• gister vertelde me moeder dat een kind bij haar op school uit groep 1/2 een brand wond had op gelopen omdat ze een laptop op haar schoot had.

    ik vind het natuurlijk heel zielig voor dat kind maar wat doet een kind van 5/6 jaar achter een laptop?

    Tegenwoordig is dat allemaal al normaal geworden (:


    Sometimes it's best not to care.

    Spelletjes spelen? Films kijken?

    Een brandwond van een laptop... Ik denk toch dat er iets anders is gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Spelletjes spelen? Films kijken?

    Een brandwond van een laptop... Ik denk toch dat er iets anders is gebeurd.

    mischien met de laptop in de zon en dan dat dat ding heet wordt
    ik kon mn laptop bijna niet meer aanraken toen ik buiten in de tuin zat :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Inanimate schreef:
    Tegenwoordig is dat allemaal al normaal geworden (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Inanimate schreef:
    Tegenwoordig is dat allemaal al normaal geworden (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Haha, ik ga mijn kinderen later ook heel vroeg aan de computer zetten, dan worden die allemaal hackers en gaan bankaccounts hacken voor geld. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    5/6? Dat is toch niet normaal. Mijn kinderen zoude nooit zo vroeg op de computer mogen,dat is echt gek.
    Wel zielig voor der,hoewel het nogal ongeloofwaardig klinkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja idd een brandwon van een laptop,heel raar hoor :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Ja idd een brandwon van een laptop,heel raar hoor :o

    Dat kan hoor. Computer worden echt superwarm als ze een tijdje aanstaan en als die laptop op haar schoot lag en stel dat haar benen toen bloot waren, dan is het best mogelijk. Als je 5/6 jaar bent dan is je huid nog veel te teder.


    Where there is a sea there are pirates...

    Correcte vraag kan zijn: wat doet een laptop dat een brandwond veroorzaakt?
    Of de processor is wel heel erg oververhit, of er is nog wat anders gaande.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee hoor, laptops kunnen heel gemakkelijk brandwonden veroorzaken, na 30 min al op je schoot kunnen deze erge brandwonden veroorzaken.
    Laptops halen hun lucht namelijk van onder de laptop vandaan, en blazen het er meestal aan de zijkant of achterkant er weer uit. Als 1 van deze 2 geblokkeerd word, en je hebt de laptop op je schoot, krijg je gemakkelijk brandwonden. En een kind heeft een nog gevoeliger huidje, dus die zal ze nog makkelijker krijgen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Nee hoor, laptops kunnen heel gemakkelijk brandwonden veroorzaken, na 30 min al op je schoot kunnen deze erge brandwonden veroorzaken.
    Laptops halen hun lucht namelijk van onder de laptop vandaan, en blazen het er meestal aan de zijkant of achterkant er weer uit. Als 1 van deze 2 geblokkeerd word, en je hebt de laptop op je schoot, krijg je gemakkelijk brandwonden. En een kind heeft een nog gevoeliger huidje, dus die zal ze nog makkelijker krijgen.

    En daarom heb ik dus een Pc :'3

    Assassin schreef:
    Spelletjes spelen? Films kijken?

    Een brandwond van een laptop... Ik denk toch dat er iets anders is gebeurd.


    None but ourselves can free our minds.

    Wat Rick zegt & ik vind dat op zich wel normaal hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.