• Hoi,

    Afgelopen week is 't voor het eerst mogelijk geweest om te nomineren en stemmen voor de Quizlet Awards.

    Het is nog een beetje zoeken naar de juiste vorm van de awards. Afgelopen week zijn er maar liefst 1315 nominaties gedaan. Veel meer dan verwacht (wat op zich alleen maar positief is natuurlijk).

    Daardoor is er uit de stemmen van de juryleden geen eenduidige winnaar gekomen. Er waren een heleboel quizzen die evenveel stemmen hadden ontvangen.

    Daarom heb ik de boel wat aangepast en gelden voortaan de volgende (nieuwe) regels.

    - Er kan gestemd worden op zondag tussen 8 en 20 uur.
    - Iedereen kan voortaan 5 nominaties per categorie uitbrengen.
    - Een quiz, serie of profiel kan meerdere keren genomineerd worden.
    - De 10 nominaties in elke categorie die het vaakst genomineerd zijn worden voorgelegd aan de juryleden.
    - De juryleden kunnen op deze 10 nominaties vervolgens 3 stemmen uitbrengen.
    - De nominatie met de meeste stemmen wint vervolgens de award (Y)

    Hoop dat dit tot een duidelijkere uitkomst leidt ;)

    Ik zal de juryleden die zich deze week hebben opgegeven in stand houden. Uiteraard kun je je vanaf morgen alsnog opgeven als je deze week nog niet in de jury zat (Y)


    Dit is mijn signature...

    Trouwens,, dan win je zo'n award, en dan?


    Jah, dat vraag ik me ook af :S het lijkt me leuk als je quiz dat o.a. in de spotlights komt ;P

    Miss in plaats daarvan kan er een speciale lijst komen waarop de winnaars van elke week komen te staan.


    Sweet dreams will come true.

    Trouwens,, dan win je zo'n award, en dan?


    Jah, dat vraag ik me ook af :S het lijkt me leuk als je quiz dat o.a. in de spotlights komt ;P

    Miss in plaats daarvan kan er een speciale lijst komen waarop de winnaars van elke week komen te staan.


    Hmhm, ja, en dat de naam van de quiz [net als bij mods] rood word ;P

    Trouwens,, dan win je zo'n award, en dan?


    Jah, dat vraag ik me ook af :S het lijkt me leuk als je quiz dat o.a. in de spotlights komt ;P

    Miss in plaats daarvan kan er een speciale lijst komen waarop de winnaars van elke week komen te staan.


    Hmhm, ja, en dat de naam van de quiz [net als bij mods] rood word ;P

    dat rode lijkt me een beetje onduidelijk:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Misschien beter :

    Groen
    Of
    Geel

    Dat is denk ik duidelijker :)

    Dat geel is een beetje onduidelijk,, Misschien gewoon Met een dik lettertype
    Of paars...


    Sweet dreams will come true.

    of niks -_-'


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Kan ook ^^ Maar ik vind eigenlijk wel dat er zo`n lijstje moet komen (A)


    Sweet dreams will come true.

    Ik zat net te denken, mss kan er ook een Award komen voor Beste Stand Alone xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    die Awards zijn echt een leuk idee (natuurlijk win ik niets :P)


    Veni, Bibi, Vomui

    Ik zat net te denken, mss kan er ook een Award komen voor Beste Stand Alone xD

    Ja en voor de beste schrijvers/-sters {th&algemeen]

    Het is wel leuk alleen met de awards elke week,, maar er zijn ook mensen (die al best lang op quizlet zitte en erg acctief zijn) die nergens voor genomineerd worden, of maar met 1 quiz ofzo, die dan vervolgd never nooit een kans blijkt te hebben omdat de andere quizlets vaker zijn genomineerd.

    hartstikke leuk voor de mensen die een award winnen en soms zelf meer,, maar niet echt voor de gene die erg hun best voor doen maar never nooit kunnen winnen.

    Zoals ik dus, tot nu toe..

    Ja, dat blijf je altijd houden.

    En daarom zijn de awards verkiezingen ook elke week. Op die manier heb je meer kans dat je een award wint zodat het meer de moeite is om een mooie quizlet te ontwerpen.


    Dit is mijn signature...

    WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!!!!!!!!!!!!!!!

    Ja en als je zoon award hebt.. wat dan:P?


    Wie du mir, so ich dir.

    oke ik ben juri maar wrm kun je maar fijv nominaties doen


    @Kathleen