• Mijn aller beste vriend laten we hem A noemen. A en ik zijn dus zeer goed bevriend die vriendschap was eventjes afgezwakt , maar nu is dat terug allemaal goed. Deze morgen zag ik hem dus en we hebben even gepraat en daarna gaf hij mij zo'n schattige glimlach die hij me altijd geeft als we elkaar tegen komen in de gangen ofzo. En daarna het 3de uurtje moest ik bij hem in de klas zitten wegens dat ik studie had. Dus ik was van plan volledig vanachter in de klas te gaan zitten , maar toen wees hij naar de bank achter hem en gebaarde dat ik daar moest gaan zitten. Terwijl hij les kreeg zat hij dus de hele tijd naar achteren te kijken en begon spontaan met mij te praten enzovoort... Ik vind hem echt zo'n lieve jongen! Hij is absoluut mij Aller Beste vriend. Hij staat ook altijd klaar voor mij als er iets is en binnenkort ben ik van plan om hem mee te vragen naar de cinema samen met een paar vrienden van ons =D

    Hebben jullie ook zo'n lieve beste vriend/vrienden ?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    aahw, zo lief. & ik heb er wel een paar, maar die kunnen irritant zijn, haha, maar wel lief irritant :')

    Gehad. Mijn beste vriend heeft me laten vallen voor populairdere mensjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jup, ik ben al 13 jaar bevriend met mijn beste vriend, en nu wonen we wel een uurtje rijden weg van elkaar, maar we hebben nog steeds erg nauw contact en zoeken elkaar op als er een gaatje in de agenda's is :')

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 20:20 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn beste vriendin is ook superlief (flower)
    En mijn penvriend kan ook zo enorm lief zijn, alleen heb ik hem nog nooit in het echt gezien. Maar ik denk dat hij me dan ook van die vreselijk lieve glimlachen zou kunnen geven (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had een paar jaar geleden een goede vriend - of ik hem nu echt 'beste vriend' zou noemen, weet ik niet. Vandaag zag ik hem terug toen ik samen met mijn vriendin aan het fietsen was, hij kende haar ook, hij was toen zelf verliefd op haar, maar hij had wel meer contact met mij. En vandaag was hij heel de tijd met haar aan het praten, dus dat was nu niet zo'n leuk weerzien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik ben al met mijn beste vriend bevriend sinds kleuterklas:D

    het is zown lieverdje (bloos)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had er 1, we krgen een soort van relatie en toen brak dat net als onze vriendschap. Voor de rest heb ik gewoon bestevriendinnen. Maar sommige jongens uit mijn klas kan ik wel goed mee om gaan..

    Ik, mijn vriend ook tevens. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb ook een beste vriend en hij zit zelfs in mijn klas ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn beste vriendin is heel lief ja (wedding)


    -

    hehehe, bijna al mn beste vrienden zitten bij mij in de klas ^^

    mijn 3 bff's, waarvan 2 in mijn praktijkgroep ook zitten, men beste vriend, daarmee zit ik ook in praktijk samen, en we MOETEN altijd samen, no mather what lesson we have, dan mijn treinmaatin, die zit in me klas; mijn allerallerbeste vriend zit wel op school, in hetzelfde jaar maar niet in dezelfde richting, en dan de andere twee zitten een jaar lager dan mij.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja, maar niet veel meer. Ik word de laatste tijd veel achtergelaten door mijn 'beste vrienden'. Maar ik ben blij dat ik nog één allerbeste vriendin heb, die altijd voor me klaar staat, we doen alles samen en zij is de enige die me kan opkrikken als ik het even moeilijk heb (samen met mijn vriendje natuurlijk ;) )

    Ik heb de vriendschap met mijn beste vriend verbroken omdat we ruzie kregen, en zijn vriendin dacht dat ik met het flirtte. Maar verder heb ik wel een hele lieve beste vriend & 4 beste vriendinnen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik doe niet meer aan 'beste vrienden'-gedoe, sinds ik de vorige ben kwijtgeraakt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen