• Ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik hoop dat jullie deze camera's hebben, en wat ervaring er mee hebben, of gewoon er veel verstand van hebben.
    Sony DSC WX7
    Voordelen
    -Betere groothoek
    -Beter telebereik
    -Meer pixels (hoewel dat eigenlijk neit veel uitmaakt.)
    -Snellere Sluitertijd
    -Panorama (Dit vind ik echt the BOMB)

    Deze voordeelverschillen zijn echter niet zo groot

    Canon IXUS 115 HS

    Voordelen
    -Goedkoper
    -Veel mooier qua uiterlijk


    Ik moet zelf de helft meebetalen.
    De verschillen zijn dus niet heel groot, behalve dat de Canon veel goedkoper is, en veel mooier. (je moet ook nog bedenken dat de Accu van de Sony duurder is)

    Maar de bovenste heeft wel panorama. welke moet ik kiezen?!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Cloudburst schreef:
    Snelle sluitertijd is wel vrij handig. Meer pixels is ook mooi meegenomen. Ik zou voor de Sony gaan.

    Als je maar een beginneling bent, de goedkopere. Heb je er meer ervaring mee of wil je er écht iets mee doen, de duurdere (: Al die extra functies zijn mooi meegenomen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou om advies vragen in de winkel, zo hebben ze mij ook een Samsung WB500 aangesmeerd haha :') bevalt me trouwens wel erg goed, ook al is het geen spiegelreflex enzo


    JDN.

    (sony)

    (canon)

    Dat zijn de plaatjes vergroot.
    Mijn moeder zou de canon doen. :(

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 16:32 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tisdale schreef:
    Sony:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.