• Hier kan ik me zo aan storen he :l

    Ik heb naar school geweest en zit HW te maken, ouders zijn weg en vroegen of ik de hond uit wou laten als ze te lang wegbleven.. Mijn zus is al de hele dag thuis en ik moet 3 verslagen maken en 4 toetsen leren, dus ik vroeg of zij hem uit wilt laten. Krijg ik dit als antwoord; "Kun je toch gewoon even doen?" Dus ik tegen haar praten, negeert ze me gewoon. Aargh, dat kan ik zo niet hebben dat kinderachtige 'ik houd lekker mijn mond' :L

    Wie heeft er nog meer van die schijt irritante zussen of broers?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ook!!
    mijn zus ik ook zo,ik begrijp je helemaal:D


    Where words fail, music speaks

    -Steekt hand wild in de lucht- Als mijn zus wat vraagt aan mij zeg k altijd nee en dan gaat ze zeiken en zeggen dat ik het moet doen. En als ik wat vraag gaat ze zeggen God heeft je 2 handen en 2 voeten gegeven sow doe het lekker zelf. Echt zo irritant

    Ahaha :X Ik doe het vaak niet omdat ik dan huiswerk heb, maar nee hoor, daar heeft niemand begrip voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga nu heel volwassen zijn en mijn hond alsnog uitlaten.

    (Terwijl mijn zus de oudste is en dus ook de verstandigste hoort te zijn.
    Ze is freaking 21 en ging me stomweg negeren, tssk >3<)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik ga nu heel volwassen zijn en mijn hond alsnog uitlaten.

    (Terwijl mijn zus de oudste is en dus ook de verstandigste hoort te zijn.
    Ze is freaking 21 en ging me stomweg negeren, tssk >3<)


    hahaha Goedzo(Y)

    Jaa ik ken het mijn zus is 19 en die doet het ook


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Positive schreef:
    -Steekt hand wild in de lucht- Als mijn zus wat vraagt aan mij zeg k altijd nee en dan gaat ze zeiken en zeggen dat ik het moet doen. En als ik wat vraag gaat ze zeggen God heeft je 2 handen en 2 voeten gegeven sow doe het lekker zelf. Echt zo irritant



    Heb ik gisteren tegen mijn zus nog gezegd..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    had je soms maar een soort marktplaats voor lastige broertjes en zusjes.


    blame the bully.