• Na een hele discussie met mijn vriendinnen - ik noem geen namen - wou ik toch even weten; Wie vinden jullie beter in gezelschap enzo? Met wie kunnen jullie beter omgaan, of wie denk je. Turken of Marokkanen?


    We accept the love we think we deserve.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Dit is nu heel wat anders he! Zij maakt de HELE tijd beledigende uitspraken en dan ga ik hier niet zomaar zitten ja?!
    Maar toch is het HAAR mening en jij typte ene beledigende reactie en ja misschien kwetst die reactie haar wel dus moet jij ook niet zeiken dat mijn eerste reactie kwetsend was aangezien jij ook andere kwetst :'D

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Dit is nu heel wat anders he! Zij maakt de HELE tijd beledigende uitspraken en dan ga ik hier niet zomaar zitten ja?!

    Alsof jij zo aardig voor ons bent :'D

    --

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:07 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MrsChartered schreef:
    (...)
    OOww, soorry ik beschouwde je nog als mens weetje, vandaar.
    Maar jij geeft zelf toe dat je een bek hebt, dus houd je Bek dan!

    Die vind ik echt sneu :'D

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Doe er alsjeblieft nu een slotje op. Er komt toch alleen maar gezeik van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Mijn mening kan de pot op, hmm zitten onze meningen dan toevallig naast elkaar op de pot? :Y)
    Meeloper? Hoor je dat Imen, ik loop achter je reet aan!Na, als meeloper zal ik je even zeggen, dat zij nog meelopers kan krijgen met haar normale mening, en jij mooi niet. :'D

    Het komt niet door haar mening ja? Het komt gewoon omdat jij haar liever hebt dan ik, logisch ik ken je amper! en als zij met deze reactie van mij zou komen ik met die van haar dan zou je alsnog achter haar mening staan. en dat weet ik gewoon dondersgoed! want jou boeit het niet wat de mening is, maar wie de mening geeft!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:09 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Het komt niet door haar mening ja? Het komt gewoon omdat jij haar liever hebt dan ik, logisch ik ken je amper! en als zij met deze reactie van mij zou komen ik met die van haar dan zou je alsnog achter haar mening staan. en dat weet ik gewoon dondersgoed!

    Je kent mij niet, en dat is neit zo, dus wat loop je mij zwart te maken? Denk je dat je daar zelf beter van wordt?Van jou hoef ik geen goedkeuring, je bent het niet waard om zo over mij te spreken, al zou ik het doen, dan nog doe jij veel ergere dingen. And you know it.
    Ga maar lekker op Habbo stoer lopen doen. :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Alsof jij zo aardig voor ons bent :'D

    ja nu niet meer ja! waarom zou ik?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Positive schreef:
    (...)Maar toch is het HAAR mening en jij typte ene beledigende reactie en ja misschien kwetst die reactie haar wel dus moet jij ook niet zeiken dat mijn eerste reactie kwetsend was aangezien jij ook andere kwetst :'D

    Aaacchh, weetje ik kan wel een hele lap tekst met uitleg geven, maar dat snap je toch weer niet en het kost mij ook weer te veel energie!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Goed, er komt een slotje op.

    Als hiermee verder wordt gegaan op Quizlet zelf volgen er waarschuwingen op je strafblad. Ik hoop dat duidelijk is dat dit niet wordt getolereerd.


    Let the Night embrace you