jongen dan mijn eerste) maar of het het echt versterkt? Weet niet

    Huh? Je bent 13 jaar? x'D Wow jullie beginnen allemaal echt vroeg...
    (Ik ben zo opgevoed dat het totaal niet normaal is voordat je trouwt, daarom reageer ik best schokkend. ;) )

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 0:24 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Eens, -maakt het nog persoonlijker.-

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 9:14 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Soms, hangt van de personen af.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reverend schreef:
    Onder de zestien vind ik van niet.


    Wat heeft dat er eigk mee te maken?


    Some people feel the rain, others just get wet.

    TheBtrChick schreef:
    Not really!!
    Mijn eerste keer toen was ik dronken xD en verder heb ik nu wel seks met een mijn vriendje (andere jongen dan mijn eerste) maar of het het echt versterkt? Weet niet
    je bent pas 13 :| ik vind als je 16 normaller dan 13 :| nog steeds je bent 13:|


    Shoganai i ne~

    De jongen die je ontmaagd heeft zal altijd wel een soort van 'speciaal' blijven, I guess. Het kan, maar het hangt wel van de personen af en hoe jíj tegenover seks staat.


    It's time to be happy again.

    deze had ik gepost
    Oneens, denk ik.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.