• Ik haat muggen. Ik heb er zo'n tien op mijn arm en 2 op mijn handen. Haha, en ik was ook nog met een deken over mijn hoofd gaan slapen omdat ik bang was dat hij in mijn gezicht wou steken. En nee, ik durfde hem niet dood te slaan. (krul)
    Ook nare mug ervaringen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:55 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind ze ook irritant
    Ik heb er zeker 5 bij gekregen ofzo


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    dat is zó irritant. -.-

    Heb je btw dat liedje van Jochem Meijer al gehoord over muggen? Echt geniaal! ^-^


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    mij vinden ze denk ik niet lekker :Y)
    tenminste, ik heb nu geen 1 muggenbult en anders ook bijna nooit (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb er geen last van.
    Pak dat ik vorige zomer maar 3 tot 5 muggenbeten in totaal had. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik irriteer me dood aan die muggen, hoor je de hele nacht: Zzzzz. En dan doe ik m'n deken over m'n hoofd, krijg ik het weer benauwd. -___-


    -

    Ik had er op vakantie 50 ofzo. Ik werd er gek van, al die jeuk en niet mogen krabben... ):
    zogen ze maar vet.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:58 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    dat is zo lastig!
    maar ze hebben voorspelt dat er dit jaar minder muggen gingen zijn, een goed teken!

    oeps dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:58 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    1968 schreef:
    Ik irriteer me dood aan die muggen, hoor je de hele nacht: Zzzzz. En dan doe ik m'n deken over m'n hoofd, krijg ik het weer benauwd. -___-


    Shoganai i ne~

    BluBerry schreef:
    mij vinden ze denk ik niet lekker :Y)
    tenminste, ik heb nu geen 1 muggenbult en anders ook bijna nooit (:

    Misschien betekent dit wel dat ik een harstikke lekkerding ben.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nog geen last van gehad :D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eih ja, dan wil en kan ik gewoon niet slapen voor ze allemaal dood zijn! Meestal irriteert dat mijn moeder wel omdat zij dan probeert te slapen en ik rond zit te lopen, slaand met een boek op de muren haha.

    Ik heb altijd dat ik wordt geprikt (echt heel vaak), maar ze jeuken bij mij niet(A) Zit ik onder de bulten, voel ik het niet eens. Maar dat gezoem is om gek van te worden...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:43 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omg, ik hou van dat lied xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.